Fórum - Téma


pískání v motoru


Fórum Jimny / Samurai III pískání v motoru

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53

Diskuze o vozidlu

2006 Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53 1.3

14 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 328 ccm (81 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, M16A VVT.



2014-09-10 08:34:33

Chěl bych se zeptat - po nastartování pop poklesu otáček začne v motoru pískat.Po rozjezdu to postupně přestane. Byl vyměněn klínový řemen (na straně u řidiče)- byl povolený a asi jenom rok starý. Pískání však nepřestalo. Kamarád naznal, že by to mohlo být ložisko na alternátoru (údajně to zadní- menší) -má s tím někdo zkušenostI(rozměr, kde objednat...)? díky

2014-11-02 07:42:29

sulcig: Tak to bych musel slyšet jak a odkud to píská. Mě to dělal slabě natažený klínový řemen na alternátor. To, kde to píská zjistíš lehce tak, že si vezmeš tyčku, může být kovová, dosti dlouhá na to, aby jsi mohl opřít jeden konec na předpokládané místa, odkud by mohlo pískání jít a druhou do dlaně, na kterou si z druhé strany přiložíš ucho. A pak se kukáže. Typy: ložisko alternátoru, vodní pumpa a nedej bože klikovka. Jo a kdy jsi nechal měnit rozvodový řemen? Ten by sice asi nepískal, ale kdo ví, kdo ví...

nat
Honza
2014-11-02 22:20:33

jen pozor na rotující součásti. jinak to funguje dobře - jak píše Milanko. ideální je pak originál tech. stetoskop, který používám (i když je poněkud postarší...)

2014-11-03 10:46:32

milanko: dík za info,byl to řemen na altíku, už ráno nestraším ulici.


Odpovědět