Fórum - Téma


POUŽÍVÁNÍ 4X4


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick I POUŽÍVÁNÍ 4X4

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick I


1 ......... 4  5  6  7  8

Fulda  
Petr
2011-02-16 00:19:48

někdy to stačí rozebrat, vyčistit a namazat, já to musel udělat když mi asi druhou zimu co jsme měli vitaru zamrzly a pak to taky rachotilo, mrkni dovnitř a uvidíš.

2011-05-02 20:32:34

Zdarec tak se chystám na ty volnoběžky,protože sem to zkoušel na blátě a když sem dal redukci tak to po chvilkách mlátilo tak jestly to můžou dělat ty náboje. ještě se zeptám jestly to má nějaký fígle při demontáži nebo ne.Nerad bych to zničil když sem viděl co stojej nový.

2012-12-03 11:15:45

Zdravim mam vitaru 1.6 r.v. 92shanim silentbloky na zadni napravu nejde to nikde sehnat tak se chci zeptat jeslti by to pasovalo treba s grand vitary nebo z nejakeho ineho auta dekuji

2012-12-04 20:09:01

nic se tomu nestane není to věda pokud se tedy nerozpadnou ..pérka atd...pokud nevíš jak to ma být tak budeš mít rubikouvou kostku :-D.... jinak namazat vyčistit ...musí jít lehce

2012-12-04 20:10:09

jo a ještě to může dělat dif ,poloosa ,ložisko náboje , malá převodovka

Fulda  
Petr
2012-12-04 20:31:08

http://www.doplnkynaauto....vitara-%2888--98%29.26363 něco jsem našel, ale co je z toho použitelný tak tio nevím už jsem pod autem dlouho neležel

2012-12-15 22:45:48

To se chce občas podívat na oleje v převodech. Vzhledem k roku výroby se dá předpokládat únik oleje.

2012-12-15 22:47:48

Předchozí příspěvek určen Ronnimu.

2013-02-03 21:40:05

DOBRÝ DEN.

MÁM SUZUKI VITARU 16 16 V MÁM JI OD MINULÉ ZIMY ALE POŘÁD NEVÍM JAK POUŽÍT SNĚHOVÉ ŘETĚZY JESTLI V PŘEDU NEBO V ZADU DÁVÁM DO ZADU JE TO SPRÁVNĚ.PŘEDEK JSEM ANI NEZKOUŠEL VŽDY NĚJAK DOJEDU .DĚKUJI.

2013-02-03 22:45:20

A já si vždy myslel že si lidi kupujou 4x4 aby nemuseli řetězy používat Každopádně řetězy se dávaj na hnanou nápravu takže pokud je 4x4 tak je to jedno ale osobně bych je dával asi na předek. Já mám Swifta 4x4 a za 4 roky sem takovou věc nepotřeboval a to jezdím hodně do hor

2013-02-04 10:24:26

NO JÁ MÁM CHALUPU NA SLOVENSKU NA SAMOTĚ.A TAM BEZ ŘETĚZU ANI NAHODOU

Ira
Víťa
2013-02-04 12:46:32

Já mám Jimnyho, mám ho od r. 2004. Naše údolí, který musím přejíždět je vana, její stěny jsou plný ledu a dno zasypaný sněhem, kolikrát až přes nárazník. Řetězy jsem nikdy nepotřeboval, Jimmy to projíždí v pohodě, jen asi 2krát za ty roky jsem musel použít lopatu,abych mu prohráb cestu do výšky nárazníku. A to tu první zimu, když jsem ho přivezl, měl úplně sjetý gumy. Nejde mi na rozum, že by to Vitara nezvládla. Ani při pořádnejch gumách a na redukovanou dvojku?

2013-02-04 13:20:50

Taky mě nikdy nenapadlo na řetězy vůbec pomyslet,natož si je koupit .Vitara projede moc.

2013-02-04 13:39:24

Mám samce vinuťáka a řetězy přes zimu radši do terénu vozím sebou. Problémy byvaj prudší stoupání na nezmrzlé zasněžené polní/lesní ceste. A taky zavaté silnice který začnou tát a sníh ztěškne, jak zastavím hotovka - kola si udělaj prohlubně a protočením to zatvrdne, na takovou cestu mě ale stači dat na jednu nápravu řetězy(ale ty do terénu) a je to v poho. Navíc si o 1cm zvednu světlou výšku.

