Fórum - Téma


Ochranné rámy a šustplechy - ochrana pod


Fórum Grand Vitara III Ochranné rámy a šustplechy - ochrana pod

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara III


1  2  3  4

2014-04-10 10:23:48

teleke: Už se tu o tom na fóru psalo, najdi si uživatele cila

2014-04-10 10:43:02

certik: inu má paměť není co bývala mládí v pr.de. li a do důchodu daleko

proto jsem psal "...u GV 2.4 je to v podstatě nevypínatelný "

... nemyslel jsem automaticky se vypne při přepnutí na redukci , ale tím černým " vypouklým velkočudlíkem" v pravo na středové palubce se něco vypne ? ...jen esp? že-jo...a trc jede dál , no já už jen po paměti, a soused má 2.0 bez esp.... ,od 19tého prosince jsem GVless tedy negativní , beru na to i léky - subarin

připouštím, když teď jedu za trapných 6,8l/100 ,tak mi ten motor z "parníku" občas chybí,a tak se poohlížím po nějakém pracovním žroutovi z us

2014-04-10 10:56:57

instr: Já si ten vypínač pořídil tehdy, když jsem několikrár musel v terénu svojí "starou GV 2.5 V6 " tahat tu tehdy "fungl novou GV 2.4", aby se vůbec pohnula z místa

2014-04-10 11:18:31

certik:

a radši no coment ,abych nepošťuchoval ,

jojo.... na 5-7 centimetrech ujetého sněhu tzv mejdlo jsem při zařazené redukci v klidu vystoupil z vozu za chodu motoru a zařazené jedničce-pro úplnost , tedy opustil jsem =řidičGV a šel sledovat ,co se kde točííí, neujela,zimáky nezimáky protiprokluz,nic 3-4cm lavorky pod kolama ,až jsme se profrezovali sněhem- prohrábli na podklad, tak pak jsme odjeli....když je blbej sníh,jde to jenom lanovkou...

2014-04-10 12:07:38

instr: Na takovéto situace je ten vypínač k nezaplacení - vypnutím TCS se vracíš asi o 20 let zpět ke staré dobré Vitaře I. Na silnici ta elektronika funguje dobře - u modelu s motorem 2.4 jsem zatím neměl problém, ale v terénu by to ještě chtělo více propracovat a vychytat pár much. Na druhou stranu si uvědomuji, že je nás bohužel asi menšina, která takovýto problém s GV řeší - ta většina jezdí převážně jen po silnici a největší terén je dojet pár set metrů po štěrkové cestě k chatě.

2014-05-27 17:56:42

certik: Jak s tím můžeš jezdit v terénu, když to není teréňák

Na to je Vitara l.

2014-05-28 10:26:03

No nevím vážení....v únoru jsem s Vitarou 2013 absolvoval tankodrom v Milovicích, po dveře v bahně, nikdo mě nemusel odnikud tahat a vyprošťovat....

mám pocit, že to chce 2 základní věci......odpovídající gumy a pak rozhodující je ta součastka mezi volantem, pedály a sedačkou....

2014-05-28 11:06:23

martinfoto: Pokud by jsi 10 let jezdil se "starou" GV a potom si koupil novou - určitě bys ten rozdíl taky poznal - asi o 10% horší v terénu, ale o 20% zase lepší na silnici

2014-05-28 11:20:43

Tady nezbývá , než jednoznačně souhlasit stará Vitara ETA ,nikoli GV bude mít ten poměr jízdy v terenu lepší, ku jízdě na silnici-horší = ještě výraznější....

i přes určité zhoršení terénních vlastností ,JE Grand Vitara schopna v terenu dlouhodobě sloužit,má rám, má redukční převodovku...čili je terenním automobilem , že by to mohlo být lepšíí o tom ,žádná...

2014-05-28 16:37:11

certik: Ty asi nejsi zdravej, jen o 10% horší v terénu

Když se nevyznáš ve Vitarách, tak si kup radši škodila

2014-05-28 17:17:52

nikolkavichova:

2014-05-28 21:53:17

certik: PS: přesně. Už jsem dvakrát tahal MPV které nedojelo k chatě, mokrá trava. Vitara uplně super ode všech naprostý obdiv. Tahaná auta, Ford Galaxi, Octavia combi

2014-05-29 14:13:49

romis1111: V terénu i kvalitou je GV srovnatelná s Toyotou LC - můj kamarád ji má již přes 10 let a je to stejný "držák" jako moje starší GV 2.5 V6. Většina ostatních značek - hlavně "papírových čtyřkolek" s Haldexem se v trochu extrémnějších podmínkách nedají s GV vůbec srovnávat

2014-05-29 14:37:03

certik: Ano neni nad stálý pohon kol i když na úkor spotřeby, ale to tu již řeší instr.

2014-05-29 14:37:44

certik:

Srovnávat GV s LC, to jsi tedy trochu ujel...

2014-05-29 14:51:25

plukovník: Kvalitou po více než 10 letech plně srovnatelná - bez investic do větších oprav - fakticky jen "spotřební materiál" při pravidelných prohlídkách Pokud máš na mysli třeba velikost nebo výbavu - tak to samozřejmě nesrovnávám.

2014-05-29 19:07:00

certik: jenže Lc má najeto i přes 500tis km,k tomu o čem se snažíš přesvědčit ....fakt se probuď ...land cruiser je jinde...ztrapňuješ se už jen před sebou samým ....

2014-05-29 23:10:39

instr: Takže jsou auta VIP nebo vip a my máme ty druhé. Bohužel

2014-05-29 23:41:35

romis1111: tak na otázku landcruiser , nebo grand vitara si v klidu odpověz sám , informace, když tě to začlo zajímat jsou všeobecně dostupné , to ti fakt nemusí nikdo moderovat ,a už vůbec tě ovlivňovat...

stačí cena ojeté toyoty landcriuser s najetými 200tis km , je stejná jako nová GV , ověř sám ....

2014-05-30 09:13:41

instr: Proč by mě mělo něco takového trápit...


Odpovědět

1  2  3  4