Fórum - Téma


NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM


Fórum Technický koutek NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM



1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 24

Zamčeno: 2011-02-05 13:47:57, kato1973
2010-11-20 16:55:54

Takže mám jeden dotaz. Ještě sem si trochu zkoumal čidla a hadičky. Je možní někde najít, které hadičky kam patří. podle manuýlu sem to zkoušel, a asi to mám v pořádku. jen si nejsem jistý hadičkama k EGR, tak to jestli to saje, nebo fouká není až tak jasné. Může mi to někdo poradit která jde kam včetně toho čidla od EGR? at mám jistotu. jde mi to tam přes takový jako kdyby ten filtřík a u toho si nejsem jistá, jestli ty dvě horní hadičky co jdou vodorovně mají přesně dané která kam jde, nebo je jim to jedno.

A má tekhle fungovat EGR? kdfyž přidám plyn, tak se "otevře" ale při konstantních otáčkách se po chvilce sám zavře. jeto normální? nebo se má zavřít až padaj otáčky?

2010-11-20 16:57:18

jo a jednotku mám tuto

2010-11-20 17:19:57

A co ten vstřikovač,zkusil jsi ho vyměnit?

2010-11-20 23:53:52

EGR se otvírá při větším množství spalin,(ale taky působí paseku co se výkonu týče, pokud zlobí) je to taková ekologická p*****na, de facto když ho vyrušíš jen neprojedeš emisní zkouškou, spíš přemejšlím nad tím aby už Ti to jelo woe.Podle videa se mi ale nezdá, že je funkce správná

2010-11-21 11:20:36

Právě že v manuálu psali že se při akceleraci má otevírat a deceleraci zavírat a on se otevře a pak se sám zavře. Je ale čistý tek nevím co to může způsobovat. Jedině snad ty hadičky že jsou špatně napojené. A právě nevím jak moc to je jedno u toho jakoby filtříku nebo co to je.

2010-11-21 13:46:28

Přeci jen bych ho okusil zaslepit

2010-11-21 14:21:04

A jak ho zaslepit? Jako sundat ventil a zaslepit ten výfukový i ten co saje dovnitř? Nebo jak to provést?

2010-11-21 15:15:57

Tak tak prostě upravit těsnění

Fulda  
Petr
2010-11-21 21:19:13

Tweety: dneska jsem to blejsknul, tak konektor vypadá takhle

2010-11-22 07:20:26

Vizuální shoda konektoru je jedna věc a konfigurace jednotky je věc druhá. Nevěřím, že pokud se nejedná o jednotku přesně ke stejnému modelu a ročníku (podle VIN) tak že to nebude dělat voloviny. Je pravda, že se sice jedná ještě o poměrně starý model, ale většinou výrobci pokaždé udělají nějakou změnu v nastavení. Šachování s řídící jednotkou je vždycky vstup na tenký led.

2010-11-22 09:17:00

ja bych se toho nebal,pokud je to jednotka ze stejneho motoru a poctu kw.

2010-11-22 09:25:09

Já bych se toho také nebál.Jistě na těch řj něco je.Ale kdykoliv jsem měnil, stačilo aby odpovídalo označení a nikdy v ničem nebyl problem.Kor u aut z devadesátých let.Tam snad jedině imo může trochu znepříjemnit výměnu.Dneska ty vylízanci vymejšlej kdejakou hovadinu, pak věřím, že prachsprostá výměna krabičky může bejt zážitek na několik dnů.Flákni to tam a uvidíš.Buď to pojede, nebo ne.Zdá se mi, že so to tu trošku nafukuje.Zbytečně..

2010-11-22 10:09:18

honda: taky se mi zda, ze z toho kazdej dela buhvi co...

2010-11-22 10:43:02

Mládenci, jste velice smělí a odhodlaní.

2010-11-22 13:30:14

Také bych se toho nebál, sice by bylo lepší u modelu Tweetyho výměnu províst s použitím TECH1, ale já bych to s klidným svědomím odzkoušel

2010-11-22 14:06:49

Teď už nepodlejzej, Katooo Všichni tady víme, že bys to hned napíchnul

2010-11-22 14:10:46

Píchání je to co mi zatim ještě jde

2010-11-22 14:54:41

To jsem tedy zvědav, jak to tady všechno zjebete.

2010-11-22 14:58:59

Kámo, se na to musí přijít.......... mě se už o tý červený káře i zdá

Fulda  
Petr
2010-11-22 15:25:30

Já k tý jednotce mám i komplet vstřik a celej motorovej svazek + ty ostatní kraviny co sou namontovaný kolem motoru, je to z auta který přijelo na rozebrání po vlastní ose, jenže problém bude asi zase ve vzdálenosti. Kde vlastně Tweety přesně bydlí ???



1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 24