Fórum - Téma


Odlehčení řemenic


Fórum Technický koutek Odlehčení řemenic



1  2  3

2011-01-31 17:54:28

Jaký efekt a účinek by mělo, kdybych měř řemenice z duralu? jde mi o tu velkou co je na klice, potom na vodní pumpě no a pokud by se mi to povedlo tak i z altíku. (možná i ze serva a napínací) Ale hlavně mi jde o tu velkou na klice.

2011-01-31 18:10:27

mirny zvyseni vykonu pac motor roztaci min hmoty. taky sem shanel/shanim to ti bude nekdo delat?

2011-01-31 18:20:11

nechal bych si to udělat u nás v nástrojárně. Podle výkresu to musí zvládnou každý slušný soustružník

2011-01-31 18:24:42

vykresy tu nekdo tusim mel. pocitas s vyrobou jen pro sebe nebo by bylo mozny i vice kusu ?

2011-01-31 18:47:57

asi bych neviděl problém ve více kusech. výkres by mi snad nakreslil kolega, takže až to bude aktuální ozcu se.

ještě mě napadlo, řemenice na klice je vždycky dvojitá, nebo to mám jen já bo mám servo?

2011-01-31 18:57:27

na kazdym je dvojita

2011-01-31 19:01:06

Tak tím líp. Zkusím zjistit co a jak a dám info. když se najde víc lidí co to bude chtít, tak nemám problém. Je to o dohodě.

2011-02-01 13:15:56

A tak mě napadá, má smysl odlehčovat i ostatní řemenice, neo udělat jen tu co je na klice?

2011-02-01 14:21:19

Já sem si nechal dělat z dvojitý, jen jednoduchou, na jeden řemen... myslím že ten druhej tam byl kvůli klimatizaci.. ale nejsem si jistej... Kdyby jste si nechali dělat ještě nějakou jinou, než na klice.. tak bych taky bral jeden kousek.

2011-02-01 14:30:53

No já musím nechat obě, na té druhé mám napojené servo.

No zvažuju, jestli to má vzhledem k cene vůbec smysl dělat i jiné. Protože na vodní pumpě a ostatní zas taková váhová úspora nebude.

Mullis: a jak se to projevilo ta výměna? bylo to znatelné, nebo ani ne?

2011-02-01 15:19:53

Já mám taky upálenou.Jezdím teď tedy na jednoduchou.Znát je to hodně.Motor je ostřejší.Líp akceleruje.Prostě jse za plynem.Ta vnější řemenice váží zhruba to co ta vniřní.Bylo to strašný bago, tak šla na kudlu a hned mám jiný auto

2011-02-01 15:29:36

Takže stojí to za to udělat je z duralu.

2011-02-01 22:54:06

já bych si taky jednu vzal jestli je budeš dělat no a myslim že má i smysl odlechčit setrvačník

2011-02-01 22:59:15

to ma smysl urcite vetsi ale pak bych se bal nechtenych vetracich otvoru v kapote a motoru...

2011-02-02 04:25:45

Řekl bych, že by sis představoval něco takéto

http://suzukird1.netfirms...f0f7a9f2c78d128b4bbfd7ca1

či

http://suzukird1.netfirms...f0f7a9f2c78d128b4bbfd7ca1

2011-02-02 08:18:08

JJ to tom co nabízejhí na suzukird mluvím, ale do té jejich ceny se určitě vlezu. Kolega mi nakreslí výkres a pak půjdu za soustružníkem zjistit co a jak.

2011-02-02 13:58:14

je schodná řemenice na 1.6 ?

2011-02-07 15:02:27

zvenku ano, ale pokud se nepletu, tak 1,0 1,3 má 4 šrouby na spojení s klikou a GTi jich má 5... 1,6tka by asi měla mít taky 5, ale rozměrama je to pořád to samé. pokud neni třeba hnát servo a klimu, tak jednoduchá plechová řemenice váží pod 1kg (serie MK2 cca 2,3kg).

taky jsem zvažoval výrobu duralové, ale materiál na to je dost drahej a nevyplatí se vyrábět jeden kus a víc jich dělat nepotřebuju, dokud to neodzkoušim na svojem autě... jo a tweety na 8V má myslim 3 drážky, zatímco 16V má 4 drážky...

2011-02-07 15:10:10

teď jsem na to koukal - na 1,6 by mělo být to samé co na GTi, tzn 4drážky, řemen 825, zatímco tweety a litr by měl mít 3 drážky řemen 815, takže pokud to tweety spáchá, tak to na GTi ani na 1,6tky napůjde

2011-02-07 16:28:44

Leda přehodit kola řemenic za 3drážkové, já mám udělanou menší "prasárnu s altíkem.


Odpovědět

1  2  3