Fórum - Téma


Policejní passat na D1 - překročení rychlosti


Fórum Dopravní přestupky Policejní passat na D1 - překročení rychlosti



1 ......... 2  3  4  5  6

2013-11-27 12:30:50

Reagoval jsem přesně na toto.

Plukovník: taky mě fascinuje, jak v naší zemi přetrvává snaha vychcat za všech okolností s každým zákonem, utéci před zodpovědností a být za hrdinu

Napsal Hill. No a protože tato odpověď navazuje na moje právní rozbory, nikdo jiný mimo nás tady vlastně nediskutuje, oprávněně se mohu domnívat, že je toto označení adresováno mojí osobě. Že jsem považován za vychcánka, protože využívám možností, které mi zákon dává. Jestliže stát tyto možnost dává, jsou to zcela legální prostředky. Asi jako odpočet daně. Nebo také vyskočíš na člověka, který si může z daní oprávněně odečíst částku, že je vychcánek, protože nechce platit víc, než musí? Princip je velmi podobný.

Pokud se domnívám špatně, prosím o přesné vysvětlení, jaký vliv měl můj text na toto adresné označení.

2013-11-27 12:51:24

jandaxx:

V souvislosti s tvými obsáhlými "právními rozbory" a zkušenostmi ti dám ještě jednu radu.

Až někdy pojedeš do Ameriky a měl bys tam mít, nedej bože, nějaké opletačky se zákonem, tak nezapomeň, že tam platí zákon Mirandy, tzv. Miranda Warning

2013-11-27 12:57:16

plukovník: Jiný kraj jiný mrav. To je v pořádku.V každé zemi platí jiné zákony. U nás, v Americe, v arabských zemích. A i v té Severní Korei.

Pro naší diskuzi by ale možná bylo přínosné, kdybys moje "právní rozbory" vyvrátil. Prostě očekávám, že mně argumentačně rozebereš. Zatím je to z Tvé strany takový smajlíkový zákopový boj.

Dobře, ať nalezneme aspoň nějaké společné téma.

2013-11-27 13:09:29

jandaxx:

Tak dobře, pro začátek snad alespoň jedno téma.

You have the right to remain silent. Anything you say can and will be used against you

in a court of law. You have the right to an attorney present during questioning. If you

cannot afford an attorney, one will be appointed for you. Do you understand these

rights?

2013-11-27 13:30:17

plukovník: Tak angličtinu budeš mít zcela jistě lépe zvládnutou lépe, než já. Nicméně. Zde jsme na serveru, který se zabývá auty a vším, co s tím souvisí. Ne lingvistickými testy a ukazováním, že když nedokáži argumentačně podpořit svoje postoje co se týče dopravní problematiky, tak aspoń potopím spoludiskutéra tím, že dokáži, že jsem lepší v cizích jazycích. To je takové trochu levné a očekával bych to od člověka, který už nema co nabídnout.

Tento únik od tématu je zajímavý, ovšem pro mně znamená, že hledáš skuliny, jak se vyvléknout z daného tématu a převést diskuzi zcela jinam. Takové, jak tenkrát prohlásil bývalý ministr Kocourek odklonění.

Pro odlehčení použiji metodu plukovník

Buď dobrý plujkovníku

2013-11-27 13:57:49

jandaxx:

Tímto se levně vyvlékám z daného tématu a provádím odklon na jiné vlákno, ale možná, že tím pádem zde na toto téma již budeš meditovat jen sám se sebou.

2013-11-27 21:21:49

Tož kurde chlapy jak bylo již psáno dříve když budeš jezdit dle předpisů nic nemusíš řešit a nikdo ti nebude říkat že jsi vyčůránek atd myslím to pro všechny.Jak psal tuším Hill stím kamionákem a kotoučku každý se snažil ty minutky ukecat jak to šlo.Tak udělali digitální tachograf(záznamové zařízení) kdo neví co to je.Na něm už nic neokecáš.Každému můžou jít hodinky jinak ale co je v tachu zaznamenáno to tam je a to platí.Bohužel i RYCHLOST vozidla.Když mě zastaví policie nemusí mě ani změřit stáhne data z tacha a jsem v řiti.Toto zařízení je každé dva roky cejchováno že je ok.Toto zařízení bych namontoval všem stačilo aby to ukládalo jen rychlost cca 2H a když tě chytí máš smolíka.Nevím asi to je divné co a jak jsem to napsal ale odpadlo by mraky dohadů a soudů.Tak se mějte a klídek.

udm  
2013-11-27 21:32:41

rada.1975: ty jsi teda taky dobrej přisluhovač státu. Jasně, dejme všem tachograf do auta. Hele a co třeba rovnou pod přístrojovku schovat nějakou střelnou zbraň, že by to řidiči při moc velkém překročení ustřelilo rovnou hlavu? Vsadím se, že Ty bys jásal, jak má stát zase více pák na ty vychcánky ... do té doby, než by se ozval ten výstřel

Anebo ne, co rovnou dát všem lidem explizivní obojky, jako to bylo ve filmu Battle Royale? Nejen v autě můžou udělat nějaký přestupek, mohlo by se hodit ustřelit jim hlavu třeba i když přejdou přechod na červenou.

