Fórum - Téma


Odstranění katalizátoru


Fórum Technický koutek Odstranění katalizátoru



1  2  3

2010-02-18 20:50:42

tak sem se rozhod vyhodit kat ze svyho swiste 1.0 akorat me napadlo jestli nemam vyhodit i prostredni tlumic a nechat jenom ten uplne vzadu. co myslite ze je lepsi? diky

2010-03-25 19:32:09

no ja som vyhodil katalyzator a namiesto toho je tam kus nerezovej trubky. Spotrebu mam nejaku divnu ale asi to bude tym polskym vodnym benzinom takže dojazdim a uvidim. Inak ked privoniate tak smrad z vyfuku je jak so škodovky no a čo sa tyka vykonu a hluku tak je to o čosi tišie /asi preto že som mal niekde dierku/ no a vykon teda nijako nepocitujem

2010-03-25 19:36:58

tak s tim smradem si to trefil... presne takhle to to smrdi i mne

2010-03-25 19:38:50

no nezrobime nič ..

2010-03-29 16:13:13

mam swift 1,0 j mam vykuchaný kat -zustal jen obal prostřední díl zůstal beze změny a poslední díl je z nerezu s koncovkou 90mm filtr sem tam dal otevřený a přivedl sem k němu studený vzduch od masky v nízkých otáčkách to jede hůř než předtím (50 sem jezdil na 4ku ted na 3ku jinak to hrozně mlátí) a ve vyšších otáčkách to jede líp (do kopce kde sem dřív musel dávat 4 ted vyjedu na 5) ale musí mít aspon 3500ot spotřeba se mírně zvedla (možná to bude změnou stylu jízdy) a když podřadím nebo když brzdím motorem tak to střílí do výfuku asi to má moc bohatou směs jde to nějak seřídit ?

2010-03-29 18:15:18

50 na ctyrku? nedokazu si predstavit ze bych swifta takhle trapil. staci jet na jakejkoli kvalt pod 2tis otacek a je slyset jak motor trpi. najdi si tady prispevek od hilla kde rika co se stane pri podtaceni motoru. strileni pri podrazeni nebo kdyz trochu prislapnu plyn a hned pustim me taky trapi.

2010-03-29 19:33:00

tak pokud nepojedeš 50 ale řekněme 55 tak je to na 4 ku rovné 2000ot a dřív sem tak jezdíval běžně a nic se tomu nedělo je jasné že jen po rovině nebo z mírného kopce a když chceš přidat tak musíš podřadit... jinak ty upravy mě vyšli skoro zadarmo ten filtr stál 450 a ten výfuk 1500 takže levnější než origo a navíc hezčí akorát to chce poladit aby to nestřílelo na tom vstřiku pod filtrboxem sem našel z pravé strany nějaký šroubek ale nebu do toho rýpat když nevím 100% na co je

2010-03-29 20:12:55

zkoušel jsem 50 jet na všechny kvalty od jedna do pět... jednička už byla samozřejmě vytočená, ale dva dvojka až pětka v pohodě, ani na jeden to necukalo ani nekuckalo

2010-03-29 22:07:14

Tou koncovkou na výfuku jsi změnil výkonovou křivku.

2010-03-29 22:25:32

takze zadni tlumic nemas vubec a mas tam jenom cistou trubku? jakej to ma zvuk?

2010-03-30 07:26:00

jestli je toto otázka na mě, takže zvuk to má šílenej... jsou udělané svody i trubka na míru... dva se v autě nedomluví (je tam koncový tlumič, ale průchozí)...

2010-03-30 11:55:44

otazka na rostu. zajima me jak moc to rve kdyz mas na aute origo trubku bez katu a jenom stredni tlumic a zadni je jenom trubka (pokud je to to same co pruchozi).

2010-03-30 12:18:23

jasky ja mam celi vyfuk origo,kat jsem dal do hajje zeleneho a mam tam jen sredak a koncovy orygo tlumic.a niak dramatycky to nerve ale pokud bych jsem mel v zadu jentrubku bez tlumice tak si piš ze to rvat bude a to poradne poskoci ti i spotreba me zere gti 9l.kdybych mel vyfuk jak aladin tak si pis,ze me zarucene prasknou usni bubynky a spotreba bude nekde 10l az 12l .jestli chces aby te sliseli az v druhe deine tak si nech jen kat a a zbytek az je jen trubka(pribal si spunty do usi) jasky tady mas nazornou ukazkazku az si v obraze

2010-03-30 12:23:49

ja mam taky jenom stred a konec bez katu a zvuk se nijak vyrazne nezmenil. teda mezi 3-4tis otackama to zacne uplne rezonovat a je to jak sekacka :) jenom me zajimalo co by to udelalo bez koncaku ale asi by to byl rachot :) ale na to u litra kaslu ted sem se zamiloval do gti tak doufam ze az neco nasetrim ze nejaky sezenu... co sem koukal tak jich je zalostne malo a nebo si to nechaj radne zaplatit

2010-03-30 12:28:57

Paráda ty blbci, co se hrabou ve vejfuku.Výsledek, horší průběh výkonu, vyšší spotřeba a hluk, že po pár kilákách mi bouchne hlávka.O lepidlu na fízly ani nemluvim-.Tak všichni hurá pod káru a vejfuk ven..

2010-03-30 12:32:11

vždycky to rezonuje v tý bandasce po katu.Jen trubka to odstraní

2010-03-30 12:43:09

tak to bych vazne neresil,pokud mas 1.0 gti je spica stim ze je jich malo to mas pravdu.kdyz jsou jak stak v dobrem stavu tak stoji 35 az 100tis a to si nedelam kozy moje gti stalo 60tis no a ted premyslim ze koupim swift 4x4 95-2002rok a narvu tam ten muj motor protoze kastlu uz mam v haji a dalsi gti za 50tis.se me opravdu nechce kupovat jinak az budes kupovat gti tak az jde stebou nekdo kdo tomuhle autu rozumi.protoze lajka pekne natahnou a v servisu se zblaznis protoze tam bude plno veci v pr...... jinak preji štasny kup to auto je nezmar pokud se budeme bavit o motoru kluci by ti mohli tady povidat co vlastni gti tylo je primo blazen do gti

2010-03-30 13:05:44

nemam vykuchanej kat ale misto nej trubku. a vysledek je sekacka mezi 3-4tis

ti spidy: par gti za 75 sem nasel ale to je trochu moc na me. spis sem premyslel ze bych vzal nejakej shnilej vrak a pak jenom sehnal karoserii a prehodil to do ni. ale kdyz tak koukam tak je problem sehnat i ten vrak...

2010-03-30 16:16:32

tak jak sem psal kat je vykuchaný takže jen obal střed beze změny a koncový díl je celonerez a je průchozí ale neni to jen trubka...potrubí je origo jen tam je udělaná redukce z 45mm na 60mm... zvuk: na volnoběh to rezonuje od1500 do 2500 to stichne a od 3500 nahoru to řve tak akorát neni to moc nahlas ale spíš to ten zvuk prohloubilo takže to není poznat že to je jen 1000ccm známí co toto auto nezná to po poslechu odhadl na 1,6ku jen mě trápí že z toho jde cítit benzín a při brždění motorem to střílí a bublá takže bych potřeboval poštelovat směs nevíte někdo jak se to dělá ?


Odpovědět

1  2  3