Fórum - Téma


NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM


Fórum Technický koutek NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM



1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 24

Zamčeno: 2011-02-05 13:47:57, kato1973
2010-09-19 13:53:20

a je problém to nějak rozebrat, a ten regulátor je předpokládám pod tím konetktorem že?

2010-09-19 14:10:21

néé

2010-09-19 14:12:11

změř tlaky a pak budem pátrat po čidlech

2010-09-19 14:26:21

Změřil sem napětí na tom konektoru jak si mi psal. No a když otočím klíčkem tak tam (při čelním pohledu levý) je vůči kostře 12V a pomalu to padá dolu U 11,75 se to spomalilo ale stále to pomalu klesá ale zatím nevím kam až. Je to v pořádku? psal si 4-5V

2010-09-19 14:30:59

při čelním pohledu pravý.....zkoušel si hýbat s potenciometrem škrtící klapky??

2010-09-19 14:50:48

pokud ti to ale dělá při zatížení jako že jo podle toho co tu píšeš tak si mužeš měřit tlak jak chceš musel by si to mít napojený na osciloskopu ve chvíly když to chcípne..takže já bych vyměnil čerpadlo.protože ten tlak ti zřejmě poklesne až když mototr potřebuje víc paliva a nedostává se mu.skus odpojit tu přívodní hadici a zmáčknout si relátko je vedle baterky pod tim černym krytem pod popiskem fuel pump jestli se nepletu a uvidíš jak moc ti tam de benzínu.

2010-09-19 14:55:51

A jak poznám jak moc tam jde beznzínu od oka?

Když vezmu ten odpojený konektor a podívám se na něj čelně, tak na pravém proti kostře nic není. Je tam nula. Když jsou klíčky na kontrolkách.

2010-09-19 15:01:28

odpoj přívod a zapni klíček...musí to chrlit benzín, takže lepší ve dvou aby ti nečaplo autí, benzín směřuj do nějáký náádoby

2010-09-19 15:04:06

tak yvyfotil sem to pro jistotu konektor je v poloze jak je zapojený to znamená ža ta zajištovací nožička je nahoře. V levé dírce je asi 11,5 V a v pravé dírce je 0V hned po otočení klíčku tam je 0,02V ale hned to spadne na nulu.

2010-09-19 15:06:14

jak moc chrlit? benzín tam totiž jde když mám sundané sání a dívám se na klapku nebo co to přesně je tak vidím jak se tam mihá.

Já myslel demontit přívod a zapnout klíček, tzn. jakej proud benzínu jde z tý hadice.........kato

2010-09-19 15:08:56

ollafe, tlak čerpadla je konstantní a co nesebere karburátor, jde do zpátečky......vidiš, je průchozí zpátečka????

2010-09-19 15:25:06

jak zjsistím její průchodnost? stačí fouknout?

co to napětí na tom konektoru? jestli to má být při čelním pohledu na konektor s dráty ten pravý tak tam nic není.

2010-09-19 15:30:17

fouknout s otevřeným víčkem nádrže....hele woe prubnul si jet bez víčka nádrže???

2010-09-19 15:51:44

Takže profouknul jsem to a šlo to ale při prvním fuku to skoro nešlo, tak nevím jestli tam byl nějaký bordýlek, nebo jestli to bylo jen to, že sem musel vytlačit benzín co byl v hadici. pak už to šlo.

Takhle to stříká, nebo tedy spíše teče když to dám do sklenky a zapnu klíčky je to těch pár sekund než vypne čerpadlo. říkáte chrlit, tak nevím no.

2010-09-19 15:54:15

To je málo ,víc vydám já....to nejni dobrej tlak

2010-09-19 16:00:03

mám to chápat tak že ten tlak ani měřit nemusím a když to je tak jak to má být tak se to musí úplně vystříknout?

2010-09-19 16:00:51

no dle toho vídea se dostávám k názoru, že je čerpadýlko v pr***i

2010-09-19 16:04:56

aha.

a co se týče toho napětí, můžeš se mrknout trochu víš a říci mi na kterém tom pinu má být to napětí 4-5V? Je to vyfozené v poloze jak je to v aute to znamená tím zajištovacím jazáčkem nehoru. na jednom pinu je 11.5V a na druhém po otočení klíčku 0.02V ale hned to spadne na 0V

2010-09-19 16:05:57

jo a ještě jak prověřit správnou průchodnost palivového vedení? aby třeba nebylo zacpané to a čerpadlo bylo OK.

2010-09-19 16:13:59

nejni to otom zacpaném vedením, ale ten motorek nechce



1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 24