Fórum - Téma


otazky na swifa


Fórum Swift III otazky na swifa

Informace o modelu: Suzuki Swift III


1 ......... 8  9  10  11  12

2010-08-22 11:04:15

měl si to někde na přečtení závady???

2010-08-22 11:08:39

ne, jenom bych potřeboval vědět kde přesně se nachází.

2010-08-22 11:11:26

v motorovém prostoru

pošli mi foto, já ti hodim šipku na co se soustředit

2010-08-22 11:21:26

Tady je.

[URL=http://sklad.obrazku.cz/o...grafie0500.jpg[/IMG][/URL]

2010-08-22 11:34:52

je to schovaný pod filtrem, ale podívej se na podtlaky, to je špecialita Japonců

Hill  
Jaroslav
2010-08-22 11:46:36

Devadesátjedničku jsem měl, je tam jednobod, žádný sytič. Jestli to za studena nechytá, chce to zkontrolovat všechny hadičky, zejména tu, co vede na stěnu motorového prostoru ke snímači podtlaku za filtrem (je vedle motorku stěračů). A taky konektory čidel - v krytu filtru (směrem jako od řidiče) je snímač teploty nasávaného vzduchu, když má v konektoru špatný kontakt, hlásí řídicí jednotce, že je teplo, takže zvýšení vstřikované dávky se nekoná.

No a pak za studena špatně chytá, když máš velkou přeskokovou vzdálenost na svíčkách, příliš velký odpor zapalovacích kabelů (nebo nejméně jednoho)...

Když si budeš jistý, že v tom, co jsem uvedl, nezbyly žádné pochyby, že to je v pořádku, a přesto to nechytá, můžeš se pohnout dál.

2010-08-22 11:47:00

mám popravdě problém s tím, že na volnoběh při ohřátém motoru, motor divně pobrblává,jako kdyby vynechával 1 válec,je to tak 2-3x za 10s.Při studeným motoru když je zaplej sytič se to neděje.Nebo jsem si toho teda alespoň nevšiml.Volnoběžný otáčky se pohybujou zhruba 700-650,pokaždé po tom "brbnutí" spadnou o něco míň jako kdyby se motor na chvilku zadusil.

Hill: problém se startováním v mrazech nikdy nebyl.

Hill  
Jaroslav
2010-08-22 13:42:06

Motor by měl mít na volnoběh aspoň 800, radši 850-900 otáček/min., při menších skutečně pobrblává, má neklidný chod, protože řídící jednotka někdy musí vstřik zavřít úplně.

Už si nepamatuju konstrukci volnoběžného obtoku, ale pod vzduchovým filtrem bys měl najít obtokový kanál a na něm škrticí šroubek - přidej mu volnoběžný vzduch, stabilita vstřikované dávky se zlepší a setrvačník při vyšších otáčkách taky sežere víc z otřesů.

Nabízí se povyšroubovat doraz na pístku dash-potu, na který při puštění plynu narazí segment s lankem, ale ne to zatím, dokud to jde jinak, nesahej. Mohlo by se ti totiž stát, že segment narazí, ale spínač na druhém konci hřídelky šperrklapky už neohlásí volnoběh.

2010-08-22 20:17:32

taky mi to takhle blblo.Byl v čoudu ten přiblblej ventilek na sání, do kterýho vede hadice od odvětrání motoru.Je to nejaká recyrkulace či co..

Hill  
Jaroslav
2010-08-22 22:57:08

To by mohlo taky dělat. Když ten ventilek vymontuješ a zaklepeš s ním, musí rachtat. Jinak je na výměnu.

2010-08-23 09:47:25

Hille, díky za popis, volnoběžný otáčky jsem zvedl asi na 790 ale problém zůstává, motor pořád pobrblává,v trochu větším rozsahu než původně.

Tak jsem vypojil opět mínus z baterky,sešlápl na chvíly brzdu a asi po hodině už vůbec nejde nastartovat auto,startér točí ale nejde palivo.

2010-08-23 12:26:17

to bude chtít pumpu, nebo v lepším případě relé..

2010-08-23 12:32:27

pumpa bude dobrá, po otočení klíčku normálně bzučí a počítám že se nevysere z minuty na minutu, koukal jsem na trysku a na klapku nejde ani kapka,jiskry to hází..nemůže bejt posraná ecu?

 jaski
Martin Jaskevič
2010-08-23 14:01:55

a vyblikal si nejaky chyby predtim a ted? tohle delal znamymu novejsi litr. proste nesel benzin ale kdyz se na klapku nalil tak normalne chytil. ale co s tim bylo netusim pak uz sem ho nevidel. co treba filtr? nebo zkus odpojit privod paliva jestli pumpa tlaci. benzin mas?

2010-08-23 15:16:15

chyby jsem nevyblikal poněvač netuším jak,kol. přepínač pod volantem není.Navíc problém jsem již vyřešil, po odpojení budíků motor normálně chytil,zřejmě bylo něco ve zkratu..

2010-08-31 14:51:24

chci se zeptat mám prorezlou vzpěru před motorem dá se to někde sehnat

2010-08-31 15:16:01

ktoru myslis spodnu ???? pod chladicom ?

2010-08-31 20:41:30

na kelly i elitu

2010-08-31 22:17:08

patříto ke kastli je to mezi blatníkama

2010-08-31 22:18:18

no dyt...na kelly sezenes a stoji litr


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12