Fórum - Téma


NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM


Fórum Technický koutek NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM



1  2  3  4  5 ......... 24

Zamčeno: 2011-02-05 13:47:57, kato1973
 jaski
Martin Jaskevič
2010-09-17 11:49:32

neco podobnyho mi delal litr kdyz mi kabel ke svicce misto do svicky hazel jiskru na motor :) delal to nejvic kdyz sem pridal tak se zkus podivat jestli tam nelita jiskra

2010-09-17 21:55:21

no tak jestlis i neměnil kabely tak to je určitě vyměn pak mužeš dl laborovat jinak jestli si měnil palivovej filtr před 3 rokama tak si myslim že by měl bejt ok vzhledem k tomu že sem zatim měnil filtry jen pokud byly tak prorezlý že začaly sáknout.

2010-09-18 22:49:36

Tak nové a daleko horší poznatky a ted babo rad jak se říká.

Dnes sem se vrátil se srazu a dopadlo to tak, že mě kámoš dotáhl na laně. Cestou do Vyškova sem nabral na Shelce V pover. Z jiných aut mám dobré zkušenosti že to snad i trochu čistí. Těsně před natankováním to trochu zakuckalo ale po natankování celých 100 km to jelo jak má jako dřív. Tak sem si řekl vše OK i ten volnoběh se zlepšil alespon mi to tak přišlo. No i na sraze vše ok. Jak jsme ale odjeli tak hned ve vyškově po cca 5 km když sem najel na dálnici tak začli problémy auto začalo zdechat i pod plným plynem v rychlosti. Nějak sem doskákal za olomouc a pak už to něšlo ani za boha tak mě kámoš odtáhl. Nastartovat to nastartuje. Když jsme na cestě sundali sání, tak tam benzín podle všeho šel i podle zvuku po otočení klíčů tak čerpadlo jede. Na volnoběh to drží sem tam po čase zřídfka zdechne. I na vytáčení na místě to reaguje dobře. Ale jakmile zařadím a chci jet začne zdechat. Když se chytne tak pod plným plynem drží, ale jakmile chci přeřadit tak začne škubat a vetšinou ten motor zasčne ale zdechat. Přijde mi že když se nechá chvilku spočnout, tak je to o chlup lepčí ale jen na chvíli. Ale ted je to čím dál horší a i nechce na nastartování už chytnout jak má.

Po čem jít na co se zaměřit co zkontrolovat prosím poraďte fakt nevím.

2010-09-19 07:03:17

to vypadá jako by tam šlo málo benzínu .muže být špatný čerpadlo.

2010-09-19 10:39:36

mas moznost zmerit tlak paliva? nejak pridat na privodni hadici budik s tlakem...?

2010-09-19 10:48:42

Přívodní hadici co už je v motoru? a jaký budík? A není možnost to nějak změřit elektricky? Jinak na volnoběh jede, když stojím a tyočím taky taky jde ale jakmile chcu jet je problém.

Dneska chci zkusit kabely od svíček, ale nemám druhého swifta. Můžu použít na vyzkoušení třeba kabely z felcky?

2010-09-19 10:54:26

jo, na to vyzkouseni by to melo stacit... jakykoliv kabely... ale taky mi spis prijde, ze tam neni benzin...

elektricky to nezmeris, pokud nemas v okruhu benzinu pridane cidlo... pred karbec musis pridat odbocku -"T"cko a tam merit tlak, treba fordy maj tenhle vystup automaticky na liste a da se to zmerit merakem na gumy, estlis to nekdy videl...

2010-09-19 10:58:17

Jaký tam má být tlak? a jak na to změření tím co mám na gumy? Mám doma ty starší klasické, ale i co je ke kompresoru. Můžeš mi to nějak popsat aby na to mohl mrknout?

2010-09-19 10:58:51

A ještě kde je přesně čerpadlo a jak se k němu dostanu? A na kolik případně vyjde.

2010-09-19 11:03:26

cepadlo je uvnitr nadrze, takze musis nadrz vypustit, vse od ni odpojit a vyndat, pak prijde ta zajimavejsi cast - asi 16 zarezlejch sroubu ktery drzi tu cast kde je pumpa a filtr, na krizovej sroubovak, ktery jsou povolit tak 1 z 10, ostatni musis odvrtat a pak to zase nemas jak utahnout... zezhora se na ni nedostanes (pokud to neudelas jako ja a nerozrezes podlahu pd zadni sedackou, ale to asi delat nebudes

no a na to mereni bys nejak musel sundat tu privodni hadici, "nejak" tam pridelat konec s ventilkem aby to nikde neutikalo a pak na pri zapnutym klicku merit tlak, ale pumpa tlaci jen 5s, pak ji rele vypne, takze potrebujes nekoho k sobe...

sice to nebude nikam utikat, ale na to zmereni asi nejsnazsi moznost...

2010-09-19 11:04:40

jo a cerpadlo starsi u me se najde za 500, ale novy od starlinu z kelly ti muzu dat za 1400.

2010-09-19 11:16:05

Aha takže žádná sranda na výměny abych mohl vyzkoušet jiné. Je někde nějaký nákres kde bych to čerpadlo našel?

2010-09-19 11:18:02

A ten okamžik měření myslíš tehdy když se zapne klíček a je slyšet chvilinku to bzučení kdy se tam tlačí benzín? A kolik to má mít hodnotu ten tlak?

 jaski
Martin Jaskevič
2010-09-19 11:20:41

s nadrzi je to presne jak rika fokr hlavne ta cast s tema sroubama tady mas nejaky foto jak to tam vypada jo a jeste si pripadne dej pozor na ty trubicky ja kdyz sem to tam uz mel pridelany na spodku tak sem jednu zlomil takze nadrz zase musela dolu :) a taky uz sem premejslel ze udelam pod sedackou kukatko

jo a jeste nevim jestli to maj vsechny swifty ale ja kdyz sem to sundaval tak to bylo vyjezdeny podle palivomeru skoro do sucha a kdyz sem to sundaval tak tam byla asi tretina nadrze takze to bylo i docela tezky tam s tim operovat

Hill  
Jaroslav
2010-09-19 11:20:46

Pumpa je v nádrži, jak změřit tlak a co s tím, je tady na obrázcích.

Než se pustíš do tohoto, vyměň zapalovací kabely ( spokojenost s http://www.tesla-blatna.c...y-zapalovacich-kabelu.php , kvalita ještě evropská, cena ještě tuzemská! )

2010-09-19 11:26:38

JJ ty tesli sem tam měl ted ale už je to nějaký ten rok.

2010-09-19 11:38:08

Pro rekapitulaci: Nádrž musí dolů. čerpadlo je z jeho horní strany. šrouby přirezlé. No bude to asi sranda. Jinak jak je chycená nádrž nikdy sem to moc nezkoumal. Jen vím že mám celý spodel fest netřený několika vrstvami tlumexu, takže to bude asi sranda.

2010-09-19 11:41:10

je chycená na 4-5šroubech myslím a většinou zareznutejch

2010-09-19 11:59:46

Našel sem v mauálech parametry na GTI je tam i tlak paliva. bude to stejné? jinak ještě měření toho tlaku. Na které hadici to má být? ta co je v motoru?

 jaski
Martin Jaskevič
2010-09-19 12:00:27

tady je to videt kde sou diry

v gti je vyssi tlak



1  2  3  4  5 ......... 24