Fórum - Téma


NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM


Fórum Technický koutek NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM



1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 24

Zamčeno: 2011-02-05 13:47:57, kato1973
2010-09-22 18:51:03

JJ pevně doufám že u mě to bude už OK a myslím že se tady diky VÁM objevilo hodně cenných rad a postřehu.

2010-09-22 23:30:43

no cerpadlo co sem ti posilal by melo byt swifti a to sitko sem z nej asi sundal kdyz sem neco koumal... no nic, pokud to tim nebylo, tak mi ho hodis na sraze

2010-09-23 09:20:25

koukam, ze palivovej filtr taky vymenim...kabely asi brzo taky(sem tam izolace okousana od hlodavce nakyho, ale ne az na drat a nepatrne jen) a svicky uz breci po vymene..

Jaky svice davate?? chtela bych NGK iridium (nebo davate platinu??doufam ze to neni to same hehhe)

2010-09-25 11:01:09

Jj do Japonce patří NGK iridium a mění se po 105 tis.km

2010-11-01 16:59:31

Tak znovu otevírám téma. Škubání se zase oběvilo ale je to trochu jiné.

Nechápu čím to může být. Do budějic i zpátky sem jel bez problémů A i potom sem jel asi dalších 300 km v pohodě. Pak to trochu zazlobilo, ale měl sem málo benzínu, myslel sem, že je to tím(že sem si třeba pohl s plovákem a ukazuje trochu jinak než jsem myslel) tak sem natankoval a vypadalo to že bez problémů.

Ted to začalo ale hodně. Začalo to škubat. ne pravidelně ale sem tam prostě motor vynechá. Když dojedu třeba ke křižovtce, tak to zdechne jak vyřadím na neutrál. Myslel sem že to může dělat baterka protože ta už to má za sebou ale dal jsem druhou co mám v druhém autě je silnější (je to z 1.6 opelu) a myslel že bude vše OK no po chvilce to začalo znovu. Dokonce mám pocit že to nějak silněji střílí do výfuku. Čím to může být? po čem jít?

Abych to zhrnul:

1. Auto škube sem tam motor vynechá, při dojezdu na křižovatce při vyřazení i zdechne. Není to pravidelné ale vyskytuje se to často. Ale pak zase jede vše OK tak jak má. Jak sem ted dojížděl domů přišlo mi že nějak drží otáčky výš ale možná se mi to jen zdálo protože pak to spadlo tak třeba to trochu pozlobilo. Jel sem bez střechy a přišlo mi že střílení do výfuku je silnější než dříve.

2: Po předchozích problémech jsou nové kabely, svíčky, očištěný palec a rozdělovač, nový pal. filtr. Vyčištěná nádrž od bordelu.

3: Chci se zeptat, je stejná indučka u motoru 1.3 jako u litra? že bych to vyzkoušel.

4. může mít vliv že je odpojená sahara? (to je ale podle mě blbost)

5. Diagnostika bliká 12 takže podle ní vše OK.

2010-11-01 17:24:06

a co předstih?nekdo ti ho mněřil,a očistit palec a vičko pomuže jen na chvilku

2010-11-01 18:02:57

Palec a víčko je vesměs nový. sice 2 roky zpátky kupovaný ale rok a půl nejezdil a stál v garáži. Může se předstih sám rozhodit?

2010-11-01 18:30:49

to by asi nevadilo,to zaleži jestli si točil s rozdělovačem?

2010-11-01 19:05:05

Kdysi mi někdo říkal, že když střílí výfuk, tak může být špatné těsnění sání, ale já nikdy nestřílel, tak nevím.

2010-11-01 19:22:11

to by to ale šlo špatně na volnoběh a huř jelo,zkusil bych předstih,zmněři ty ho skoro v šude

2010-11-01 19:22:46

a co ventilove vule?

2010-11-02 07:26:47

Ventily se štelovaly na začátku roku, tam by to mělo být taky snad vše OK.

2010-11-02 10:11:15

neni nekde bordel v elektrice? napadly me kabely k altiku a starteru - neni nede proslehlej? nedre se ti o nejakou remenici?

tohle je dobra zahada uz

2010-11-02 11:05:04

No dneska na to zkusím mrknout. Ale elektrika by měla být snad vše OK. už kvůli srazům jsou všechny kabely zabalené, srovnané atd.

2010-11-02 11:07:30

Na ten předstih jsou nějaké speciální parametry, nebo to ví ten kdo ho i měří?

2010-11-02 12:14:39

Je nejaký způsob jak změřit indučku jestli je v pořádku?

2010-11-02 19:04:18

indučku tam mužež dat i z gti,nebo litra,ale když dava jiskru tak bejva dobra,ale stalo se mi že muže bejt praskla a pak to probiji,zkuz dat jinou,jsou to jen 2 draty a na tohle jich musi bejt spousta,a ten předstich je asi 6,5 stupně před HU,při 850 otačkach a ohřatem motoru,každej schopnej mechnik to změři za 5 minut a maš problem vyřešen,daš mu kilo a je to,

2010-11-09 19:57:33

Tak mám nějaké nové info:

Předstih mi změří v pátek.

Prý existuje ještě nějaký odtrh na kontaktech rozdělovače. Je to stejné jako u všech jiných aut, nebo je to u swifta jiné. Bývá tam prá nějaké "kladívko" a to má mít od toho kontaktu 0,4 mm je to tak i u swifta nebo je to tam jinak. Můžu případně poprosit o foto, nebo nějaký nákres o co se přesně jedná?

No a jinak ted sem to byl projet a sotva sem dojel hrozně to škubalo a jak sem stál trochu do kopce tak to ani nejelo. A furt to vynechávalo. dokonce i pak na rovině v garáži to nechtělo vytáčet, ale volnoběh je v klidu. TAk sem si řekl že doleju trochu benzínu dal sem tam asi 5 l a bylo to mnohem lepší. Myslíte, že jak sem manipuloval s čerpadlem mohl sem si pohnout s plovákem a problémy spočívají v tom že je málo benzínu? jak tuto věc případně zkontrolovat?

Po dolití benzínu mi ale pro změnu auto zdecho při vyřazení čím tohle může být?

Předstih ale každopádně zkontroluju. Řídit se mám podle těch 6,5°? a může mi dát někdo info o tom odtrhu? a jak změřit správnost plováku.

Hill  
Jaroslav
2010-11-09 20:13:06

Jestli je motor taky z roku 1994, tak tam už pár let žádné kladívko není, jen snímací cívka, která "čte" zuby signálového rotoru (to je taková hvězdička) na vačkovém hřídeli. Je to bezkontaktní.

Nastavuje se jen mezera mezi cívkou a "signálovým rotorem" na 0,2-0,3mm. Normální plíškovou měrkou to zkontroluj a posunem cívky případně nastav.

A pak si hraj s tím předstihem.

No a k plováku máš tady taky něco.

2010-11-09 20:16:56

no řekl bych, že tam kladívko není, že je to bekontaktní. Jestli ti o tom kladívku povídal ten, co ti bude měřit předstih a na to měření začne vyndavat svíčku a bude ho měřit šroubovákem, tak ujížděj rychle pryč



1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 24