Fórum - Téma


Ochranné rámy a šustplechy - ochrana pod


Fórum Grand Vitara III Ochranné rámy a šustplechy - ochrana pod

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara III


1  2  3  4

2014-03-21 15:21:49

plukovník:

mon collonel.... to né , mě slez sníh... a teď ještě todle

a nebo budete vítán na subaru foru

dám si padáka...

2014-03-23 15:43:05

instr: Tož vyměnit GV za Subaru XV - je jako vyměnit pohorky za polobotky Ony ty silniční čtyřkolky - a Subaru je opravdu umí - se do těžšího terénu až tak moc nehodí a myslím si, že toto experimentování výrobci časem spíše uškodí, přestože chápu, že většina potenciálních zákazníků to dnes moc neřeší - hlavně , že mám "nové neokoukané" auto a je důležité, že vypadá trochu drsně. Pokud se ale podíváš na auto zboku - na nájezdové úhly - o moc víc , než se silniční Imprezou toho v terénu asi nedokážeš.

2014-03-23 16:10:23

milant: U starší GV mi rám asi tříkrát jednoznačně pomohl a naopak se vstupní investice v praxi vyplatila U novější GV rám již nemám a je to bohužel škoda a hlavně taky velká ostuda, že jsme kdysi vlezli do "všemi milované" EU

2014-03-23 18:45:19

certik:

Ono je to s tou offroad odolností současné 2.4 GV doost problematické, plast lízátko pod nárazníkem nízko=180mm ,nárazník a plast ochrana spodku nic moc nevydrží 21.000,- , nájezdovej úhel vepředu taky nic moc , hned za předními koly je světlost snížena z papírových200mm na sotva 180mm , a tak přejíždění rigolu šikmo znamená takovou brázdičku... , váha 2.4 taky znemožní projet to co jimny ,

A, a to ,že se vevnitř vozu v interieru všechno klepe a rachotí u 4letého vozu - palubka,sedadlo ,vrže řízení,sere se elektronika, předřou se při normálním provozu hliníkové trubky servořízení u 3letého vozu-té offroud jak prase ,brzdy škoda mluvit , jenom motor= té asi to nejlepší ,ten s vozem umí zacvičit, ale papá 12-15 a ubrzdit to ..

XV ne třeba obhajovat vskutku to není do terenu, koho to zajímá najde si sám na yůtůb ,co všechno xv v terenu projede,220mm světlost a podvozek je" uklizen" ,pravda není to offroad,zadní dveře nikomu nepřerazí hřbet, otvírají se nahoru, na střechu se da došáhnout a omést sníh ,do nosiče zacvaknout lyže,20cm čerstvého sněhu se dá v klidu projet -letos vzácné, dá se vypnout stabilizace, a některý fíčury ,jako zabrždění v kopci jsou příjemné, mě potěšila "muzika" ta je na rozdíl od GV zvukově poslouchatelná ....

Na ofroad mám starou 3dv suzuki Vitaru, a ta projede na vraníkách protektorech to, o čem se 2.4 GV nesní , když už by to někdo vůbec zkoušel ...

ano z hrubých dělnických a těžkých "hovnolapek" nebo spíš bagančat ,co se tak vlastnostma už jen tváří a skutečnost je jiná -nekvalita --jsem přesedl do lehčích " treking " bot s wibram podrážkou ,

....ale to sucho ,a teplo, při pohledu na spotřebu o jízdních vlastnostech nemluvě

2014-03-24 10:39:06

instr: Je pravda, že současná GV2 je asi o 10% horší v terénu - oproti starší GV1 a oproti stařičké Vitaře možná i o 20% Nová "zvýšená Impreza" XV je auto spíše silniční, ale díky léty propracovanému pohonu 4x4 bych se nebál ani lehčího terénu, přestože vzhledem k nízkému předku asi neprojedeš ani větší brázdu na poli - stejně tak jako s SX4 nebo s S-Cross. Na druhou stranu jsou to stále o třídu lepší auta do terénu, než třeba Yeti nebo O-Scout.