Battle Royale Official Blu-Ray Trailer - Cult Classic Movie (2000)

Battle Royale Official Blu-Ray Trailer - Cult Classic Movie (2000)

Subscribe to TRAILERS:

FIRST TIME IN REGION 1! March 20, 2012.

In the future, the Japanese government captures a class of ninth-grade students and forces them to kill each other under the revolutionary "Battle Royale" act.

"Kinji Fukasaku" "Battle Royal trailer" "battle royal movie" "battle royal original" Japan "Chiaki Kuriyama" "Gogo Yubari" "hunger games" "blu-ray" "region 1" movieclips movie clips movieclipstrailers popuptrailer

2013-11-27 22:04:07

Já nejsem žádný přisluhovač.Minule asi tři týdny na zpět mě večer zastavila policie ano jel jsem rychleji přiznávám dali mi dýchnout OK.Pak se zeptali kam spěchám já říkám že jedu domů a oni že jsem jel rychle tak já na to tak mi to dokažte.Bohužel neměli foto tak mi popřáli šťastnou cestu a jel jsem dom.Co jsem psal o tom tachu to jen aby jste si uvědomili proč vás brzdíme na silnici atd.Taky spěcháme na vykládku aby jsme tam byli včas,ale bohužel máme omezovače a hlavně nejsem sponzor dopravní policie.Tak buď v klidu nějak ti to dopadnČaj

Hill  
Jaroslav
2013-11-27 22:36:21

udm: ale no tak - jestli mě chytnou jednou, že jsem dvacítkovou zónou jel třicet, nebo že jsem držel mobil v ruce, škoda dvou či pěti stovek a nějakého bodíku, ale to přece neznamená, že mě za chvíli nutně musí chytit kvůli stejné chybě a že si ty body budu muset zkoušet zachraňovat zdržováním správního řízení. Navíc jsem poněkud deformovaný desítkami tisíc km po zemích, kde jsou i za deště v řepné kampani vidět bílé čáry na silnici, značky se nekradou ani hliníkové, místní jezdí tak předpisově, až už to není lidské, a s policajty se diskutuje hodně opatrně, pokud se s nimi domluvím.

Ale u nás tu ignoranci pravidel někteří provozují jako adrenalinový sport, zejména pokud jde o počet těch, které nechali za sebou. Nejsou zdaleka všichni vyježdění, ještě méně jich ví, co přesně si ještě můžou s autem dovolit. Jestli vidím, že někdo jede ostře, ale s rozvahou a bezpečně, ať si překročí limit třeba o padesát, ať se, jsa přistižen, klidně odvolá. Ale jestli někdo musí být první za každou cenu, kterou ještě nezná, a já musím kvůli němu každou chvíli na krajnici a/nebo brzdit, ať ten flastr dostane. Za chvíli se na horizontu odnaproti může objevit někdo, kdo neuhne, protože přece jede ve svém pruhu, a už to začne drncat o sebe a bude to ještě dražší...

2013-11-28 07:39:32

Nikdy jsem Tě neviděl a nevím, jestli se to povede. Názory máš velmi rozumné. Žádné hloupé narážky, urážení spoludiskutéra, respektuješ jiný pohled na probíraný problém. Můžeš mít zcela odlišný postoj, podáš ho ale tak, že druhá strana ho naprosto v klidu vezme, zamyslí se nad ním. Proto, jak se v diskuzi chováš, si Tě vážím.

Hill  
Jaroslav
2013-11-28 23:42:17

jandaxx: to přece neznamená, že se potkat nemůžeme, i když.... co tak na příštím srazu? Třeba si pak o mně opravíš mínění...

Ale sám bych neměl odbočovat od tématu, když k tomu mám usměrňovat ostatní.

Místo dlouhého vyprávění stačí podívat se na videa z našich silnic, vystavená na internetu kýmkoli, kdo si pořídil do auta kameru: spousta z nich nevypovídá ani tak o nedisciplinovanosti, jako o bezohlednosti až pohrdání ostatními, a většinou i sebou, a o vysloveném hazardu. Jiní se nechají natáčet úmyslně a ještě se tím chlubí. A, když na ně padne ruka zákona, nemají dost odvahy za to nést odpovědnost, ať už se něco stalo nebo náhodou ne...

