Fórum - Téma


pomoooooc nepálí


Fórum Swift II pomoooooc nepálí

Informace o modelu: Suzuki Swift II



gti
Lukáš
2008-01-17 20:22:49

mam problem nepáli mi swift 1,3 GTI rok1991 neni to rozdělovač ani kabeli nevim čim to je

a nemam na to ani schemata tak se mi to blbě hleda

Jam
2008-01-18 09:52:44

Hledej mezi rozdělovačem a jednotkou. Z rozdělovače vedou 2 dráty od Halla, mě už se jedou ukroutily. Hned za rozdělovačem (10cm) je konektor, tam se to stává. Zkoušels roztláčet? Běžel otáčkoměr?

gti
Lukáš
2008-01-25 20:49:56

už vim čim to je !!

nema někdo doma zapalovací trafo stim zesilovačem

Jam
2008-01-26 10:47:58

Lunek má

2008-01-26 11:58:07

JAM - diki za reklamu

GTI - jedno je volne

Hill  
Jaroslav
2008-01-26 16:32:24

Nejméně do roku 2005 tam není žádná Hallova sonda, je tam normální cívka, funguje to na principu magnetofonové hlavy (kdo ještě víte, co to byl magnetofon) nebo kytarového snímače (to bude asi bližší).

Čte tvar obvodu impulsního kola na konci vačkového hřídele. Viz též manuál od strany 6E1-21.

2008-01-29 21:07:38

ahoj vsichni nevite nahodou tady nekdo mam potize u swifta kolisani otacek dneska jsem cistil vahu vzduchu ale oba dratky cisty nevite jestli to odchazi samo od sebe v te hlavici ze by ten kratsi nemeril okolni teplotu a ten delsi se nezahrejval premyslim jak to zkusit?nebo nemate nekdo nejakej ty na co jit?diky diky.Honza

2009-01-23 10:41:29

Mám asi stejný problém - svíčka nehází jiskru. Tušíte někdo, kde sehnat cívku a za kolik? Volal jsem do suzuki brno a řekli mi 3.800,- což mi příjde jako pěkná kravina...

gti
Lukáš
2009-01-23 19:49:47

já jí sehnal novou za 1000 kč ale záleží na modelo já mam mk2 a tam je ještě taková kostička má 3 dráty a origo stojí 10000kč což je ranec

2009-01-23 23:24:58

Moc to s tímto nesouvisí,ale týká se to spíše mého postřehu se svíčkami:

před cca dvěma měsíci jsem provedl výměnu oleje,všech filtrů a svíček.Koupil jsem svíčky denso, přesný typ, předepsaný výrobcem (pokud si to dobře pamatuji z hlavy, byly to K20PRU).To označení je na orig nálepce na kapotě a i z katalogu to sedělo.Vždy jsem měl Denso svíčky za špičku,ale už bych měl strach je tam někdy dát...Po montáži mi to po ujetí ca 100 km začalo startovat na tři válce.po chvíli se "chytnul i čtvrtý.Po dalších startech už to startovalo jen na dva válce.Protože jsem při výměnách oleje + svíček měl rozebraný rozdělovač a čistil jsem kontakty,předpokládal jsem, že budu muset kopit nové kabely,proměřil jsem je a byli v pořádku!!Úplně nakonec jsem vytáhnul svíce a zděsil jsem se.Byli úplně černé Původní svíčky byli ok a měli ještě bílý izolátor,takže měli naježděno pár kilometrů.Namontoval jsem tam ty staré svíčky (konkrétně Brisk Itrium).Briskům jsem vůbec nevěřil,ale vypadá to,že fungují.Ještě mě napadá jedna věc.Před výměnou tam nějaký blbec dal minerální olej,tak jsem tam dal polosyntetiku a postupně dochází k dekarbonizaci motoru(není velká,dle štítku tam předtím byla polossyntetika a cca 15000 (jedna výměna) se jezdilo na minerál 15W40.Nemohlo by to ty svíce tak „zasrat“ (asi olej + karbon)? Olej je po 2000 km černý .Fakt mě nic nenapadá…Co myslíte?

2009-01-24 10:47:48

Origo Denzo jsou na nic drahy jak cip a nevydrzi to. Osobni zkusenost a to si to byvali majitel nechal delat v servisu Ja mam uz nejakych 5K Brisk s Pt elektrodou sice jako svicka za 250, ale pali to jak slak. Jinak olej je lepsi polosintetika ja pouzivam 10W-40. Olej cistouckej. Jinak Motor by chtel dekarbonizovat, zalezi ovsem na vice faktorech co se tyce dekarbonizace pokud je motor v dobrem stavu vse tesni tak dekarbonizace pomuze, pokud ovsem motor dodelava tak ti dekarbonizace motor oddela. Jinak mam na mysli mechnickou dekarbonizaci nikoliv chemickou bez rozdelani motru to je na nic.

2009-01-25 20:27:43

Tak jsem zjistil, že problém bude nakonec jinde. Svíčka byla mokrá, ale když jsem jí venku zkusil, tak pálila, tak fakt nevím. Jel jsem s tím naposled před 14 dny (když byly ty mrazy) a pak jsem chtěl vyjet teď jak se oteplilo a nic, startér s tím točil jako o život, ale nechytlo to. Zkusil jsem to dnes a na první otočení to naskočilo.

Je možný, že se tam někde vysrážela voda? Nemáte někdo podobnou zkušenost? Jinak je to spolehlivý, ale za poslední 2 měsíce mi to udělalo 2x a nevím, co s tím. Jet s tím do servisu, že mi to jednou nechytlo a od tý doby to jezdí, je asi blbost...

gti
Lukáš
2009-01-25 21:00:26

skusil bich víčko rozdělovače jestli neni moc vypálený a kabeli komplet ale jinak netušim

gti
Lukáš
2009-01-25 21:03:59

skusil bich víčko rozdělovače jestli neni moc vypálený a kabeli komplet ale jinak netušim

2009-01-27 13:03:35

Asi zkusím ty kabely, dostal jsem typ, že staré, když navlhnou, tak to není ono a svíčka může dávat "studenou" jiskru, na kterou to nemusí chytit. Neřešil jsem to někdo?

Fulda  
Petr
2009-01-28 00:10:05

Jo něco podobnýho jsme řešili na vitaře, vyměnili jsme víčko s palcem i kabely a je klid

2009-02-17 10:35:21

Mě to delalo taky, dal jsem svíčky viko, palec kabely a je klid. S tema svickama je potiz, ona totiz venku palit muze a pod tlakem uz nepali, nebo blbe, chce to jich mit vic a holt zkouset.

2011-01-09 20:22:14

Zase mi ta potvora nestartuje. Když mrzne, tak chytne na první otočení a jen se takhle oteplí a je mokro, tak nic. Kabely jsou ok, palec a rozdělovač taky v pohodě. Tak už zbývá jen cívka. Když jsem ji vyndal a zahrkal s ní, tak v ní něco šplouchá. Je to v pořádku nebo tam má být sucho?

Ještě bych se chtěl zeptat, jestli jde u swifta předělat zapalování na bezrozdělovačové?


Odpovědět