Fórum - Téma


Odstraneni buzerace - pipak


Fórum Swift New I Odstraneni buzerace - pipak

Informace o modelu: Suzuki Swift New I



2013-05-07 10:44:57

Ahoj,

rad bych se zbavil toho prisernyho buzerovani od myho auta. Nemam to proste rad, kdyz me nekdo porad komanduje co mam kdy delat. Radsi si na to budu myslet sam a kdyz udelam chybu, aspon me to pouci.

1. Jak vypnout pipani pri zasunutem klicku a otevrenych dverich ridice?

2. Jak vypnout pipani po rozjezdu pri nepripoutani?

3. Jak vypnout pipani pri ponechanych rozsvicenych svetlech?--toto asi nebude nutny, ale zajima me jestli to jde.

Jenom podotykam, ze pipak je v nejake ridici jednotce uvnitr vozu pod volantem u levyho predniho kola. je na ni napsano, ze se nesmi vyndavat, takze jsem to radsi nezkousel, ale vedou do toho hromady kabelu a konektoru. Bohuzel nepomohlo prelepeni direk pipaku zvukove izolacni hmotou, ten parchant je proste moc hlasitej.

2013-05-07 11:07:21

romanicak:

Jedná se o řídící jednotku karoserie (BCM), vedle ŘJ motoru (ECM) druhý nejdůležitější a nejdražší elektronický modul.

Nedoporučuje se jakkoliv zasahovat do systému, který je provázán i s jinými funkcemi.

Pokud budeš zasahovat do systému indikace otevřených dveří, můžeš narušit funkci bezklíčového zamykání a imobilizéru, v případě indikace pásů zase můžeš narušit funkci airbag a odpalovačů předpínání předních bezp. pásů.

Ta rozsvícená světla by ti snad vadit nemusela, spousta lidí si to tam naopak nechává domontovat.

2013-05-07 11:47:35

Rozumim. Tyhle systemy bych narusil nerad. Takze jedina zbyvajici moznost je nejak vypnout ten piezo pipak samotnej. Jde se do te BCM nejak dostat? Nevite jak to vyapada uvnitr - jestli je ten buzzer pripajenej na desce a nebo je klasicky na dvou kablikach?

2013-05-07 13:03:50

romanicak:

Bzučák je připojený na desce spolu s několika relátky, ale to ti není nic platné, neboť vlastní modul BCM je zabudovaný do sestavy spojovacího bloku (to je to bago těch drátů), a lze ho vymontovat jen jako celek. Jinak by mohlo dojít k porušení spojení po datových sběrnicích, kterými tato jednotka komunikuje s ostatními moduly ve vozidle. Navíc se předtím ještě má deaktivovat systém airbagů.

Takže suma sumárum, smůla. Schovej si nadšení pro montáž na dobu, až ti něco přestane skutečně fungovat.

2013-05-07 15:02:50

Indikaci nezapnutých pásů obcházím zasunutím pásu spolujezdce do mé koncovky. Prosté a účinné.

2013-05-07 15:14:55

midloch:

Jenze me nejde o to, abych mohl jezdit nepripoutanej, ale o to, aby me auto nebuzerovalo. Ja se pripoutavam, ale treba popojedu par metru z pred baraku do garaze a uz me to jebe :-/ Nebo tedka montuju audiosestavu, takze mam otevreny dvere a klicek v zapalovani (aby hralo radio) a taky me to jebe....

2013-05-07 15:16:52

plukovník:

Nemel bys fotku jak to vypada uvnitr? Ja vim jenom zvenku...

2013-05-12 09:47:59

na popojíždění bez pásů lze za pár korun pořídit jenom samotná přezka, která umlčí pípaní nezapnutého pásu http://dib-bid.com/galler...safety-belt-buckle-01.jpg

2013-06-14 16:47:23

Tak jsem nakonec postnul otazku na americky Suzuki forum, uvidime co z nich vypadne...

http://www.suzuki-forums....uki-swift.html#post439562

Hill  
Jaroslav
2013-06-16 10:45:55

romanicak: už tam jeden nápad máš - najdi pod sedadlem konektor od zátěžového spínače a zkus ho odpojit, ať si jednotka myslí, že tam nikdo nesedí.

A k tomu moje poznámka: když ti pak nic nebude nadávat, že auto jede bez řidiče, nech to tak.

Jinak najdi (patrně ve stejném kabelovém svazku kolem páky ruční brzdy) konektor od kontaktu zámku pásu a nahraď ho propojkou, ať si jednotka myslí, že je pás zapnutý.

Ale ten nápad s falešnou přezkou je asi nejlepší, nemusíš nic rozebírat.


Odpovědět