Fórum - Téma


Odhlučnění


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Odhlučnění

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1  2  3

2016-10-10 10:41:49

Zdravím všechny přítomné. Vážení, jak jste spokojeni s odhlučněním Vašeho autíčka? Řešíte někdo dodatečné úpravy? Mám DDiS, 4x4, manuál a přiznám se, že cca od 100 km/hod bych uvítal nižší hladinu hluku uvnitř. Řešil jste to již někdo?

MilanT  
Milan
2016-10-10 10:59:51

jaknb:

Každý vnímá zvuk motoru jinak - http://www.suzukiclub.cz/...select=46233#message46233

2016-10-10 11:25:18

milant: Samozřejmě, proto se ptám na názory. Pokud si budu chtít užít sportovnější jízdu tak je to OK. Pokud však pojedu klidnější jízdou několik hodin, rád si poslechnu hudbu a to už bych nižší hlučnost uvítal. U mne ta druhá varianta převažuje.

2016-10-10 12:03:41

milant: Ještě dotaz, proč změna témata na Odhlučnění DDiS? Nebylo by lepší to nechat v obecné rovině aby i majitelé benzinové verze vyjádřili svůj názor?

MilanT  
Milan
2016-10-10 12:15:35

jaknb:

Pokud chceš slyšet názory na odhlučnění DDiS, tak je název vlákna OK. Alespoň dle tvého dotazu.

Pokud tě zajímá a budeš odhlučňovat i benzínovou verzi, tak to vrátím zpět.

S tím, kdo je čeho majitelem to nemá nic společného.

Ale udělám výjimku a vrátím to zpět. Pak si ale nestěžuj, až diskuze nabere jiný směr než jsi chtěl.

2016-10-10 12:21:56

Benzínový motor je dostatečně tichý a přede jako kotě, narozdíl od nepříjemného klapavého zvuku dieselu.

2016-10-10 12:25:35

jaknb: Tak já jsem tedy zrovna benzínový ...ale je pravda, že v těch dálničních rychlostech už je hlučnost vyšší, než bych očekával. Není to od ale motoru, je to aerodynamický hluk a s tím toho podle mne moc u krabicovitého tvaru dodatečnou úpravou made in doma udělat nepůjde. Ale není to zase tak, že by se to nedalo vydržet...ve starém autě bylo toho kraválu výrazně více. A po dálnici nejezdím až tak často, abych to řešil a na normální cestě je auto překvapivě tiché...a to konstatoval i kolega, co má oktávu...

Nedovedu si představit, jak by to šlo řešit, není to o rezonanci některé části nebo plechu..v tomto směru naprostá spokojenost. Nic se netřepe, nic nevibruje, nic nedrnčí a nehlučí... Trochu je poznat zapojení zadku...ale v mezích.

2016-10-10 12:26:01

milant: nebudu

2016-10-10 13:40:42

jaknb: tiež mám benzínový motor, hlučnosť,podľa mňa je na slušnej úrovni, či po okreskách alebo diaľnici, skôr ma poteší pekný hutný zvuk rádia z reprosústavy vo Vitare. Horšie je to so spárovaným mobilom, dosť musím kričať, aby ma na druhej strane počuli

2016-10-10 14:31:42

topvideo: tak řekni že jsi ve vrtulníku...

MilanT  
Milan
2016-10-10 14:43:04

topvideo:

Aneb jak odhlučnit křičícího řidiče? Vypnout nebo mu sebrat mobil.

2016-10-12 15:47:39

Myslíš hluk od kol?? Záleží hodně na gumách, asfaltu....

Ale je jasné že S-class to nikdy nebude..

2016-10-13 09:51:29

milant: škoda, že na fóre nie je možnosť lajknúť príspevok, takže ti dávam

2016-10-22 18:56:16

Dneska jsem to zkusil 120 a potom 130 a od těch 120 je to hlučnejší ale je to aerodinamický hluk daný tvarem karoserie proti tomu asi žádné odhlučnení nepomůže.Vitara S 4x4 benzin.

MilanT  
Milan
2016-10-22 19:53:40

robert1969:

Ale ty máš navíc tichoučký benzín točený v nízkých otáčkách. Alespoň teoreticky by tak mělo být.

Hluk motoru se nejvíc projevuje v rychlostech do 30 km/h. Při vyšších rychlostech už dominuje hluk od pneumatik a aerodynamický hluk - http://hluk.eps.cz/hluk/hluk-z-motoru-a-pneumatik/

Pokud jezdíme v autech vysokých 160 cm, se světlou výškou skoro 20 cm a stejně tak širokými pneumatikami, tak se není čemu divit.

2016-10-22 20:41:40

milant: Jo bere to krásně od spodu od 1500 otáček krásný zátah.V malých rychlostech je to tiché a na volnobeh když mam puštene radio ani nezaregisturju až si všimnu kontrolky že to S/S vypl když zapomenu vypnout ho ručně.Jediné co mě sere že jsem ze všech předchozích aut zvyklý že tachometr je v levo a otáčkoměr v pravo a Vitarka to ma opačně takže když se chci podívat kolik jedu kukam první na otáčkoměr!!

MilanT  
Milan
2016-10-22 20:50:32

robert1969: To sis ještě nezvykl? Neboj, to přijde samo.

Já měl zase problém oproti předchozím autům, že mám víčko nádrže vlevo a že místo nafty musím tankovat benzín. A taky že při volnoběhu není slyšet motor a tak jsem zezačátku párkrát nastartoval běžící motor.

2016-10-22 21:07:24

milant: Ne nezvykl občas jezdím Wagonkem .Na nandrž v levo sem zvyklý.

2016-10-24 09:54:36

Mám jiné japonské auto a tam mi okolní hluk docela dost vadil. Řešení existuje. Prostřednictvím jedné brněnské firmy jsem nakoupil tlumící materiály (bitumenové pásy), které jsem pak nalepil na přední příčku (v interiéru pod originální koberce a podlahu předu), v motorovém prostoru a v přepážce u stěračů, v plastových podbězích a nakonec (v druhé fázi) jsem tlumil i dveře. Výsledek je znát, hluk od motoru i od kol je docela dost potlačen. Co se týče váhy, nárůst je o docela akceptovatelných 17 kg, cena do 5.000 Kč. Práce dohromady na dva dny.

2016-10-24 10:04:26

jopeeeno: ale když jsi to dělal...neměl jsi auto v záruce, že ne?? :-D

Jen nevím, zda by to u Vitaru výrazně pomohlo, bo je to spíše aerodynamický hluk a slyším jej nejvíce od oken... Na druhou stranu...víme jak to chodí..utlumíme auto...a pak tam na plné koule pustíme nějaké "tuc...tuc...tuc...tuc..." 120db


Odpovědět

1  2  3