Fórum - Téma


otáčky


Fórum Pokec všeobecný otáčky




2009-12-17 13:22:10

ahojte... dnes som zistil po ceste domov že mi zamrzla letna zmes do ostrekovačov. Sranda je v tom že pokym som sa snažil striekať vodu a stierače išli na sucho otačkomer mi klesol na 0. Ma s tym niekto skusenosti? Alebo to robi ked neni žiadnej vody? AKo nahle držim dlhšie pačku pri sebe otačkomer mi ukazuje 0

2009-12-17 13:49:57

Nenapadá mě spojitost.Asi nějakej skřítek..

2009-12-17 13:52:19

nejakej BUG ? :D

2009-12-17 13:53:19

něco takovýho

2009-12-17 13:56:10

no vipadalo to zajazdy dosť divne tak neviem ..a nahodou nevieš aky vykon ma alternator na 1,6tke?

2009-12-17 13:58:13

měl by mít 55A

2009-12-17 14:00:18

dik

2009-12-17 20:15:32

to je na vsech modelech stejne, pokud se nepletu... i litr ma 55A (nebo?)...

2009-12-17 20:15:38

ješ to sou veci teda, kdyz tam vodu nemas tak teda by otacky 0 ukazovat nemely. Jinac na toto si davam obrovskyho bacha a nemrznouci tam davam klidne s dostatecnym predstihem, protoze pokud ti popraskaj hadicky tak to nezavidim.

2009-12-17 20:38:04

Autodata říkají, 1,6 55A, litr, třináctka včetně GTI 50A.Toť info z autodat.Jaká je skutečnost je otázka..

2009-12-17 20:49:07

to je dobry to snese

2009-12-23 11:39:47

nevim jesli by mohly popraskat hadicky, ale spis se mi zda, ze ti zamrzlo to cerpadylko a kdyz se snazis ostrikovat, tak je to jako by jsi ho skratoval, tudiz ti tam tece hodne proudu a hrozi spaleni. ale proc klesaji otacky

Hill  
Jaroslav
2009-12-23 12:49:02

Na to, aby měřáky kecaly, stačí pokles napětí, třeba nadproudem na zvětšeném přechodovém odporu (a to může být přímo na pojistkách, v konektorech a jiných spojích). Motorek, který se netočí, má jen činný odpor vinutí, takže žere klidně i 5x až 10x víc, než za chodu.

Pokud je někde v napájení před ním větší přechodový odpor a normálně při ostřikování tam spadne napětí o 1V, což ani zdaleka ničemu nevadí, pak se zamrzlým motorkem poklesne v témže uzlu napětí o 5 až 10V, to pak z 12V moc nezbude. Elektronika otáčkoměru přestane makat a ručička nemá co ukázat.

V extrému pak může ale dojít i k tomu, že při šlápnutí na brzdu, zapnutí vyhřívání zadního skla nebo pokusu ostříknout zamrzlou směsí přestane fungovat i zapalování.

Většinou pomůže vytahat a zase zasunout pojistky a totéž udělat s konektory (není na škodu kontakty jemně máznout kontaktovým olejem). A povolit, vyčistit (a nakonzervovat) a utáhnout spojení s kostrou, pár jich na autě taky je, ale na to je jistější mít odpojenou baterku.

2011-03-31 14:46:25


Odpovědět