Fórum - Téma


NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM


Fórum Technický koutek NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM



1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 24

Zamčeno: 2011-02-05 13:47:57, kato1973
2010-09-20 21:06:38

Je možnost tu nádobku nějak odpojit a zjistit její funkčnost?

2010-09-20 21:08:34

to je taková věc kterou poznáš jednoduše, jet bez víčka nádrže, ale u Tebe se mi to nezdá

2010-09-20 21:13:01

kato ja ani nevim jaky vzi obrazek ale jk to tu ctu tak sem si neumela predstavit kde ta vec s uhlim je no:)

2010-09-20 21:15:03

no já to měl do deseti let ve sklepě......jejda co jsem toho nanosil, ještě že už su 25 let sirotek

2010-09-20 21:16:31

A co tím zjistím? jestli tam nevzniká nějaký podtlak? Jinak ještě jeden dnešní poznatek

Ta prasklá trubička byla z vracečky. a valil z ní benzín o dušu, tak z toho bych usuzovat, že tam jde benzínu dost když se ho i tolik vrací.

Jinak ještě mě vrtá hlavou jedna věc. Ten konektor o kterém sme psali včera. Našel jsem to v manuálech a bylo tam to že má mít po zapnutí 4-5V a podle nákresu v té dírce kde to ukazuje není nic. Mlůže to být problém? V druhé je 12V. ale o té se papíry nezmiňují.

2010-09-20 21:23:24

každopádně to bude volovina, karbec ale vyndej a vyčisti...kurwa kdybys byl poblíž tak ti udělám kontrolu všech čidel

2010-09-20 21:23:43

kato my tu mame pod barakem taky par metraku

Tweety:skoda ze tomu nerozumim:( jinak mi litr taky tak kolisal, ale ze by se tak "dusil" to zas ne:(

BTW: ja resim zas problem s matkama, ale to tema tu odedneska je..tak mi zkuste nekdo dat tip

2010-09-20 21:26:26

U čidel těch co do nich vedou ty hadičky jsme dneska měřil dle manuálu. A ty odpory byly u všech jak bylo uvedené v papírech.

Hill  
Jaroslav
2010-09-20 23:11:07

Který z konektorů máš na mysli? Jaká je barva drátu, co do něj vede?

Může to znamenat přerušený drát od řídicí jednotky k čidlu teploty. Aby to řídicí jednotka nebrala jako teplotu blížící se k absolutní nule, uloží si chybu (ta jde vyblikat) a přestane si čidla všímat. Pak ovšem se při změně teploty motoru chová poněkud nesmyslně, protože o této změně neví.

2010-09-21 08:10:58

Hill: Tady ten konektor myslím.

Když ten konektor vezmu tak jak je, tak mi při čelním pohledu do konektoru ukazuje vůči kostře na levé straně asi tak 11.5V a na pravé straně nic. Sem tam tam problikne něco kolem 0.02V dle pohybu ale to bych přikládal nějakému zkreslení. Dle návodu který jsi posílal, By mělo být v tom pravém pinu 4-5V.

2010-09-21 13:34:17

Tak došli mi kabely, svíčky a nový filtr. Odpoledne to nasadím. Přišlo mi i čerpadlo od Fokra, tímto děkuju za rychlost.

Když sem byl ted chvilku doma a letmo jsem ho zkoušel, tak to fokrovo čerpadlo má podle všeho vyšší tlak. Ale když sem to zkoušel napadlo mě ještě jedna věc ověřit u toho mojeho. Ted se ale zeptám na teoretickou otázku. Když má čerpadlo vyšší tlak projeví se to nějak? Má to nějaký přínos?

2010-09-21 13:37:08

A ještě jeden dotaz. Něž nasadím nádrz profouknu hadice vzduchem. Pak bude nový filtr, svíčky i kabely. To znamená, že s přívodem paliva a benzínu by problém být neměl. Když to bude dělat i potom po čem ještě jít?

Jinak předpokládám, že se mi ještě k tomu konektoru vyjádří Hill.

