Fórum - Téma


POUŽÍVÁNÍ 4X4


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick I POUŽÍVÁNÍ 4X4

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick I


1 ......... 4  5  6  7  8

2013-04-07 22:16:03

rak: No na ujetém sněhu by měly být všechny 4 gumy stejné, a né přední jiné a zadní taky jiné, to bude dělat binec.

Ira
Víťa
2013-04-08 10:01:13

rak: Ahoj, myslím, že zakopanej pes bude v těch lepších gumách na předku. Já měl na Jimnym taky dva druhy gum, ale ty lepší jsem měl na zadku a nikdy na ledu nebo ujetým sněhu, žádnej problém nebyl.

rak
2013-04-08 15:22:15

ira: Ahoj, díky za reakce. Já měl původně ty lepší na zadku a je fakt, že to bylo asi lepší, jenže to nechtělo zatáčet a jelo to furt rovně. Tak sem je přehodil a....... Asi je to blbost a chce to nešetřit a mít stejný na všech.

Ira
Víťa
2013-04-08 17:42:54

rak: Já už taky pořídil 4 stejný, tamto bylo jen východisko z nouze.

2013-04-08 23:00:57

A měřils průměr (obvod) vono par cenťáků taky nadělá bordel když maš různý gumy na nápravách, mimo to někde sem četl v přiručce na vitaru, že se maj po sezoně prohazovat gumy předek zadek nebo po určitejch kilometrech aby se to sjíždělo souměrně

2013-04-19 20:54:13

rumplík: V návodu píšou přehazovat po 10000 km. Já mám na všech kolech Bridgestony univerzal léto-zima a celou zimu jezdím bez problémů těžkým terénem na chatu na Vysočině.

2013-06-04 11:25:24

Nasazujete také někdo řetězy do kříže pokud máte jen dva? Pro extrém je to asi nejlepší řešení.

2013-06-04 11:56:35

certik:

V případě, že máš systém kontroly trakce TCS tak ano, ale za cenu velkého opotřebení brzdového obložení.

2013-06-04 12:11:33

Extrém je vždy jen pár desítek metrů a mnohdy jediná možnost pohnout se vpřed.

2013-06-04 15:48:29

dobrý den.

mám starou vitaru .a tam použití řetězu do kříže je blbost.nejde uzavřít.já dávám jen na zadek používal jsem je v předu ale z kopce mě předjížděl zadek.tak se v předu neosvědčili. dávám je dozadu a v pohodě. váš názor rád přečtu.

2013-06-04 16:17:18

petrpetr:

U staré Vitary se stálým pohonem zadní nápravy jsou řetězy lepší na zadek a přiřaditelným předkem si pomáhat bez řetězů. U auta se stálým pohonem 4x4 je lepší je dát na předek. Pokud je dáš na zadek tak to buď pojede pořád rovně, nebo bude mít zadek tendenci předbíhat předek.

2013-06-04 16:56:51

Určitě to blbost není ani u staré Vitary, hlavně v náklonu, když to hodně klouže, tak jinou možnost nevidím. Lepší řešení je jen dát 4 řetězy - zatím nikoho takového neznám, kdo by je měl. Několikrát jsem už tak jel a celkem v pohodě projel. Pokud dáte oba řetězy jen na jednu nápravu, tak ta druhá ujede do boku a auto jde do hodin, což v kluzkém terénu je celkem problém.

2013-06-04 17:36:23

ano je možné že na podélným sjíždění snad ano ale já jsem je nikdy neskoušel

2013-06-05 11:42:03

plukovník: To je pouze všeobecná teorie, když chceš třeba vyjet někam na hory po ujetém sněhu. Ani se starou a ani s novou Vitarou jsem v takovém případě zatím NIKDY řetězy nepotřeboval, používám je spíš na projetí opravdu kritických míst, kam by se většina řidičů ani neodvážila. Pokud si uvědomuješ určité limity, tak projedeš hodně i bez řetězů, spíš je vozím celoročně jako jakousi pojistku do terénu.

2013-11-26 17:03:36

Tak nám napadl první sníh, no spíš poprašek, ale pod ním je to zledovatělé. Byl jsem vyzkoušet zadní uzávěrku, nedávno namontovanou. Ve předu mám automatickou aussie locker. Při jízdě do kopce na mých dost sjetých Izzardách to byla docela sranda sledovat jak se všechny kola beznadějně protáčí, občas některé zabere, s autem to cukne, ale pořád jsem se pomalu sunul nahoru. No nakonec jsem to dal, ale kdyby byla zem promrzlá, tak by to nešlo ani kdybych měl deset uzávěrek. Super zážitek!

2013-11-30 10:48:27

marcel: Pozor na hloubku vzorku - min. 4 mm Je to sice trochu nesmysl, ale je potřeba si to v zimním období hlídat.

2013-11-30 16:16:24

certik: To je mi jasný, mám celkem 3 sady kol, tyhle Izzardy mají akorát 4mm, tak už budou jen na léto, stejně se na sněhu chovali hrozně, nejsou to zimáky

2013-12-13 14:50:01

rak: Pneumatiky s lepším vzorkem se mají dávat vždy dozadu bez ohledu jestli máš přední, zadní nebo 4x4 náhon - předchází se tím možnost dostat auto do hodin

2013-12-13 15:29:55

certik: To je pravda. Já jsem majitelem už druhé Vitary a s oběma jsem udělal pořádné hodiny, právě proto, že jsem podcenil na sněhu stav vzorku pneumatik. Teď pro jistotu zapnu předek, když to hodně klouže, a je to v pohodě.

Pozn. S dvoulitrovou to bylo horší, možná tím,, že byl těžší motor. Teď mám 1,6 a zdá se to lepší, ale sichr je dát předek.

2015-02-11 00:03:11

Ahoj zeptam se asi blbe ale mam nove vitaru 99 rv. a nekdo pri vypinani 4x4 couva a nekdo ne. Jak to ma teda byt? Chapu to tak ze kdyz necouvnu tak mi zustanou pripnuty volnobezky v prednich kolech a tudiz se bude tocit kardan predku po rozvodovku kde uz je ale predek odpojen od prevodovky. Takze by to nicemu vadit nemelo ne?


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8