Fórum - Téma


Odlehčení řemenic


Fórum Technický koutek Odlehčení řemenic



1  2  3

2011-02-07 20:44:54

no a ta operace s odtsraněním přebytečné části řemenice je jak moc jednoduchá?

2011-02-08 11:46:17

to zvladne kazdej soustruznik, ale musi se na to pomalu, aby se neprehrala guma, co drzi vnitrni a vnejsi cast remenice pohromade - pak se ti muze stat, ze se ti remenice rozlitne...

2011-02-08 12:11:07

Já měl i na třináctce 8V pětidíru řemenici.Prej to je nějak japonci 4, maďaři 5, tak nevim..

2011-02-08 13:13:47

vzal bych si dvě na GTi, kdyby ste se do toho chtěli pustit

PS: ty zkraceny; servo nemam

2011-02-08 22:18:12

tak mozna litr to mel 4diry do kliky... nevim jiste, ale drazky remenu jsou urcite jak jsem psal - 3 drazky u mensich a 4drazky u silnejsich motoru - ale jak uz bylo receno, remenice se dystak nechaj prehazet...

2011-02-10 14:26:28

já mám teda 5 na 1,6 japonsko.ale asi sem budižkničemu ale nedokážu tu řemenici sundat.nemáte někdo nějakej nápad.hrubou sílu sem už použil.

2011-02-14 17:42:13

tak řemenici jsem sundal ještě se chci zeptat jak ji osoustružit vzhledem k té gumě co je uprostřed jestli sebrat i ten vnitřek mám strach aby se to pak v tý gumě netočilo.

2011-02-14 20:03:53

tam je vevnitř nějaká guma? Se na to asi musím mrknout jak to sundám. K čemu tam ta guma je? pokud to budu nechávat dělat, musí to tam být?

2011-02-18 20:29:23

Tak lidi. Řemenici mám tuto. Ale ted mi vyvstala jedna otázka. Tahle váží 1,6 kg, kolik může vážit z toho duralu? Jestli to vůbec bude mít nějaký efekt.

2011-02-18 21:17:01

Dural je třikrát lehčí než železo. Efekt to nebude mít žádný.

S ohledem na celkovou hmotnost setrvačníku a klikového hřídele je hmotnost řemenice zanedbatelná.

2011-02-18 21:19:34

no na suzukird je údajně o nějaké 2 koníky. Jestli sem počítal správně, tak u duralu by mohla mít +- půl kila.

2011-02-18 21:22:49

Ty dva koníky jsou jen zbožné přání šílených závodníků.

2011-02-18 22:22:33

nejde ani tak o zvyseni vykonu, jako spis o zlepseni chodu motoru... ale o tom se da najit spousta informaci na netu, hlavne teda v anglictine...

rozhodne to neni uprava, ktera by nikam nevedla, jen majitel musi vedet co od toho chce a necekat ze auto zrychli na 400m o pul vteriny jen diky remenici odlehcene z 1,6kg na 1,0

pokud me pamet nesali, tak GTickova vazi v serii 2,6kg, odlehcena asi 1,5kg, lehka MK1ckova ma asi 0,8kg a dural nevim, ale rekneme 0,5kg - 0,6kg a na chodu motoru je kazdej krok opravdu hodne znat

2011-02-18 22:22:42

souhlasim s beaumontem.....vzhledem k ostatnim strvačnejm hmotam, je řemenice zanedbatelná

2011-02-18 22:31:19

Třeba pro ten pocit to význam má, já si dám raděj to pívo po šichtě v Suzuce

2011-02-18 22:51:40

jj, z píva je lepší pocit

2011-02-18 23:20:18

člověk odlehčenej a točí se taky jako řemenice

2011-02-19 07:36:07

Nejlepší odlehčení a zlepšení chodu motoru je úprava spočívající v tom, že se vyhodí setrvačník, klikovka se použije dřevěná, místo pístů veverka točící v bubnu, vyhodí se klimatizace (namísto toho mokrý hadr na hlavu), vyhodí se alternátor (osvětlení pomocí petrolejových lamp), a do hlavy se naleje velké množství paliva (pivo, víno, kořalka a jiný alkohol). Život je takovéé a jinéé nebudéé...

 jaski
Martin Jaskevič
2011-02-19 10:51:39

ale ale tady se nam zase nekdo rozpovidal. to je jenom z nudy nebo je to vlastnost rejpat a komentovat vsechno co te nezajima? tak co dneska udelam: vstanu, udelam si kafe, napisu tem blbeckum na suzukiclubu co si myslim o jejich remenicich, nakoupim...

2011-02-19 11:24:04

...Ale ale tady se nam zase nekdo rozpovidal, to není z nudy, ani vzkaz žádným blbečkům, neb ty nechápou, že kdyby se mluvilo jenom moudře, tak by bylo na světě tolik chytrých lidí, že by z toho každej druhej byl ouplně blbej... (to jsem tedy nevymyslel já, ale jeden moudrý pán, jmenoval se Josef Švejk)


Odpovědět

1  2  3