Fórum - Téma


Pevnostní nárazník pro GV XL-7


Fórum Grand Vitara II Pevnostní nárazník pro GV XL-7

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara II


1  2

2014-11-20 12:22:00

plukovník: Je to privátní dohoda jen "některých" výrobců, ale v legislativě to oporu nemá.

MilanT  
Milan
2014-11-20 17:04:06

No, ono označení kombinací písmen M S (bláto, sníh) přišlo z USA a označuje to pneumatiky s lepšími trakčními vlastnostmi pro terénní auta, traktory, lesní a stavební stroje...A opravdu to nejsou speciální zimní pneumatiky pro nízké teploty, jak to pochopili naši politici. Jsou to gumy do terénu, na pole do bláta, do lesa...Někdy bývají označovány i jako ET, ML nebo MPT. Tak všechny tyto gumy považují naši legislativci za zimní a naše policie se tím samozřejmě řídí.

Bohužel toho začala zneužívat Čína, která vyrábí pneumatiky ze stlačené tmy a vytlačí na ně M+S. A je jim jedno (a mnohým našim spotřebitelům taky), z jaké směsi je vyrobena. Proto se přední výrobci domluvili, že vyloženě zimní pneumatiky budou ještě navíc označovat trojvrcholem s vločkou. A ten, jak píše čertík, opravdu nemá oporuv zákonech.

Toliko viz oběžník - http://www.autembezpecne....neu-pismena-M-a-S-nestaci

Abych tohle téma trochu vrátil zpátky do kolejí - certik má opět pravdu o té Úmluvě o silničním provozu z Vídně 1968. Na internetu si můžete najít její českou verzi a tam se v příloze č.5 píše o minimálních technických podmínkách a stavu vozidel. Jako že dvoustopá vozidla musí mít vepředu minimálně dvě světla bílé nebo žluté barvy, pokud má auto stěrač, tak musí mít i ostřikovač, všechna vozidla kromě tříkolek a motorek musí mít zpátečku....prostě takové obecné minimum, ketré si každý signatářský stát může zpřísnit. A o pevnostním nárazníku jsem tam nenašel ani slovo. Takže pokud je tady schválen, neměl by být problém ani jinde. Tohle se ale třeba pokusila obejít Francie, která nařídila v 2011 mít ve vozidle originálně zabalený, certifikovaný a homologovaný alkoholtester. A platí to údajně i pro auta cizinců a za nesplnění hrozí pokuta 11 Euro. Což není mnoho, ale mělo by jít o ten princip.

2014-11-20 17:34:45

obecně řečeno -pevnostní nárazníky byly v německu zakázané a bez Eu homologace ještě před 2009, Dajbych-Taubenreuther to prodávali s tímto upozorněním už v době 2002-4 , kdy začal a byl problém s tehdy běžnými předními "leštěnými" ocelovými rámy...

vyjímky pro vozy v běžném provozu dostali - armáda , policie ,hasiči, záchranka , obsluha strategických zařízení-elektrorozvody, plyn , voda , horská služba , možná někdo další ....

výrobci OME,Trail Master to následně stáhly z nabídky , a doprodeje se konaly právě v "rozvojových banana republikas " EU, kdo to má namontováno do data.... může s tím u nás jezdit pokud to stihl nechat zapsat do VTP , do zahraničí typu de,at bych to nezkoušel zajíždět , možná příhraniční vzdálenost do 15km s dlouhodobou znalostí terenu , ale vjet s tím do Vídně na předvánoční trhy na Kettenbrucke -bych teda nedoporučoval ...warum , Tante Lore ist zu weich , am Ampel steht zu steif , wenn das Auto kommt , ist weich in Knie ,und sterbt am Rahmen - in 90zich Jahren a zaplatí to českej strejda s rámem


Odpovědět

1  2