Máme na našich silnicích jistě řadu míst, kde se snad disciplinovaně a předpisově jezdit nedá, ale učíme se s tím žít a hazardovat kvůli tomu bezpodmínečně nemusíme. Koukejme se chovat k ostatním na silnici slušně: přibrzdit, uhnout, pustit před sebe, nezdržovat ostatní, zakázat sám sobě vztekání a mstivost, respektovat schopnosti vozidla i své vlastní,... a vejdeme se na ty silnice všichni. A policie časem, až nebude řešit tolik nehod z blbosti a frajeřiny, třeba i oko přimhouří. Tedy aspoň doufám, že jí jednou konečně půjde o skutečnou bezpečnost na silnicích a ne jen o trestání za každý prd. Bohužel o tom, co sledovat a co ne, rozhoduje někdo od stolu a policajti to od nás jsou povinni vymáhat.

V zemi, kde v roce 1966 vykácí několik hektarů lesa, vykolíkují tudy obchvat, začnou s přípravou stavby prvního z pilířů mostu přes údolí k tomu průseku, a pak na to položí kabel, že to není zase tak moc potřeba, že bude stačit rekonstrukce silnice skrz obec, tak tu silnici na rok vybagrují do dvoumetrové hloubky a veškerý provoz nechají jezdit objížďkou přes dvojitý přejezd, jehož závory se zvedaly od čtyř ráno do jedenácti večer vždy nejdéle na 40 minut každou hodinu a už tenkrát se běžně ve frontě na obou stranách závor naskládalo i po stovce aut z obou stran, však bylo léto (kdo tehdy jezdil přes Ostroměř, určitě to pamatuje), se není čemu divit. Les opět vyrostl, obchvat není dodnes, provoz zhoustl natolik, že se pro jistotu instalovalo omezení na čtyřicítku a ostrůvky u hlavní křižovatky, které znemožňují odbočujícím vlevo najet si včas na střed, takže blokují provoz, dokud neodbočí. A silnici první třídy číslo 35 se v dopravním hlášení říká "rychlostní" bez ohledu na to, o kterém z úseků je řeč, přitom stále více, než 50%, její délky se za rychlostní označit nedá a mám vyzkoušeno, že to z Jičína do Moravské Třebové stíhám se Swiftem za dvě až dvě a čtvrt hodiny, zatímco v letech 1986-1990 jsem to v Traboši jezdil pod hodinu padesát, někdy i za dobu o malinko kratší. O zbytečných kruhových objezdech, na které se zrovna využily dotace, a o chybějících tam, kde by zlepšily průjezdnost, nemluvě.

Je to všechno normální? No asi je, jinak by se to nedělo.

Jo, měl jsem také kdysi nehodu za jízdy (jinak mi vždy někdo naboural zaparkované auto, případně jsem ho pověsil v myčce), křižovatka těsně za horizontem, dobrzdil jsem v půlce pravého pruhu... nojo, vlastně i zde došlo k nárazu do stojícího vozidla, to už jsem měl zařazenou zpátečku a koukal jsem, jestli si ten kousek můžu couvnout: po hlavní zleva jel jeden tak, že na asi 100 m nestihl ani přejet do levého pruhu, a buď mu to nebrzdilo, nebo jel ještě rychleji, než těch 90, co mu později spočítali. Na padesátce ve městě.

Na mě prvně vyrukovali s nedáním přednosti. Tak jsem je požádal, ať si vyfotí z výhledu řidiče oktávky, kde je vůbec nějaká značka, aspoň, že se blížím ke křižovatce, natož, že hlavní končí: poctivě vyfotili holý sloupek bez značky a také zbytky držáků po těch, co zmizely i se sloupky. Na dotaz "tak co?" rozhodili rukama se slovy "nojo, oni nám je tu kradou...". A nebylo proti čemu se odvolávat.

Zjevně to vyjadřuji zbytečně zeširoka a opakuji na jiném příkladu, co už jsem tu psal: český, moravský i slezský úředník, místo toho, aby odstraňovali příčiny potíží, řeší až jejich následky dalšími a dalšími omezeními, kterými zhoršují průjezdnost (zrychlení průjezdu by měli podporovat i samozvaní ekologové, je přece i v jejich zájmu, ať se kdekoli auta zbytečně nezdržují) a vytváří další potenciálně nebezpečná místa na silnicích a (údajně na základě statistik dopravních nehod v tom kterém úseku) další a další zbytečně složité předpisy pro řidiče, kteří jsou snadno postihovatelní, v podstatě jsou bráni jako milí platící.