Kámoš co ma Grand Vitaru četl v manuálu, že pokud dávaš 1pár řetazu tak radši na zadek. Ja četl že podle terénu - z prudkého kopce na zadek (aby se nepřetáčelo), do kopce na předek - lepší řizení. Je to o vlastní zkušenosti dle terénu.

inu
2013-02-04 21:36:46

ahoj,a není lepší dát řetězy na těžší nápravu ?-když někde zabořím čumák,tak mi zadní lehčí náprava asi moc nepomůže...

2013-02-04 22:35:14

mate pravdu.

po rovině vitara řetězy nepotřebuje dávám je jenom proto že je tam prudké stoupání a taky ujetý sníh .A také ten sjezd dolů.ten si prostě netroufám sjet,bez řetězů.Jen nevím jestli používám řetězy správně.Byl jsem ujištěn že je lepší zadní náprava

petrpetr, 2013-02-04 22:35:14 napsal:

mate pravdu.

po rovině vitara řetězy nepotřebuje dávám je jenom proto že je tam prudké stoupání a taky ujetý sníh .A také ten sjezd dolů.ten si prostě netroufám sjet,bez řetězů.Jen nevím jestli používám řetězy správně.Byl jsem ujištěn že je lepší zadní náprava

2013-02-05 00:43:00

Jestli nazouváš řetězy jen na pár metrů a ještě na ujetej sníh aby tě to nevyhodilo a pak už je nepotřebuješ, optal bych se na látkové návleky na zimu jestli to doporuči nějaký prodejce na tuto situaci. časově i na prácu by to byl luxus. I když je to o cviku, už sem se vyškolil (3minuty i s popojetí a dotažením na jednu nápravu) sundávání je horší.

Ira
Víťa
2013-02-05 09:12:03

To petrpetr, tohle dokážu pochopit, taky tam mám prudký stoupání. Když je na tom skleněnej led, nahoru to Jimmy vyhoupne vpohodě, ale dolu se někdy bojim a tak se radši deru trnkama, co jsou tam kolem cesty a nebo po poli. Ono je to spíš o strachu. Jeden si říká, co by to mohlo udělat, kdyby se to rozjelo jako sáně. Tuhle jsem taky dumal, jestli sjíždět, nebo jet po poli a přihasil se nimrod v Samíku. A prej, jestli se to dá sjet. Já neřád, povídám že jo a koukám co to s ním udělá. Nestalo se vůbec nic, sjel to vpohodě. Pro jistotu to chce se držet jedněma kolama neujetýho, hrubýho kraje cesty. A pouštět to dolu na redukci bez plynu a nešlapat na brzdu. Jestli chceš mít skálopevnou jistotu a použít řetězy, při sjezdu bych je dal tutově na zadek. Čistě teoreticky, kdyby byly na předku, lehkej zadek by se tě mohl snažit předběhnout smykem, ale na zadku, přesto že je lehkej, tě podrží a udrží ve stopě.

2013-02-05 09:25:01

děkuji za váš názor.

Je to přesně jak píšeš jde o strach.,jak to dopadne.jednou mě to otočilo na přič cesty a nemohl jsem s tim nic dělat.od té doby dávám řetězy.Mam to už nacvičené je to šup šup.

rak
2013-04-07 19:20:09

calounik: Ahoj, řeším podobný problém, který je zde popisován.

1. musím couvnout když chci vyřadit ze 4H na 2H. Z tvého popisu jsem nepochopil jestli je to normální, anebo se jedná o závadu. A navíc, jestli to nemůže souviset s bodem 2.

2. vitara je na sněhu ve opravdu neovladatelná (GV HDI 2.0 80KW). jezdím 15 let na hory s felicií combi a v životě jsem nezažil tolik hrůzy jako s vitarou a nejsem si jistý jestli je to normální. Nasimuloval jsem přesně problém a chová se to takto: jedu na nasněženém povrchu asi 50 po rovině, rovně volant, je úplně jedno jestli 2H nebo 4H a stačí stáhnout nohu z plynu na brždění motorem a zadek se krásně rozvlní. Stačí jet trošku rychleji a kopne to rovnou do naprosto neočekávané rotace tak rychlé, že nestihnu říct ani kurv..... natož to nějak vyrovnávat.

Pokud se nejedná o nějakou závadu, třeba nějak související s bodem 1. Tak si myslím (mám na předku nové kvalitní zimáky a na zadku původní s horší směsí, ale stále vysokým vzorkem), že díky těžkému předku to na těch lepších zimácích brzdí líp a zadek má tendenci předjet předek.

Co si o tom myslíte?


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8