Fórum - Téma


Omezovač otáček - elektronický


Fórum Technický koutek Omezovač otáček - elektronický




2013-08-11 00:03:56

Má někdo zkušenosti se swiftem a elektronickým omezovačem otáček, kdy se neodpojí palivo, ale zapalování? Ví někdo jak zabudovat toto:

http://www.highperformanc...-s-launch-controlem.26950

Nebo tomu podobné? Když se dá Bee-r do youtube vypadne hodně videí. Ale myslím že není jediný, nebo se to dá udělat i jinak.

2013-08-11 10:39:43

tweety: Také po tom delší dobu pokukuji :) U S.Imprez se to používá celkem dost.Teď jenom (jak) a (kam) u swifta nainstalovat :)

2013-08-11 21:10:43

longer: No brouzdal jsem ještě ten večer po netu a narazil nějaké forum kde měli s BEE-r u swofta problem. ale na dalším foru zas ok. Tak nevím.

Jinak jak píšeš imprezy a celkově japonci supry, 200vky atd to hodně využívaj. Pro sprintery dobrý i launch kontrol, kdy mu to při startu podrží v optimálních otáčkách pro rozjezd. Mě jde spíš o ten efekt.

2013-08-11 21:20:27

tweety: Ohledně efektu.Klade se otázka jaký projev to bude mít u atmosferického motoru..A také otázka jak co kam napojit.

2013-08-11 21:45:37

longer: JJ tot otázka s tím projevem. Nejmenší kubaturu co sem našel, byla honda 1.6 a to si nejsem jistý jestli byla bez turba. Ale furt by to mohlo být lepší než je omezovač (alespon u normal 1.3) ted kdy je to přerušování takové pomalé. Co si pamatuju kamoše s MX3 tam to bylo o něčem jiném ale zase to byla 1.8

Ono za zkoušku se nic neda. Ale myslím že musí být i jiné možnosti. Přece musí jít toto udělat i jinak než napojit krabičku za 3 tis.

Měl jsem návod na plameny z laufu, kde to přerušení zapalování bylo manuálně přes vypínač. Tak sem myslel, jestli by to nešlo udělat nějak "samodomo" i s tímhle. Ono ten efekt je podle mě jen o tom že omezovač je udělaný přerušením cívky a né paliva.


Odpovědět