Fórum - Téma


NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM


Fórum Technický koutek NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM



1 ......... 17  18  19  20  21 ......... 24

Zamčeno: 2011-02-05 13:47:57, kato1973
2010-11-22 22:02:09

10km od Hranic, ale to už vím sokolíku

2010-12-02 21:11:22

Takže dneska mi dorazil balíček od Fokra (tímto mu velké díky) nejdřív sem se chtěl jen kouknout, ale nedalo mi to tak sem vyměnil EGR ventil a vše stejné beze změny. Tak sem pak vyměnil vstřik a zase beze změny. motor se chová stále stejně. Nejvíc naděje sem vkládal na egr a vstřik a to je očividně v pořádku.

2010-12-02 21:16:10

Chtěl sem jet zítra, ale v tomhle nejedu i bejvalka mi psala, že nemám jezdit......sníh zasranej

2010-12-02 21:18:00

no tak na sníh máme stejnej názor. (aspon momentálně) zkoušel sem to jen v garáži ale ten kousem mi stačil bo už tak se to začalo dusit.

2010-12-02 21:26:47

Fokr mi poslal thle jednotku. označení je trochu jiné, ale konektory stejné. to asi nebude problém že? Moje je viz str. 18 druhý příspěvek.

2010-12-02 21:33:04

nebude, když nemáš očipovanej klíček

2010-12-03 10:02:37

to byla nejpodobnejsi CPU co sem nasel

2010-12-03 10:50:35

ECM není totéž co CPU (Central Processing Unit) a podobnost může být někdy zavádějící !

2010-12-07 20:05:00

Tak nějaké novinky.

Vyměnil jsem palec a rozdlovač za starší, co jsem měl doma ještě schované a beze změny.

Je tam i jiný vstřik a egr ventil co mi poslal fokr. a taky stejné. Tak už fat nevím.

Ještě jsem vyšrouboval svíšku z třetího válce a byla dost začouzená, ale to podle mě bude tím, že to věčně zdechá atd, nebo se pletu a tím to být nemůže? Dlouho to pořádne nejelo a jen to spíš stojí. Ten třetí válec měl vždy trochu horší tu svíčku ale nebylo to o moc a i tlaky byly vesměs v normě tak počítám, že tam problém nebude.

Ještě zkusím postupně po jedné vyměnit svíčky, jestli není nějaká špatná. I přesto, že když sem měřil tlaky, byly všechy pěkně opálené.

2010-12-08 17:22:47

Tak dneska sem nahodil řídící jednotku od fokrs. A nemůžu na ní nastartovat. kdž dám vyblikst kódy, tak bliká 41, což by měl být impuls zapalování. Kde může být problém? může to být tím že je jiná jednotka?

2010-12-08 18:58:40

No to může, zkusit ji přehrát, ale pokud je třeba z jinýho typu motoru, tak to snad ani nepůjde legální cestou. Opiš mi údaje z obou jednotek a já snad zjistim, jestli jdou prohodit nebo jestli to byla zbytečná námaha

2010-12-08 19:18:01

ok dám to sem ale až za chlilku ted ještě lítám mezi gsráží. jinak kato jak to vypadá s tou tvojí cestou na slovensko? uskuteční se?

2010-12-08 19:21:11

Když se umoudří počasí, tak určitě, už jsem děcka od léta neviděl

2010-12-08 20:30:24

Tak jsem Ti měl Tweety včera podobnou závadu co popisuješ a v háji byl vstřik karbce, tak jsem si na tebe vzpoměl

2010-12-08 20:40:10

Karbec a vtřik, to nejde do sebe Ty spíš přes tu elektriku, vííď..

2010-12-08 20:41:23

dobrá jednobod....všechno co má difuzor je u mě karbec

2010-12-08 20:44:33

A jéje, to je asi krbců na světě co difuzor, to karbec..

2010-12-08 20:46:57

Paní taky říkám, jestli bych jí nemohl nandat do karbce, páč má taky difuzor

2010-12-08 21:22:59

kato no tý woe

2010-12-08 21:37:39

Copak??? Tweety už na něco přišel?? a mě to uniklo??



1 ......... 17  18  19  20  21 ......... 24