A to se ještě dá dobře zkonit dopravní značení, vlastně jedinkrát jsem litoval, že nemám kameru, to bych bez ohledu na následky klidně i vystavil: na pětatřicítce směrem od HK na Jičín je odbočovací pruh do Břízy ukončený až téměř uprostřed křižovatky (je to taková kapsa, do které se jedno osobní auto vejde; je ale zajímavé, že v opačném směru končí normálně). Jel jsem směrem na Hradec, odnaproti zastavoval kdosi s felckou a dával mi přednost. Za ním do toho pruhu vjela Avie a v pohodě ještě za ním odbočila. Postavil jsem auto na čumák a vešli jsme se asi tak o metr, ale ABSky za mnou měly co kmitat, protože mě v tu chvíli vůbec nezajímalo, jestli za mnou je nějaký lepič nebo ne. Ale co: přece se s tou naloženou Avií nebude zastavovat a zase rozjíždět, že....

Ale, jak říkám: to už se vlastně opakuji... a téma bylo, jak se postihu vyhnout.

2013-11-29 08:44:52

Já si na Tebe názor opravovat nepotřebuji. Jsi jediný, kdo v této diskuzi vystoupil s jasnými názory, které nejsou zatíženy osobními invektivami. Tak to má být, i když se nemusíme shodnout.

2013-12-02 08:05:02

Přirozenou vlastností dirigentů je hrát to na všechny strany, stejně jako přirozenou vlastností šplhounů je šplhat

 jaski
Martin Jaskevič
2014-11-21 06:09:13

Nevíte kolik je tolerance radaru při 50km/h?

MilanT  
Milan
2014-11-21 06:55:43

jaski: V ČR jsou policejní radary schvalovány s odchylkou +- 3 km/h (do rychlosti 100 km/h) a nad 100 km/h je ta odchylka +- 3 %.

Spolehlivě prokazatelné je překročení rychlosti 50 km/h až v případě, kdy je naměřena rychlost 54 km/h.

Zdroj: http://muj-pravnik.cz/tolerance-radaru/

 jaski
Martin Jaskevič
2014-11-21 06:58:57

milant: Hmmm díky. A jak jsou na tom s přesností ty informační radary se asi nedohledá, co? Předpokládám, že ty nebudou nijak kalibrovaný.

MilanT  
Milan
2014-11-21 07:18:16

jaski: Všechno se dá dohledat - http://ukazatele-rychlost...2011_prospekt_ver.1.2.pdf

Ani mě nepřekvapuje menší tolerance a tudíž přesnější měření +- 1 km/h. Osobně vyzkoušeno vůči navigaci.

Pozn. Ta SX4, jak jede na tom obrázku 51 km/h, není moje.

EDIT: další panel - http://ukazatele-rychlost...PR30_prospekt_ver.1.2.pdf

 jaski
Martin Jaskevič
2014-11-21 07:25:49

Zvláštní. Ale ono to bude nejspíš kvůli zákonům. Ty policejní jsou určitě taky přesnější než +-3km/h, ale aby jim asi nechodily stížnosti pokaždý, když někdo dostane pokutu, že jel 51km/h, tam radši dali vyšší toleranci. Každopádně díky.

Jenom je blbý, že radar tu odchylku přímo neodečítá, takže i když naměřej 53km/h, tak tě zřejmě zastaví a budou to zkoušet a pokud neuspějou, najdou něco jinýho...

MilanT  
Milan
2014-11-21 08:07:54

jaski: Tak přesnější taky určitě budou než ty 3 km, ale to je tolerance daná Metrologickým úřadem a Policie se tím, jako uživatelé těch přístrojů, musí řídit. Vzpomínám na jedny Otazky Václava Moravce, ve kterém ředitel policie Bambas připustil manévrovací rychlostní limit + 10 km/h. Tak jsou prý nastaveny policejní radary, ale nelze se na to spolehnout. Samozřejmě, nic jiného nemohl říct.

Pokud do toho navíc zahrnu povolenou toleranci rychloměru v autě, tak pokud na něm budu mít 61 km/h, tak bych teoreticky měl jet skutečnou (tolerovanou) rychlostí 53 km/h. Už jsem to tady na fóru někde probíral (je to poslední příspěvek tady - http://www.suzukiclub.cz/...cna-spotreba-19984?kols=7).

ALE UPOZORŇUJI - je to jen teorie a praxe může být jiná. To jen, aby se někdo na mě neodvolával, až bude cálovat pokutu


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6