2014-03-25 11:00:28

Tak samozřejmě ,že GV má integrovaným rámem zvýšenou tuhost karoserie a tím odolnost při použití v terenu,te neoddiskutovatelné, bezpečnostně má ale GV pouhé 3-4 hvězdy ?,rám ssebou nese také vyšší hmotnost , GV má možnost montáže skutečně terénních AT/MT pneumatik ,díky tomu absolvuje skutečný terén s přehledem....,ale je k tomu ještě třeba vypnout protiprokluz,esp, a po úpravách -viz offroad.de lze z GV postavit skutečný závodní special alá Dakar...

...na druhou stranu subaru auta a podvozky se nerozpadají při použití v terenu z důvodů chybějícího rámu , spíš v 15 letech uhnijou ,té taky pravda ...xv má těch ncap hvězdiček plný počet...a přesto může toto SUV do terenu...

XV má těch 220mm skutečné světlosti , od r.2012 to není "zvýšená"impreza, ale samostatný model s podvozkem vyšším,než např forester, i než GV, ano je to suv, tzn není to určeno do těžkého terenu, což ona dnes už ani bez úprav není ta současná 2.4GV,ale k danému účelu ,kde terenem jsou "české" silnice a větší terenní výzvou hlubší sníh,který bohužel nenapadl ,stačí ...

není to žádný trial, ale jen ukázka ,že trochu něco to xv projede asi nejvíce ze současné subaru nabídky , a to i se zvednutou jednou nožičkou posuďte sami, samo na youtube je toho mnohem víc, ale nechci Vás s tím zde s.ráti

.......................

i proto si udržuju starou dobrou Vitaru do těžkého terenu,... kdo zná lépe Tanvaldský Špičák,tak cestu ze strany motokros "kotliny"nahoru přes celý kopec dají bez úprav za sucha 2 auta - Jimny a stará 3dv.Vitara ,Defik 110 to nedal, samík by problém neměl...

http://www.youtube.com/watch?v=t09ExAUgtyE

http://www.youtube.com/watch?v=EZPCXmGoFBA

2014-03-25 11:49:31

no vážení, pokud chcete skutečně zjistit, co vozítko umí, tak můžete vyrazit sem....

na FB si najděte OffroadMilovice...dal bych jsem adresu, ale začalo mi to nadávat....

na stránkách jsou kontaktní telefonní čísla...po příjezdu tam zavoláte, přijedou si pro Vás, dovedou na polygon...za 200,- tam můžete řádit, jak dlouho chcete...

opravdu to stojí za to...byl jsem tam s GV, a po hodině jsem toho měl plné kecky...a to jsou tam ještě naročnější terény, kam mě s GV nepustili...příkopy plné vody, s hloubkou přes 1.5 metru a podobné...

2014-03-25 14:22:39

martinfoto:

Tys nezkusil s GV brod 1,5m hlubokej ? měkejš , to se dá i bez šnorchlu , prostě rozjet ..,chcípnout těsně před vjezdem do vody motor a s vyšlápnutou spojkou projet - té přece základ offroad průjezdu brodu nad limit brodění ,metr a půl té jenom do půlky čelního skla ....

.....http://www.youtube.com/watch?v=LC5ld79joIA

....jsem pro každou prde.l , mám i v okolí Milovic zázemí , včetně" většího tažného oře" Toyota Tundra V8 kterej to dá... -- má to zatím úskalí ,sebelepší auto ,když bude na pneumatikách z "bambusu" vzorkem" jaroletopodzimzíma" a to moje na bambusácích zatím nuceně jezdí , tak bych to ,než seženu pneu ,ani nezkoušel , a na pár hodinovou trialovou jízdu na polygonu kupovat pneu, se tak trochu nevyplatí ...., připouštím ,že 225/55R17 vskutku není zrovna terenní rozměr o to zajímavější jsou ta videa ,neboť je to všechno jeto na sériových silničních pneu , seženu-li alespoň trochu slušné allterain AT -a ty sháním - ,jdu do toho, mě už tahali z lecčehos / včetně cholery *793, alespoň tolikrát , co já tahal ostatní

a na tahání je 2.4 Grand Vitara ,k neutahání a skutečně dobrá...

2014-03-25 16:35:09

instr:

Tundru jsi shanel zde nebo ji mas z venku...? novou nebo jetou?

