Fórum - Téma


Pravidelné servisní prohlídky ve značkov


Fórum SX4 I Pravidelné servisní prohlídky ve značkov

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1  2

2012-07-25 19:29:33

Rád bych se zeptal na vaše názory na provádění pravidelných servisních prohlídek. Zatím, v rámci garance, jezdím na roční prohlídky do značkového servisu, ale je to drahé, první cca 5.400,- Kč, druhá cca 6.300,- Kč, třetí prohlídka mě čeká. Jsem trochu bezradný, značkový servis ví co se má v rámci té které prohlídky udělat, ale je to drahé, nějaký soukromý servis je jistě lacinější, ale asi neví co má udělat. Jak to řešíte? A nestačí jen roční výměna oleje a servisní prohlídka třeba po více letech? Díky.

inu
2012-07-25 22:35:15

ahoj,můj názor-jsou to ve většině případů lumpové,kteří vidí v klientovi jen tučnou kořist-takže jestli na prohlídku,tak CHCI BÝT U TOHO ! ,když s tím servis nesouhlasí,najdu si jiný

2012-07-26 20:42:54

Tak hlavně nejezdi ke mě, protože pod zvedákem budeš buďto Ty a nebo já

2012-08-03 19:38:59

Servis = záruka. Doma = bez záruk a když se to nepovede, tak to nemusí být ani levnější. Zkus se zeptat ještě v neznačkovém servisu, ale tím nemyslím Franty co má na zdi svého domu napsáno autoservis

2012-08-03 21:02:40

Ahoj, já jsem ani tak neměl na mysli nějaké samodomo, spíše právě neznačkový servis, ale nevím, zda v takovém servisu vědí, co a jak při které prohlídce udělat. Ale ony i značkové servisy mají různý přístup a ceny, já jsem za prohlídku po 2 letech platil v servisu Emil Frey v Praze skoro 6.500,- Kč a v Simcar tu samou prohlídku dělají za cca 4.700,- Kč. A to mi ještě u Freye při prohlídce po 1 roce ukradli z klíčků přívěšek, to jsem ale zjistil až pozdě, tak jsem se na to vykašlal, ale ztratili u mě i tímto důvěru. Spíše by mi měli, jako klientovi, něco dát než sebrat. Tak právě uvažuji pro 3 letou prohlídku o neznačkovém servisu, ale výběr je pochopitelně komplikovaný. Díky, ahoj.

2012-08-03 21:53:37

Více méně co se kdy provádí, by mělo být popsáno v servisní knížce.

2012-08-03 22:01:36

No mělo, ale není. Když jsem měl Seat, tak to v servisní knížce rozepsáno bylo, Suzuki to rozepsáno nemá.

2012-08-04 08:53:07

pokud budeš chtít, tak ti sem plán údržby dám. Jinak Kekrosi, ten tvůj problém asi způsobuje jednotka BCM

2012-08-04 09:12:48

Ahoj, tak to bych byl velice rád, přiznám se, že mě dost mrzí, že nemám přehled, co se při jaké prohlídce má dělat. Moc děkuji.

2012-08-05 07:32:32

Kato1973: Díky moc. Cenu nové cca nevíš? Popřípadě šikovného elektrikáře, zda by to šlo opravit bez koupě nové?

2012-08-05 07:38:23

cenovka je cca 10 tis za jednotku.....já osobně to neopravuji

2012-08-05 08:07:03

Joj, tak to asi občas raději přidám ten plyn při startu. Ale zeptám se Tě: Občas mi blbne zámek u dveří - nekřičí rozsvícená světla, nerozsvítí se stropní světlo, dokonce se mi to jednou zamklo po těch 20 vteřinách i když jsem otevřel dveře . To by mohla také způsobovat ta jednotka?

2012-08-05 08:24:45

tímto si jen utvrdil moji myšlenku, takže 99% řídící jednotka interiéru a immo BCM

2012-08-05 11:29:30

kato 1973: Ahoj, bylo by možné sem tedy dát ten plán údržby? Díky a ahoj.

2012-08-05 11:35:06

http://www.suzukiclub.cz/...select=18967#message18967

je to na JB 420, ale je to se sexuší shodné

2012-08-05 11:42:42

Díky.

2014-01-08 12:08:17

Servis by měl nechat zákazníka přihlížet servisním úkonům, pokud má zákazník zájem. Myslím, že servis, který to umožní, nemusí litovat. Právě do takového jsem jezdil pravidelně a dlouhodobě. Výmluvy na bezpečnost zákazníka jsou jen výmluvy. Zákazník se nemusí motat pod zvedákem. Mám zkušenost, že mechanik mě někdy i pod zvedák pozval, aby ukázal, že něco je potřeba vyměnit a proč. Samozřejmě, že zákazník, který auto odevzdá k servisu, nic ho nezajímá ani tomu nerozumí, maximálně si dá kafe, a pak bez řečí zacvakne co se mu naúčtuje, je příjemnější. Pokud je takových zákazníků dostatek, je to pro servis OK. Je jich dostatek?

2014-01-08 12:44:46

itall:

Servis, který je vybaven prosklenou stěnou může nechat zákazníka přihlížet servisním úkonům, pokud o to má zákazník zájem, ale jinak nemá zákazník v dílně co pohledávat.

Výmluvy na bezpečnost zákazníků, lze brát jako výmluvy jen do okamžiku, než vychytralý zákazník, šikovně uklouzne na mastné podlaze a bude se potom se servisem soudit o náhradu jeden milion amerických dolarů.

Takový servis pak může litovat...

2014-01-13 22:33:56

Hmm, já jsem spokojen se servisem. Řeknu co chci, co nechcic, vždy mi volají, když chtějí něco "navíc" opravit. Hlavně to moc nepřehánějí, že je "nutné" a bla bla. Přístup na rovinu, ochotně se mnou o autu promluví i technik co ho spravoval. Něco si můžeš udělat sám, ale jsou věci, do kterých bych se nepouštěl ani náhodou.

Je jasný, že to něco stojí. I oni musí z něčeho žít, ale cena mi přišla vždy férová. Pokaždé dostanu výpis, za co všechno jsem platil. U Freye jsem auto kupoval, ale ani náhodou tam nepojedu na servis. Za první servisní chtěli 10 litrů. To jsem se vysmál. Za 3.700 to bylo u Suzuki Ters. Tam jezdím od té doby pořád. Pořídil jsem nakonec i pojištění u nich. Když mi končí STK, zavolají mi. Nemám žádné starosti o auto. Já jen jezdím .

2014-01-14 08:22:00

elim_co:

Jelikož jsi jeden z mála, co najel jako první majitel 200 000 km s novým autem za relativně krátkou dobu, možná by leckterého prvního majitele s podobně novým autem zajímalo co v případě tvých pravidelných návštěv servisu znamenalo to "něco navíc opravit".

Konkrétně, jak jsi na tom po této době se stavem katalyzátoru, lambda sond, mezinápravové spojky 4x4, tlumiči, kulovými čepy, ložisky a homokinetickými klouby.


Odpovědět

1  2