Fórum - Téma


Oprava kardanu (vychozeny kloub)


Fórum SX4 I Oprava kardanu (vychozeny kloub)

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1  2

2011-12-03 12:55:57

Kdyby ste potřebovali poradit jak opravit kardan - vyměnit kloub napište novy stojí celkem dost a oprava je lehká

2012-01-21 12:39:35

ahoj,

mam vitaru a potrebuju poradit jak lacino opravit kardanové klouby mírně mi cvakají.

díky za radu

Fulda  
Petr
2012-01-21 20:22:13

Nejlíp dát nový, jak cvakaj tak jsou už většinou na suchu a vyrezlý jehlový ložiska. Novej jsem myslím kupoval do 500,- , zkusim najít účet nebo škatuli od něj, bylo to na zadní hlavní kardan. Jinak tady je odkaz, ale budeš to muset změřit co tam přesně máš http://www.fm-autodily.co...ara-c-3410_4680_4770.html Pokud možno si sežeň takový aby měly maznici, není na škodu to 2x do roka promazat.

2013-11-26 18:01:15

frenkswift: poraďte, jak vyměnit křížky na kardanu u suzuki sx 4 4x4 , když nemají ségrovky a jsou pevně spojeny s kardanem? v suzuki opravně to stojí 22000 kč

děkuji za odpověď. pepa.tob@seznam.cz

MilanT  
Milan
2016-02-02 08:15:43

Oživím tohle téma jedním videem.

Suzuki SX4 AWD driveshaft/propeller shaft repair of u-joints

2007 Suzuki SX4 AWD repair of the driveshaft/propeller shaft.

New greasable U-Jointsare installed.

Needs balancing of the propeller shaft at a shop after the rebuild.

2016-02-02 15:45:03

frenkswift: ahoj, moc by mě to zajímalo,jak opravit nebo vyměnit kardanový kříže??melvald

vladimir.melvald@seznam.cz------tak jak je vyměnit nebo opravit?

Ira
Víťa
2016-02-02 16:47:54

milant: tak tohle je dost drsný, jsi mě vyděsil, jdu do montérek a lehám pod auto, poslední dobou jsem se věnoval víc lihovinám, než autu, hanbím se, jdu to napravit...

vladimir.melvald: nejspíš celej kardan...

2016-02-02 17:03:51

ira: Záleží na rozdílu v ceně mezi celým kardanem a dvěma kříži.

2016-02-03 12:56:21

frenkswift: zdravím, jak to tedy opravit prosím? zároveň bych potřeboval radu jak vyměnit rozvoďák... nikde to nemuzu najit a nemam na to moc času a prostoru.. díky moc

MilanT  
Milan
2016-02-03 13:59:56

vladimir.melvald: Ty máš SX4? V profilu žádný auto nemáš, tak na co se ptáš?

Proč jsi mu před 4 roky nenapsal? Nebo to měníš kardan po 4 letech znovu?

Rozvody tady neřeš, na to je jiné téma.

2016-02-03 17:01:10

milant: nemám, mám Vitaru 1,6i, až teď jsem si všimnul že je to starý : - ) moc sem nechodím! sorry

MilanT  
Milan
2016-02-03 19:44:27

vladimir.melvald: Tak když máš Vitaru, tak to zkus v sekci Vitary.

No a pokud jsi NUTNĚ potřeboval PŘED 4 ROKY vyměnit kardany a teď sis toho vlákna všimnul a na kardany jsi 4 roky ani nevzdech, tak to nebude tak žhavý.

2016-02-04 12:15:42

vidím poprvé řezat kříž rozbrusem, ruce bych za to urazil...

MilanT  
Milan
2016-02-04 12:30:51

doctor: To víš, dentální nití to neuřízne. Ale že něco vidíš poprvé, tak to neznamená, že to neexistuje nebo že se to s úspěchem nedělá už několik let.

2016-02-04 12:34:08

milant: sem nepochopil proč to řeže, ale když sem viděl zbytek videa a super technologii na zemi se super nářadím pochopil jsem že on to jinak udělat nemohl, bohužel takhle udělanej kardan moc nevydrží resp. ty nové kříže...

MilanT  
Milan
2016-02-04 13:01:44

doctor: Kříže bez ségrovek ty vyndaváš jiným způsobem...on holt použil rozbrusku.

2016-02-04 13:09:58

milant:

Docela by mě zajímalo, jak by to jiným způsobem než tou flexou šlo rozebrat.

Když futra pro kříž jsou napevno zalisována a kardan se v případě SX4 mění jako celek. (Proč také ne, když to stojí pár korun... )

P.S.

Kdybych podle registrační značky neviděl, že to jsou Švédové, tak bych typoval Rusy.

Protože takhle šikovní mechanici a ještě se schopností improvizovat a navíc ve sněhu jsou zřejmě jenom v Rusku.

MilanT  
Milan
2016-02-04 13:31:47

plukovník: Jako jasně, výměna křížů v polních podmínkách za války.

Já jsem taky zvědavý na řešení Doctora, jak ty zalisovaný kříže dostat ven, když to flexou ještě neviděl.

2016-02-04 13:45:00

milant:

Plukovník by to udělal stejně, jako ti kluci švédští.

Snad jenom před demontáží kardanu by si označil vyváženou polohu na obou stranách kardanu, futra by vyrazil s podložením z druhé strany a zpátky by je raději nalisoval než naklepával, přičemž díru v kardanu by si předtím výstružníkem upravil na vhodné zalícování. ( to aby po dalších 200 000 km nemusel použít flexu a neriskoval že mu někdo za to ruce urazí )

2016-02-04 13:54:58

milant: máme na to frézku a lis


Odpovědět

1  2