2014-03-26 08:19:12

martinfoto: brácha ji má, individ dovoz us

2014-03-26 08:26:11

instr: jasny, vetsi bracha Hiluxe, puvodne misto GV jsme domu chteli prave Hilux, ale nevesel se do garaze na vysku pri sjezdu....holt by se z toho stal kabriolet a pred barakem jsem to nechavat na ocich zavistivym sousedum nechtel...ono uz staci GV, kdyz ji vidi...

2014-03-26 10:06:43

martinfoto: Pokud chceš jezdit se současnou GV i v těžším terénu, nutností je mít vypínač TCS - hlavně v bahně a v extrému Kovový přední rám dávat není moc vhodné, protože ještě zhorší přední nájezdový úhel, který z důvodu ochrany chodců se neustále s každým novým modelem a novým plastovým nárazníkem zhoršuje. Prostě bezpečnost je dnes bohužel pro výrobce o něco důležitější - mnohdy hlavně na úkor průchodnosti terénem.

2014-03-26 11:33:46

certik: no kdyz jsme vybirali auto, tak jsme zjistili, ze se z vetsinou offroadu stavaji imitace pro zbohatlicke panicky na nakupy do mesta...dnes moc skutecnych offroadu neni....pokud pomineme neco v cenovych relacich 1.5mega+ ojeteho...

predni ram jsem nedaval a davat nebudu, na Island neni treba, dzungle tam neni...mam ale spodni kryci plechy a bocni ochranne trubky.....proti vycnivajicim sutrum, parezum, atd....abych neudelal diru do dveri

2014-03-26 12:45:37

martinfoto: Tak, tak - současná GV balancuje někde na hraně mezi SUV a offroadem, ale pokud máš trochu zkušeností, projedeš s ní opravdu hodně.

2014-03-26 14:07:35

toho jsem si vědom, v Milovicích na offroad polygonu jsem to vyzkoušel.....vezme to hodně, ale....limitní je brodivost a je třeba dát pozor na světlou výšku aby to někde nesedlo na břicho, jinak to vyjede fakt hodně, zkoušel jsem i kopec, na který když se jde po svých, tak se dost statečně plivou z těla plíce ven...s GV v pohodě...

2014-04-09 23:29:02

certik: Mám asi trapný dotaz, co to je a kde se dá pořídit "vypínač TCS" Co to to TCS je?

Dík za info D.

MilanT  
Milan
2014-04-10 07:22:12

teleke: http://cs.autolexicon.net...-traction-control-system/

2014-04-10 07:30:33

teleke:nejsem sice "čertik" ale odpovědět možu ...

Příklad -jedu zasněženou silnicí pod plynem,dojedu nahoru ,a při vystoupení z auta cejtím smrad ze spálenejch brzd...

"kontrola" trakce", nebo "protiprokluz" TCS traction control system -přibrždováním jednotlivých protáčejících se kol =žere to brzd destičky a ničemu to moc nepomáhá

...u GV 2.4 je to v podstatě nevypínatelný , na redukci je možnost to spolu s esp vypnout, tuším se to vždy automaticky zase zapne při překročení 40km/h , takže je vhodné v terenu do bláta, sněhu atd to prostě vypnout natvrdo ,včetně esp, ....chce to autoelektrikáře a vypínač vbudovat předpokládám vlevo pod volantem je pár pozic, dá se to vypnout i vyndáním pojistky ,tam je to ale tuším včetně ABS...

2014-04-10 10:10:09

instr: Popsal jsi to celkem přesně - vypínačem pod volantem komfortně simuluješ vyndání pojistky - na palubní desce ti to samozřejmě nahlásí poruchu - ta se ale po opětovném zapnutí po pár startech sama vymaže Je to výborná věc do extrému -hlavně když to hodně klouže, protože motor neztrácí výkon při přibrzďováním kol.

2014-04-10 10:15:03

instr: Trochu jsem tě přechválil - TCS se spolu s ESP při zařazení redukce nevypne - lze ho "natvrdo" vypnout pouze vyndáním pojistky nebo tím vypínačem


Odpovědět

1  2  3  4