Fórum - Téma


Pár otázek Swift


Fórum Swift III Pár otázek Swift

Informace o modelu: Suzuki Swift III


1  2

2007-11-25 11:54:37

1. Co se může poškodit na čidlu teploty vody. Nechce mi to ukazovat teplotu. Kdysi se mi odlomil tek konektor. Tak sem ho tam pak nacínoval. Vše běželo a ukazovalo jak má. Až ted to zase začlo blbnout. Je to od té doby co mi odešla ta pumpa, takže chvilku se mohlo stát že tam nebyla vo. Mohlo se něco poškodit? Cínovaný spoj jsem skontroloval a vše OK a drží dobře. Když jsem ho tam po kontrole vrátil vypadalo to že bude vše v pořádku, protože teplota začala pomalinku stoupat. Jak jsem se ale rozjel tak teplota spadla zpátky na nulu. Zároveň mi ani topení netopí tak silně jako dřív. KDe může být problém?

2. Když jedu, tak mi to ted sem tam začně škubat, jako kdyby nebyl benzín. Úplně to vynechá ale zas to naskočí. Jednou se mi už stalo, že to úplně zdechlo a nešlo nastartovat. Musel jsem stratovat trochu s plynem. Pak to naskočoli. Jindy to zase nedělá. Kde může být problém u tohoto?

3. A ještě jeden problém. Kdzž nerchám volnoběh, tak mám při zahřátém motoru otáčky asi 900. Ted poslední dobou mi ale otáčky vylezou na nějakých 1200 až 1500. jak ale prošlápnu prudce plyn tak spadnou zpátky na 900. Pokud ale postupně přidávám jako kdybych jel a pak pustím tak spadnou jen na těch 1200 až 1500 a to sem si kolikrát všiml, že to třeba spadne na 1200 a samo se to zvedne na 1500. Dřív sem myslel že to může být tím že odešla ta vodní pumpa a že to nemá takový záběr, ale dělá to pořád.

JINAK PŘEDEM DÍKY ZA VŠECHNY TIPY A RADY ČÍM BY TO MOHLO BÝT.

2007-11-25 12:12:34

ahoj problemy s volnobehem hledej v sytici protoze je zavisly na teplote protekajici vode a to topeni taky jinak to cidlo teploty muze byt vadny starim a doporucil bych ho vymenit a ted mam jednu otazku ja vratil jsi tam stejne mnozstvi vody co odtud vypustil a pridal neco nebo si pak uz nic nedolival ? moje verze je takova ze budes mit zavzdusneny chladici okruh

2007-11-25 12:20:34

Měl jsem 5 litrů chladící kapaliny a zůstali mi tak 3-4 deci. podle manuálu tam má jít 4,7 litru takže mi přijde že to sedí.

2007-11-25 12:22:36

takže ten volnoběh může mít problém díky čidlu té teploty? Nebo ten sytič si bere teplotu jinde?

A k tomu zavzdušnění. Je někde nějaký odvzdušnovací ventil?

2007-11-25 14:45:24

ventil tam zadnej neni ale to cidlo teploty na sytic zadnej vliv mit nebude protoze okruh sytice je spolecenej s malym chladicim okruhem

2007-11-25 14:50:21

aspon doufam ze to bude na 8mi ventilu zhruba stejnej system jako u gti pokud ne a byl by tam sytic elektronicky rizenej tak by mohl mit vliv i ten snimac

2007-11-25 16:40:44

Tak mám ještě jeden postřeh k tomu chlezení. Jel jsemto projet. jel jsem cirka tak 10 km jindy už je to dávno zahřáté. Teplota furt neukazovala a topení je teplý vzduch. Kdž jsem v polovině zastavil, tak hadice byly úplně natlakované. Nevím jestli to tak má být. nevybaju si to protože jsem to nikdy nezkoumal. Když jsem přijížděl zpátky, tak se teplota z topení ještě snížila. Místo aby to bylo teplejší tak se vzduch ještě ochladil. když jsem pak otevřel chladič, tak voda nebyla horká, ale jen teplá. To přece není logické. Měla by být úplně horká, že tam nevydržím s rukou.

