Fórum - Téma


NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM


Fórum Technický koutek NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM



1  2  3  4  5 ......... 24

Zamčeno: 2011-02-05 13:47:57, kato1973
Hill  
Jaroslav
2010-09-19 12:07:28

Jo, v GTi je něco kolem 4 barů, v ostatních je 2,5-2,7. K minulému příspěvku jse přidal dvě stránky z manuálu, co je tady vlevo ke stažení, i když je psaný pro GTi, je v něm vždycky pár stránek o ostatních modelech.

2010-09-19 12:08:26

hille jak se tady ten manual jmenuje? mam stazeny vsechny tady z fora a tenhle tam proste nemuzu najit

2010-09-19 12:10:57

Aha tak já ještě jen pro ujištění. (už se asi ptám jak pako) ten tlakoměr můžu připojit na hadici co je v motoru? A píšou tam něco o napětí. Mám už špatnou baterku, ale když je nastartováno tak to ukazuje pěkně 14V takže co se týče napětí tam asi problém nebude že. A na ten tes toho natlakování at mám jistotu že je šťáva dostačující, můžu to napojit na booster?

2010-09-19 12:14:49

Tweety: Měl by si to opravdu svěřit někomu, kdo to tomu hoví, páš jak to tady čtu, tak se vytlouká klín klínem a za chvíli to skončí u zadního nárazníku. Napiš mi VIN do interky a já Ti aspoň pošlu nějaký hodnoty a kde je změřit. Když už něco hledáš musíš si být jist, že jsou určitý kompnenty v pořádku a pak se dá hledat dál.Píšeš, že jsi neměnil pal. filtr 3 roky, tak jak si můžeš bejt jistej, že je OK. Dále, je OK katalyzátor????.....a jiný a jiný věci

2010-09-19 12:15:34

Která je to ta hadice?

2010-09-19 12:17:04

jeeee muj litrik

2010-09-19 12:17:55

Nejsem si jistý jestli je pal filtr ok, ale je tam tři roky jezdí se rok tak bych to předpoklkádal. Nemůžu si ani být jistý jestli není jen něco ucpané a propustí jen trochu ale nevím jak to zjistit. Jinak kat nemám ve výfuku problém nebude.

2010-09-19 12:18:33

Jaski´: jj je to použité foto co jsi mi jednou posílal.

2010-09-19 12:25:05

videl si ten bordel co je schopnej se dostat do zavreny nadrze? zmer nejdriv ten tlak jestli to fakt nemas nejaky ucpany a k ty hadici bych rek ze je to ta prvni jestli si to dobre pamatuju kdyz sem delal vstrik na kamosovo aute

Hill  
Jaroslav
2010-09-19 12:25:11

Koukám a taky hledám marně - v těch odkazech (Engine, Engine_mechanical...) chybí podadresáře. A to mám za to, že jsem je posílal. Ale taky už si třeba howning pamatuju...

Stáhni si to z http://hill.ententeak.cz/...i/swift_vjednomchumlu.zip - je toho přes 80MB (má toho být 52 MB plus mínus něco), asi jsem tam nechal některé adresáře ještě jednou v kopii zazipované, až to rozbalíš, smázni je klidně, už to tam všechno stejně jednou je.

2010-09-19 12:26:30

diky hille uz sem to asi nasel stazeny odjinud ja jenom ze porad odkazujes tady na manualy a ja ze to porad nemuzu najit tak mi to bylo divny ze neumim hledat

2010-09-19 13:03:39

Tweety na tom obrázku máš:

1: přívod

2: zpátečka

2010-09-19 13:16:31

Takže to napojím na přívod a tu zpátečku mám nějak zaslepit, nebo nechat jak to je jen do cesty přívodu přes to tečko dát meřák?

2010-09-19 13:18:42

jj na přívod a zpátečku zaslepovat nemusíš.

Podle tvýho VINu tu mám předepsaný tlak čerpadla 160-210 kPa a napětí konektoru čidla tlaku paliva je 4-5V( při dem. konektoru poslední vodič z leva)

2010-09-19 13:32:16

A kde je ten konektor toho čidla?

2010-09-19 13:40:24

2010-09-19 13:42:26

Myslel sem že to bude ono. A můžu to normálně odpojit a uměřit proti kostře? při otočeném klíčku?

2010-09-19 13:44:17

přesně tak

2010-09-19 13:46:03

A jde ten regulátor tlaku paliva nějak rozebrat vyčistit?

2010-09-19 13:51:38

nic tím nezkazíš



1  2  3  4  5 ......... 24