Fórum - Téma


Poraďte


Fórum Pokec všeobecný Poraďte



1  2

2011-05-04 12:19:30

Posílal jsem odpověď Fuldovi a objevia se mi zpráva, že nemám oprávnění zasílat zprávy a dále něco o SPAMU. Poraďte co dělám špatně! Díky "ferda328"

2011-05-06 13:43:33

Je mozno dobijet baterii v SX4 1,6 bez jejiho odpojeni?Děkuji za odpověď.

2011-05-06 18:37:24

proč by to možné nemělo být??

2011-05-06 23:19:30

V navodu o tom nic neni.Mel jsem Octavku a tam jsem to bezne delal ale bylo to i v navodu, ze se da dobijet malym proudem neodpojena baterka.

007
2011-05-07 21:16:45

Více záleží na nabíječce,spínané nabíječky s automatikou jsou v pohodě,ale různé postarší "bastly" hlavně zvěrstva s omezením proudu kondíkem v primeru trafa,které při připojování a odpojování rezonují a "vyrábějí" 100V napěťové špičky,bych nepřipojil ani ke Š 120 s autorádiem,natož pak k autu plném elektroniky.

2011-05-14 09:57:07

Zdravim,vi nekdo neco o modelu SX4 navi?Mam jej objednan ale informace od prodejce jsou dost kuse.Na co si dat pozor pri prejimce?Dekuji za odpoved

2011-05-14 10:19:09

to je nějaká novinka??? ani nevim, ale nejni problém to zjistit

2011-05-14 10:45:23

jj, akcni model s navigaci, jina al kola.Budu rad za kazde info, diky

2011-05-14 10:58:09

zjistim, ale tyhle limitovaný série moc nebrat teda

2011-05-15 06:29:56

beweg: Co se týče problematiky dobíjení baterie, připojené v atomobilu, tak v podstatě to jde, ale nelze to doporučit. Ani v příručce to není doporučeno. Problém je v tom, že pokud je baterie starší a má vyšší vnitřní odpor, nebo jsou zoxidované připojovací kontakty, nebo je použita pulzní nabíječka, nebo je nabíjeno vyšším proudem než cca 2 A, pak dojde k tomu, že maximální špičková hodnota dobíjecího proudu může být vyšší než cca 15 V. V takovém případě bude do řídící jednotky zapsána hláška B1133 (vysoký stav napětí baterie). To by ještě celkem nevadilo, neb tato hláška po zkončení nabíjení jde vymazat z registru. Jenomže v případě, že jsou zoxidované ty kontakty a je tam přechodový odpor mezi baterií a palubním rozvodem, nebo vadná baterie, může toto napétí ve špičkách stoupnout třeba nad dvacet voltů a v takovém případě může jít řidící jednotka do prdele. Nabíjení ve vozidle se sice běžně dělá ((i když se to nemá) při předprodejním servisu, nebo v autobazarech, ale rozhodně to u nových aut narvaných elektronikou nelze doporučit Když už nechceš baterii vyndavat, tak alespoň odpoj mínus pól, i za cenu, že pak budeš muset seřídit hodiny a případně dekódovat rádio.

2011-05-15 06:58:41

Moc dekuju za obsahlou odpoved.Nebudu riskovat a baterii radsi odpojim.

2011-05-15 20:05:21

odpojovat nic nemusíš...jednotce je to je to jedno

2011-05-15 21:27:54

mně taky.

2011-06-12 10:14:47

Ahojky všem Jsem tu nová a rovnou potřebuju poprosit o radu

Chci koupit Baleno 1.3, 63KW, rv.: 1997,najeto 250000km...je to dobrá volba??? Manžel tvrdí,že od roku 94 už nejsou Suzuki tak dobré..Moc prosím o Vaše názory a zkušenosti

2011-06-13 09:36:26

tak zalezi na stavu a kolik chcete utratit:) ja mam swift 94 a dobry..proste kazda znacka ma neco...a ne ze tato je od r. 94 spatna...duvod??Ze to klepou v Madarsku??Nebo jaky je duvod?;)

2011-06-13 13:27:16

Mám Báju z roku 97 a kromě běžných věcí (výfuk, brzdy..) s ním nikdy nic nebylo a jezdí jako drak.

Fulda  
Petr
2011-06-13 23:00:23

U balena bych hlavně zkontroloval jestli není shnilá přední nápravnice, to je častá a drahá bolest balíků Jinak s těma rokama byla nejspíš myšlena výroba v Maďarsku, ale nevím teď přesně jestli se tam dělaly i Balena nebo byly pořád Japonský

2011-06-14 08:44:08

co jsem zatim viděl tak vše byli Japonci

2011-06-23 16:29:31

Dotaz.

Chtěl bych poradit. Kolik si říct za Suzuki Swift 1.3 GTI

r.v. 1987 .

Vše původní , střešní okno.

187000 km . Výměna motoru za orig. nový !

Díky za případnou radu či odkaz .

Je to třetí auto v domácnost, nechcem dávat nesmyslnou cenu.

2011-06-24 12:04:11

To záleží v jakém je stavu,motor,převodovka,podvozek,vejfuk,karoserie.Podle oka bych to viděl na 15k-20k.Čistě můj osobní názor.


Odpovědět

1  2