Fórum - Téma


Pomoc s oživením padlého bojovníka swift 1.5 vvt


Fórum Swift New I Pomoc s oživením padlého bojovníka swift 1.5 vvt

Informace o modelu: Suzuki Swift New I



2015-07-13 13:14:00

Zdravím všechny členy fora suzuki.. suzuki swift se mi vždy jako auto moc libilo a podarilo se mi sehnat lehce bouraného krasavce který chudák už jen stál na dvoře a pomalu tam umíral.. podařilo se mi autu vdechnout noví život jen bych potřeboval poradi a doladit nekteré maličkosti na autě.

Tech. údaje auta:

Swift 1.5

Najeto 65 000km

rok. 2006

2015-07-13 13:22:51

Auto při koupi nemelo celej před .. musel jsem tedy udelat kopletni chladicovku + nosníky světla, kapotu, chladič, nárazník, výztuhy , levej blatník a kabeláž.. snad se mi to povedlo dělal jsem si vše sám na koleně.

2015-07-13 13:27:35

Potřeboval bych na autě dořešit pár věci tak snad se najde dobrá duše a ráda pomuže..

Problém č.1 po odpojení baterie se zakódovalo rádio a bohužel kod nikde není.. viděl jsem někde na suzuki.forum.com že tam lide napsali udaje o radiu a nejaky borec jim napsal kod.. najde se tu někdo kdo mi umí taky ten kod zjistit ? údaje o radiu na další fotce.

MilanT  
Milan
2015-07-13 13:37:20

lukess: Nevím jestli ti tohle pomůže - http://www.dndservices.co.uk/suzuki-pacr01.html

Jinak problémy s autorádiem PACR01 se řeší tady - http://www.suzukiclub.cz/...select=28443#message28443

Jinak pěkná práce a ať se dílo daří a podaří

2015-07-13 13:40:50

Problém č.2 mam zapojené skoro všechno. myslím tim: mlhová světla, parkovaci světla, podkávací světla, blinkry ale stále zustalo hodně konektoru nezapojených a já nevím na co jsou .. muže mi někdo poradit k čemu je jaký konektor???

Jestli to dobře chápu tak ten jeden kabel s konektorem o jednom pinu je asi teplotní čidlo.

Ten kabel co má čtyři piny jsem měl za to že je to do vrtule na saharu ale jak vidíte na další fotce vrtule od sahary ma jen dva piny.. ale žádný další kabel pro napájeni vrtule chladiče tu už není..

2015-07-13 13:44:30

milant: hned se jdu na to podívat a dekuji za rychlou odpověď.

MilanT  
Milan
2015-07-13 13:49:52

lukess: Z tvojí definice "skoro všechno" jasně vyplývá, že ty nezapojené konektory budou zapadat do množiny "úplně všechno". Otázkou je co je to za konektory, jaké mají označení, jaké k nim vedou dráty, kde jsou ty konektory a co všechno nemáš ještě zapojený.

Jarda (Hill) by ti třeba poradil, ale musíš být asi konkrétní. Nebo si stáhni schémata a ponoř se do studia.

P.S. Omluva je na mé straně. Reagoval jsem rychleji než jsi stačil doplnit svůj příspěvek o detaily.

2015-07-13 14:01:46

milant: no jediné co nemám teď hlavně zapojené a potřebuji zapojit je ventilátor od sahary .. akorát jak už jsem psal na ventilatoru je konektor o dvou pinech a jediný kabel co tam mam navíc má 4 piny takže teď nevím jestli jsem tam dal jiny provedení sahry s ventilátorem nebo mam špatný kabel..

milant: nemáš nějaký tel. kontakt na Jardu (hill)

MilanT  
Milan
2015-07-13 14:34:01

lukess: Ne, to nemám. A i kdybych měl, tak bych k tomu potřeboval jeho svolení.

Vyčkej času, Jarda se tu vyskytuje dost často a pokud bude chtít a umět poradit, tak poradí. Ostatně není tu jediný uživatel se Swiftem. Jinak máš samozřejmě možnost poslat komukoli soukromý vzkaz. Ale nespěchej, je čas dovolených a ne každý tráví volno na síti.

Hill  
Jaroslav
2015-07-13 21:43:08

lukess: kabel máš správný, ale k dvourychlostnímu ventilátoru. Podle logiky vychází to, že je sepnuté relé 1 sahary, při potřebě chladit sepne relé 2 na pomalý chod a při zvýšeném nároku na chlazení k němu navíc sepne i relé 3, které spustí rychlý chod.

Jednorychlostní ventilátor má jen rychlý chod, tak sežeň dvoupólový konektor a na něj připoj ty dráty, které dostanou při ohřívání napětí dřív (od relé 2, levý obrázek). Relé 3 nebude spínat nic, protože stejně u dvourychlostního jen "přidává", ale vývody pro nižší rychlost mají už napětí. Ventilátor tedy bude chladit rychleji, i když by nemusel, zato dřív vypne.

Nebo sežeň ten dvourychlostní ventilátor.

2015-07-13 21:57:08

hill: děkuji moc tohle jsem přesně potřeboval.. tím bych vyřešil ventilátor..

Ještě bych potřeboval dořešit to radio . na radiu mi svítí nápis SEC.. ale kod bohužel nemam.. můžete mi s tím nějak poradit?

2015-07-13 22:03:05

hill: jen jestli to dobře chápu tak to mam zapojit podle obrázku A ?

Hill  
Jaroslav
2015-07-13 22:21:26

lukess: ano, ty dva piny jsou pod napětím při ohřívání dřív a při chladnutí vypnou později. Ale pozor - ten pohled je do konektoru na chladiči, na samce. Při pohledu na konektor kabelu (samici) to budou ty levé. Tedy aspoň pokud můžeme věřit dokumentaci.

2015-07-13 22:39:01

hill: já si to raději ještě proměřím ale věřím že to bude fungovat.. co prosím tě to radio napadá tě něco? a ještě takovej malej dotaz při jaké teplotě otvírá termostat velký okruh?

Hill  
Jaroslav
2015-07-13 23:04:59

lukess: termostat začíná otevírat mezi 80°C a 84°C, úplně otevřený je mezi 95°C a 97°C. Za plné otevření se pokládá mezera větší, než 8 mm.

S tím kódem pro rádio ti snad pomůže uživatel Berda, už to tu kdysi nabízel: http://www.suzukiclub.cz/...select=41544#message41544 - on mezi PACR01 pro Swifta a pro Ignise rozdíl není.

Kódy jsem se nikdy nezabýval, i poslední vypálený koncák před lety jsem měnil v rádiu, které ještě nevědělo, co to nějaký kód je.

2015-08-12 10:18:39

lukess: Čus zkus servis suzuki vím jsou k......drazí, ale měly by o tom něco vědět mám totiž ten samej typ auta co ty


Odpovědět