2007-11-25 17:29:30

Zkus kouknout na termostat. Měl sem podobný problém, že se auto nechtělo ohřát a bylo to vadným termostatem, který byl pořád otevřený. koupil jsem novej a auto topí a je ohřáte za chvilku.

Jam
2007-11-25 18:58:55

Asi se ti sekl termostat, když vyschl. Stačí ho povařit v octě, nebo v nějakym odstraňovači vodního šutru do rychlovarných konvic. Pokud se ani potom nevrátí, tak ho zas studena kleštěma bo ve svěráku zavři a opakuj to vaření.

2007-11-25 19:09:55

No jestli je to termostat tak rozhodně doporučuju novej. Není to zase taková položka a budeš mít jistotu.

2007-11-25 21:27:21

Jistotu?? karlos tady z klubu kupoval termostat a trefil se asi az napotreti jinak to byly vsechno ksunty

2007-11-25 22:06:02

No ten termostat už mě taky napadl. Ale spíš mě napadá problém že bue zavřený a neotevře se. To by mi vysvětlovalo proč se mi tak natlakujou ty hadice. Protože pokud vím tak termostat má v sobě dírečku tak proto by byla voda jinde jen teplá. Spíš je mi záhadou ještě i to čidlo teploty. Jo a jak je to s těsněním? Jakí tam je? obyč papírové?

Jam
2007-11-26 08:11:06

Právě naopak, on je pořád otevřenej. Kdyby byl zavřenej, tak uvaříš. A já tam házím obyč silikon, nikdy to neteklo.

2007-11-26 09:37:29

Jo ale kdyby byl otevřený, tak nemůže přece po půl hodině být voda pořád jen teplá. To už musí být dávno ohřáté. A proč se teda tak tlakujou ty hadice? Kdyby nejela vodní pumpa, tak se nenatläkujou ne? A proč když stojím tak se mi teplota trochu zvedne a jak se rozjedu tak spadne na nulu?

2007-11-26 09:57:12

protože když se rozjedeš tak se ti ochlazuje náporově chladič a teplota vody jde dolů. Pořád to máš na velký okruh a ten ten motor takhle ochladí. Když stojíš tak ti na chladič nefouká. Jinak já to dal na motorářský silikon a dobrý.

Jam
2007-11-26 10:09:19

1. Jestli máš otevřený termostat pořád, tak ohřeješ motor max na 45°C. Se seklým (otevřeným)termostatem se nedostaneš na provozní teplotu nikdy. Možná tak na sahaře v koloně

2. Když ohřeješ vodu z 5°C na 45°C tak změní svůj objem(roztáhne se). To dělá to natlakování hadic.

3. U 8v je k termostatu nádhernej přístup, není nic jednoduššího, než se na něj podívat a popř. ho povařit, abys věděl kdy otvírá a zavírá.

2007-11-26 10:10:42

A co ty hadice. Ta hrubá přívodní co je do chladiče vždycky když dojedu, tak je úplně tvrdá. Má to tak být? Když pak otevřu víčko na chladiči tak to samozřejmě povolí. LAle mě to přijde natlakované moc. Kolikrát že si říkám aby to neprdlo. Vždyž přece u víčka je ta hadička do nádobky a tama by ten tlak měl utéct, nebo to funguje jen obráceně, že to tahá z nádržky do chladiče ale do nádržky to nepustí?

2007-11-26 10:12:15

Jako termostat vytáhnu s tím už počítám. Mohle se jak říkáte zatvrdnout. Jen mi právě to natlakování vrtá pořád hlavou.

2007-11-26 18:45:43

Takže twermostat byl zasekly. Ted by měl být ok. Hřeje to jak má teplotu ukazuje jak má.

Pořád se mi ale zvedají otáčky jak kdyby jel sytič. Když to prošlápnu tak spadnou. Kde může být problém?

2007-11-26 19:02:00

kdyz je to studeny, tak to ma chvili vyssi otacky normalne ne?


Odpovědět

1  2