Fórum - Téma


NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM


Fórum Technický koutek NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM



1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 24

Zamčeno: 2011-02-05 13:47:57, kato1973
2010-09-20 19:32:47

Mám dotaz. ta hadička co jde s (asi se tak jmenuje) EGR ventilu a jde kolmo nahoru do takového hříbku z plastu. musí mít nějakou přesnou délku, nebo u ní na délce nezáleží, jestli je trochu delší nebo kratší? a jak zjistím průchodnost toho uhlíkového filtru? navrchu jsou 3 hadičky a dole jedna hlavní která jde do nádrže.

2010-09-20 20:09:20

asi měl pravdu Fokr...aktivní uhlí

2010-09-20 20:12:01

jaka je vubec funkce toho bazmeku? neni to lepsi dat pryc? nebo jak se to vymenuje to uhli?

2010-09-20 20:13:12

a co s tím aktivním uhlím jde to nějak rozebrat zkontrolovat nebo jak? jinak z těch tří hadiček mi saje jedna.

Jo a co ta délka hadičky nad EGR ventilem? Je jedno jestli je to plus minus dva cm?

JInak ta prasklá trubička se vyřeší jak psal fokr.

Jo a jak se zanese to aktivní uhlí? může to být kvalitou benzínu? bo ten náš benal tady stojí za prd.

2010-09-20 20:14:14

to zajdeš do skladů s uhlím a poprosíš je....je lepší to černý

2010-09-20 20:15:46

nádoba s akt. uhlím se zasere nesprávným tankováním benzínu

2010-09-20 20:18:53

aha a jakej je ten spravnej postup jak tankovat takze lepsi je cerny rikas? mam tu dreveny na gril nestacilo by? nebo pripadne brikety

2010-09-20 20:21:22

ne ne černý je to pravý bílý........jednoduše když tankuju plnou, tak po vycvaknutí pistole tam nervat více

2010-09-20 20:22:55

jo tak ja myslel ze je nejakej specialni postup i kdyz tankuju za par korun

2010-09-20 20:24:06

je to taková ekologická píčovina, která může způsobit hodně problémů

2010-09-20 20:25:11

pokud tankuješ za 50,- jak já tak tě to nepotká

2010-09-20 20:25:38

a dalo by se tem problemum zabranit pripadnym vypreparovanim nadobky? nebo je to nejak napojeny ze kdyz v tom neni zapojena hadice ze dostava jednotka spatny informace a bude to delat problemy?

tak to sem rad :D

2010-09-20 20:31:43

kdyžtak to preparovat u nádrže, aby ti odfuk nešel k motorovýmu prostoru, páč pak bude tutově na NOVĚ jak Jjistýmu majiteli vozu zn. SUZUKI bouchlo autí na velice frekventované křižovatce a zranilo pár obyčejných lidí + jednoho ministra usmrtilo

2010-09-20 20:33:57

no prave na gti kdyz to trosku prislapnu tak citim v kabine benzin tak premejslim cim to muze byt. to uhli tam zatim jeste je

2010-09-20 20:35:12

uhlím to nebude

2010-09-20 20:40:14

No a jak se daj tedy odstranit ty problémy s tím uhlím? co s tím můžu udělat?

2010-09-20 20:44:04

ja se blbe zeptam-kd eje ta nadobka??To je nekde prepad ze vadi pretankovani Kato??(asi néé)..ja teda nikdy nedavam vic

Hill  
Jaroslav
2010-09-20 20:47:52

Funkce toho bazmeku (tedy nádobky s aktivním uhlím, stejným, jaké se dává do filtrů plynových masek) má zabránit vypařování benzínu z nádrže. Mezi nádobkou a sacím potrubím je elektromagnetický ventil, který má otevírat jen za následujících podmínek:

  • teplota chladicí kapaliny je přes 60°C
  • motor má víc, než 1500 ot/min
  • škrticí klapka je aspoň trochu otevřená (mimo volnoběh, spínač volnoběhu rozepnutý)
  • zatížení motoru je vyšší, než určitá hodnota

Otevřením elektroventilu pak dojde k tomu, že páry benzínu jsou z nádobky nasávány do sacího potrubí, kde je podtlak. Přitom dojde k vyčištění filtru vzduchem, který si přisává skrz aktivní uhlí.

Mezi nádobkou a nádrží je přetlakový obousměrný ventil (regulátor tlaku v nádrži), který zajistí při nadměrném přetlaku v nádrži únik par z nádrže do aktivního uhlí (například v horku, když se nádrž ohřeje). Naopak, při poklesu tlaku v nádrži (odběrem benzínu, ochlazením) při překročení určité meze podtlaku umožní přisátí vzduchu přes aktivní uhlí zpět do nádrže.

Taky se mohlo stát, jestli jsi zvyklý tankovat "s čepicí", že je filtr s aktivním uhlím ucpaný, protože: natankovals studené palivo a pak s přeplněnou stál Swift na rozpáleném parkovišti. Benzín se roztáhl tak, že se přes přetlakový ventil dostal do aktivního uhlí, ale ne ve formě páry. Zkus tu nádobku profouknout.

Jo, a když máš nádrž venku, zkus přetlakový ventilek: z černé strany (jako od nádrže) silně zaduj a musí otevřít. Opačným směrem (jako k nádrži) by měl otevřít už při lehkém fouknutí.

Ale něco podobného jsme hledali u jiné značky. A chvíli to trvalo, než jsme tu prasklinu za vzduchovým filtrem našli. Zalepili, zatěsnili silikonem a byl pokoj. Předpokládám ale, že těsnost sacího potrubí a bezvadný stav všech hadiček v motorovém prostoru máš prověřené...

2010-09-20 20:51:07

co se týče hadiček většina je nová a nikde nic sem nenašel.

2010-09-20 21:03:33

no tak se zas budem zabývat Tweetyho problémem..Tylo pošli mi foto já ti tam šipčičkou označím



1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 24