A jak prověřit ten uhlíkový filtr? Jen tím otevřeným víčkem nádrže?

2010-09-21 15:53:47

Tak zjistil jsem, že čerpadlo co mi poslal fokr je trochu jiné. je větší a já na nasávání mám takový pytlíček, jako sítko, A to co mám má ještě i takový jakoby přepad že když je natlakované, tak to začne unikat tryskama na boku. Ještě jednou jsem to ale měřil a při napětí 13V tlačí 2 bary takže v čerpadle problém nebude. Ted jdu profouknout ty hadice a napojit filtr tak uvidíme.

2010-09-21 15:56:48

Jinak přetlakový ventilek na nádrži jak psal hill je OK do nádrže lehce fouknout z nádrže víc ale pokaždé pustí.

2010-09-21 16:16:28

Kam má vést ta hrubá hadice co je na dně uhlíkového filtru? zpátky do nádrže?

Hill  
Jaroslav
2010-09-21 18:27:35

Ten na tvé fotce označený konektor na tělese šperrklapky (žlutý drát a žlutý s černým proužkem) je ovládání vstřikovacího ventilu, to není čidlo. Proto je tam napětí baterie, druhý vývod spojuje řídicí jednotka s kostrou.

Čidla teploty jsou dvě a jsou v jednom pouzdře - viz fotku. Prostřední drát (žlutý s bílým proužkem) vede k měřáku v palubce, druhý konec čidla je vyvedený na pouzdro a spojený tedy s kostrou.

Druhé čidlo (krajní vývody světle zelený s černým proužkem a šedý s bílým proužkem) jsou vývody druhého čidla teploty, toho, co hlásí teplotu řídicí jednotce. Tohle dvojité čidlo jsem ještě neměřil, ale mohl by to zjistit Kato, jaký odpor by mělo mít při normální teplotě 20°C a jaký při 90°C, kdy by mělo sepnout relé sahary RF (ovládá ho modrým drátem vývod 5 z výstupů řídicí jednotky, u pozdějších modelů 1996 se přestěhoval na vývod 20).

U modelů do 1994 je místo termistoru klixon, který přímo spíná cívku relé sahary a řídicí jednotce to sepnutí jen oznámí jako připojení žrouta spotřebiče (takže řídicí jednotka neví, jestli jde o ventilátor sahary, hlavní světla nebo rozmrazování zadního okna).

Zbývající dva dráty na této fotce vedou k ventilu recyklace EGR

2010-09-21 19:05:07

Teplota mi dle teploměru drží dobře. když se trochu zvedne, tak sahara sepne jak klesne zase vypne. za jízdy je klid.

2010-09-22 00:51:29

když sem viděl to video tak je to uplně to samý co to mi dálo čerpadlo takže když si ted vyměnil filtr zkoušel si zase ten samej test s odpojenym přívodem z kterýho si tu udělal krátkej film?

2010-09-22 15:28:04

Takže, včera večer jsem už to nestihl napsat a dneska jsem se k PC dostal až ted.

Tak byl vyměněn palivový filtr, starý už šel celkem špatně profouknout. Nové svíčky, swiftík dostal i nové kabely s měděným jádrem a byly zkontrolované všechny hadičky a podtlaky v motoru. A vyčištěná ( va rámci možností) nádrž. Pak sem to jel projet. Ujelo se necelých 20 km a zatím jede jak má. Vzhledem k novým svíčkam a kabelům i o něco lépe. Vypadá to že je to snad OK. Zítra to zkusím znovu projet trochu delší trasu a uvidíme. Ale zatám to na mě působí, jako že to bylo víc drobností nejdenou které dohromady udělaly takový problém.

Kámoš si dělal srandu že mi dal najevo že chce nové svíčky a kabely už ted a ne až v zimě.

Hill  
Jaroslav
2010-09-22 18:26:36

Tak dej vědět.

No a to ostatní, co jsme tu zkoušeli probrat, se třeba může ,nedej, Bože, hodit někdy jindy někomu dalšímu.



1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 24