Fórum - Téma


odkud to teče ???


Fórum Technický koutek odkud to teče ???



1  2  3

2012-04-28 22:57:59

litr zadnou diru nema ted na to koukam. Jeste me napadlo jestli to neni jako u jinejch aut ze je na vacce ploska na klic kterym si ji pridrzis. Chce to nekoho kdo to delal u 1.3 :)

2012-04-28 22:59:22

Informace pro ty, kteří by snad měli naprskané dva fleky oleje zespoda na kapotě (jeden je zčásti na štítku s typem svíček apod) a/nebo na přepážce čáru od MAP dolů na nosník- přičemž je jen lehce mastná řemenice alternátoru a jinak je na rozvodech sucho-tohle dokáže udělat odrbané těsnění na olejové měrce. Ohřejete, protočíte a trocha oleje stéká zvenku po těle měrky. Rozhazuje to vzduch z alternátoru a víření jeho řemenice, proto je jinde vlastně sucho a čisto.

2012-05-06 15:43:18

S blokováním klikovky G13BA (osmiventil a vůbec asi všechno, co s ním sdílí blok) se to má tak:

V krytu setrváku/spojky je dole (na šesté hodině), asi 1 cm vedle dělící roviny bloku/skříně spojky hranatá díra-měla by mít záslepku, která ovšem moc netrčí nad povrch, takže se v bordelu zespod může schovat Do té se zespod strčí nejmasivnější plochý šroubovák, který máte a vejde se (po úhlopříčce), tak aby slušně zapadl mezi zuby na setrváku. 10x1,5 projde, osmičku bych nepoužíval. Musí být nadoraz, jinak se nepochybně snadno dá zub vyštípnout. V případě nouze o přebytečné ruce se dá (krátký, potažmo málo vaklající) šroubovák zafixovat na místě silnějším drátem skrz rukojeť a otočeným kolem celé spojkové skříně (zapotřebí cca. 1,3 m). Drát utáhnout!

Druhá možnost-zfixlovat si z kusu plochého materiálu 5-6 mm silného (materiál aspoň 11 600 pásovina) s rukojetí a pěti pevnostních šroubů M5 (minimálně imbus 8.8, spíše lepší) "special tool"-prostě placku s navrtanými dírami tak, aby šla na rozvodové kolo klikovky přišroubovat namísto řemenice. Výřez pro pero (jako je v řemenici) nutností, stejně jako velmi přesné rozměření a vrtání děr jen s minimální vůlí vůči šroubům-jinak se usmyknou.

2012-05-15 19:20:10

Aby se snadno hledalo, jak se dá u 1,3 l G13BA zablokovat vačka, neb díra v ní je- odkaz zde:

http://www.suzukiclub.cz/...-jeji-blokovani-1-3-24171

2012-08-13 18:46:37

Ahoj lidi, technickej detail .. Swift 1.0 GL 92 Gufero kliky má být pravé nabo levé.. dík za odpověď

2012-08-13 19:08:15

podle mně prave,ale neni to duležity normal simering

2012-08-13 19:14:14

no prej ho musí objednat a neví jaké.. je buď pravé nebo levé.. tak jí řeknu pravé ... oboustranné prý nedělají..

2012-08-13 22:47:10

Boha jeho, tos trefil chytráka-pravé nebo levé gufero neexistuje, stejně jako neexistuje gufero oboustranné (to poslední by teoreticky mohlo být v nějaké úchylné aplikaci na zakázku...). Chtějí vědět, jestli ze strany řemenic a rozvodu, nebo ze strany setrváku a převodovky. Protože part number a rozměr je jiný. Takže si hlavně ujasni, jestli berou levo a pravo z pohledu řidiče, nebo člověka co zírá pod haubnu, ať Ti nedají do ruky něco co nepotřebuješ.

2012-08-14 07:55:21

Ale tvářil se vážně, výraz řiditele zeměkoule.. dneska tam jedu tak se ho zeptám jakej je mezi nimi rozdíl

2012-08-14 10:27:55

Přesněji vzato, výraz méně mentálně zdatného jedince, který fakt, ale opravdu nemá páru o čem plácá a v lepším případě doufá, že odpověď najde na obrázku a hlavně že mu někdo kdo umí číst přečte popisek...

2012-08-14 19:11:20

nevim ale ja už viděl simering na kterem je šipka takže existuje

2012-08-14 20:21:01

Tak prej je to kvůli oleji, jestli nějaké malé množství proteče tak se při správném použití směru (pravá hřídel a pravý simering ) ten olej neroztřikuje ale má snahu se drže u té hřídele. při nespávném použití se olej roztřikuje od hřídele pryč... je pravda že na tom guferu je taky šipka .. a na e-shopech jsem našel že by mělo být levé protože to všude nabízí a on mi prodal taky levé, tak aspoň to... jinak cena a to jsem šel do kolen 470 káčé :O


Odpovědět

1  2  3