Fórum - Téma


Palivoměr ukazuje i po vypnutí klíčku


Fórum Jimny / Samurai III Palivoměr ukazuje i po vypnutí klíčku

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53


1  2

2010-10-27 17:58:59

carel:velice se omlouvám....u Tvého Jimika opravdu ukazuje palivoměr množství BA i po vypnutí klíčku, prostě se fakt věnuji jen autům záručním a pak nevím

2010-10-29 19:54:47

Dobrý den, ten samý problém mám na Vitaře. Nevím jestli je to na závadu, nebo to mám nechat být.

Fulda  
Petr
2010-10-29 20:19:33

to asi závada nebude, máme to doma na třech suzukách zrovna tak

2010-10-30 01:51:31

No, swifty to tak maji az po r.04 vsechny, pokud vim, ze rucicka ukazuje po vypnuti porad stejne ...

Hill  
Jaroslav
2010-10-30 09:18:53

Nenazýval bych to problémem. Je to vlastnost měřidla - jeho zapojení je však jednoduché a přitom dotatečně informativní a stabilní. Tedy aspoň pod napětím za jízdy, kdy by tě měl stav hladiny v nádrži zajímat nejvíc. Na údaj palivoměru se dá dokonce spolehnout natolik, že není třeba hladové oko. Srovnatelné stability u měřidla s vratnou (direktivní) pružinou, která po vypnutí klíčku sklapne ručičku pěkně pod E, lze dosáhnout také, ale už je nutné stabilizovat napájení celého obvodu proti kolísání napětí palubní sítě, zvýší se i význam kontrolky rezervy a ještě pár drobností.

Jenže Japonci nejsou blbí: proč inovovat osvědčenou konstrukci, vtipně využívající přírodních zákonů ke kompenzaci okolních vlivů (konečně tento princip měřidla je známý téměř 150 let, pánové Gauss a Weber nechávají pozdravovat), když mají zavedenou výrobu, seřízené navíječky cívek, vymakané lisovací přípravky na nosné můstky a zapouzdření, předlohy na stupnice? Různá vylepšení se objevila každý rok, ale týkala se přednostně jiných částí vozu, obvykle s ohledem na udržení trhu (emise, bezpečnost, jízdní vlastnosti).

2010-10-31 06:39:41

Jeden technický dotaz na Hilla: Při potřebě využít USB jako zdroj 5V, je nutno použít piny 1-2, a nebo 1-4 ?

Hill  
Jaroslav
2010-10-31 08:25:24

Dvojka a trojka jsou data, takže pro napájení nebrat.

Na jedničce máš plus, na čtyřce mínus, tedy kostru.

Mysli ale na to, že zatížitelnost každého USB je do 500mA. Co žere víc, musí se napájet po sekcích z více USB portů nebo ze samostatného stabilizátoru mimo USB.

2010-10-31 09:05:10

Díky, já jsem si nebyl jist, jestli ta 4 je minus, nebo izolovaná kostra.

2010-10-31 10:09:19

Taky si nejsem jist co to má společného s palivoměrem, ale zas vím něco o USB

2010-10-31 10:24:07

S palivoměrem nic, ale využil jsem momentální přítomnost akademika Hilla abych načerpal rozumy.

2010-10-31 10:26:13

No jo to je machr......poklonka pane Hill

2010-10-31 10:33:44

Jenom pro zpestření a doplnění, tu USB zásuvku v redukci zapalovače využívám pro napájení špionážních kamer, kterými neustále monitoruji provoz před vozidlem i za vozidlem.

2010-10-31 10:42:00

No Ty si teda pěknej špión , můj táta byl taky u STB

2010-10-31 10:47:50

Ještě řekni, že byl taky plukovník.

2010-10-31 10:53:37

bohužel podplukovník "im memoriam" v roce 1993 a máma taky, takže jsem17 let sirotek a nejde mi palivoměr u Feldy, pořád ukazuje plnou, ale zas reaguje na mou pěst

2010-11-07 11:54:35

mě ještě k tomu svítí 3 kontrolky

2010-11-07 13:36:01

To jako tři kontrolky na palivo???

2010-11-07 17:44:00

kontrolka dobíjení ruční brzda a ještě jedna

2010-11-08 21:22:30

že ty jezdíš bez řemínku


Odpovědět

1  2