Fórum - Téma


Převodovka


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Převodovka

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV

Diskuze o vozidlu

2015 Vitara / Escudo / Sidekick IV

1 fotek  |  108 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka.


1  2  3  4  5

2016-04-09 10:13:10

Zdravím všechny příznivce značky Vitara.Chtěl jsem se optat ,jak jste spokojeni s převodovkou ?Mě se dost často stává, že mi tam jde špatně zařadit dvojka ,spíše mě vždy trošičku zadrhává.Před pár dny,jsem byl dát přezout auto u prodejce, kde jsem vůz zakoupil a na tento problém jsem upozorňil .Bylo mi řečeno že se jim tam tento problém již objevil.Tak jsem se chtěl touto cestou optat ,jestli má někdo podobný problém ,prostě na zkušenosti s převodovkou.Díky díky

2016-04-09 12:33:02

Ahoj,

mně zlobí zpátečka, jde tam opravdu ztuha a někdy až na několikátý pokus, kamera je už aktivní ale, zařazeno správně není. Při prvních jízdách zlobila pětka, ale nyní je to již bez problému.

2016-04-09 12:38:56

midar: Na zpátečku mi bylo řečeno ,že je potřeba dvakrát sešlápnout spojkový pedál,pokud tedy nejde zařadit.Budu doufat že se to časem srovná ,mám najeto pouhých 2000km .

2016-04-09 19:57:14

Mám také spíše horší zkušenosti se zpátečkou.

Mám odzkoušeno, že je potřeba pohnout kousek s autem, ... ?

Ale ta spojka 2 x asi take funguje ...

Doufám, že se to srovná.☺

2016-04-09 20:19:51

ahasver: Plně souhlasím

2016-04-11 16:29:35

fery66: Zdravím, tak dvojka mi tam jde taky ztuha, zpátečku jsem už vychytal, je to o cviku, ale ta dvojka se mi nelíbí, občas tam lupne jak po másle, ale docela často drhne, zkoušel jsem poštelovat sedačku myslím že to trochu pomohlo, záleží pod jakým uhlem člověk sedí, ze zkušeností předchozí /měl jsem Hyundai/ musí se tam lupnout jako kdyby trošku oklikou prý to u korejců a japonců bývá.Jinak další stupně včetně šestky jdou jak po másle.

Jinak si dovolím jěště připojit malý koment. Vitaru mám cca měsíc, po technické stránce nemá chybu, je radost s ní jezdit, pohodlné prostě spokojenost. Mám odježděno devět let na Hyundai takže si myslím že nejsem typ zákazníka /rozežrance/ který řeší neměkčené plasty apod, od auta vyžaduji aby především dobře a dlouho sloužilo, nicméně zpracování interiéru, některých plastových částí je myslím docela forovní, i když zatím nic neskřípe, nevrže tak jsem docela zvědavej jak dlouho to vydrží. Další výtka je k sedačkám, po 2000 km je docela vidět znatelné opotřebení v místech švů kuže-alcantara stejně tak tak alcantara nevím jak dlouho vydrží...radějí objednávám kvalitní potahy které to zachrání. U elektronických problémů bych poradil majitelům mrknou na manuál je tam vše pěkně vysvětleno/stahování okýnek, ukládání nastavení autorádia apod/. Možná to bude problém fabriky v maďarsku, možná ne ale myslím si že na tomhle by jěště mohli v suzuki zapracovat. Jěště jedna věc mě zarazila a to řekl bych špatně fungující gumové těsnění okolo dveří, teď nám tři dny v kuse pršelo a stékající voda se myslím dostává trochu dál než by měla/ne že by do auta vyloženě zatékalo ale..../

ale jinak......se s tím jezdí jedna báseň

Ivánek  
Ivan
2016-04-11 17:14:23

se zpátečkou problém nemám, ale ta dvojka mne taky trochu zlobila. Mám najeto 11 tisíc a pocitově se dvojka lepší, ale možná jsem se už naučil řadit...

2016-04-11 17:33:14

Docela by mi zajímalo, jestli má i někdo jiný problém s koženými sedačky(opotřebování, prošoupání)

2016-04-11 18:18:43

fery66: Tak teď jsem na to kápnul, dvojka tam padá jedna báseň. Stačilo neřadit rychle...jako jeden pohyb ale nejprve doleva a pak mikrovteřinu počkat a teprve dozadu, krásně tam zapadne. Řekl bych řadit malinko pomaleji....všiml jsem si toho i u trojky ze začátku se mi občas jakoby sekla, ale funguje ten samý postup...člověk se pořád učí

2016-04-11 18:22:11

loui24: ANO! stejná zkušenost, řadit jakoby na dva pohyby. Pomaleji.

Sedáky jako nové, a velur čistý.

Příjemné posezeníčko.

2016-04-11 19:51:51

loui24: Ahoj ,pěkně jsi to napsal a plně s tebou souhlasím .Člověk tady najde plusy i mínusy ale myslím si že ty plusy převládají .Ta převodovka je u mě braná jako velké mínus a doufám že se to po čase zlepší a nebo že se naučím převodovku lépe ovládat .Čas ukáže .Tak díky za tvé psaní a ať ti vitárka dělá radost .

ahasver: Přesně tak souhlasím ,chce to trošičku pomaleji

Ivánek  
Ivan
2016-04-11 19:55:59

dík za radu, bohužel to vyzkouším až v pátek

2016-04-11 19:56:39

loui24: Ahoj ,vyzkoušel jsem a chce to trošičku cvyk a pak to jde.Jak píšeš učit se učit se.Díky za pár řádků

2016-04-22 15:41:40

fery66: Tak nevím pánové, ale ta dvojka...jako kdyby se obrněla na každý fígl při řazení, jde tam pořád natvrdo, nějak se mi to nezdá....anebo řadím já čím dál hůř

2016-04-22 22:37:07

loui24: Mě se ta dvojka taky nelíbí ,někdy jako kdyby o něco zadrhávala.

2016-04-22 22:39:38

Mě tam jde dát hůř jenom zpátečka....

2016-04-22 23:17:38

lubos: Ze začátku mě zlobila taky ,ale čase se to srovnalo -docela .Ale dvojka tam jde opravdu hůře.

2016-05-09 17:32:12

loui24:

podívej se na převodovku z vrchu z motorového prostoru a ať někdo sedí v autě a řadí jednotlivé rychlosti jen tak, bez nastartovaného motoru. Sleduj, jak se pohybují ty páčky a táhla na horní straně převodovky. Hlavně zjisti, v kterých místech se otáčí a posouvají a ta místa promaž nějakým olejem. A jestli je tam prstem máznutá vazelína, ještě neznamená, že se dostala na potřebná místa.

P.S. a udělej to dřív, než se to na sucho vydře a budou tam zbytečné vůle, které tam nepatří.

lubos:

zpátečka obvykle nemá synchronizaci a tak je potřeba nespěchat na ni a někdy povolit (ne úplně pustit) pedál spojky, aby se hřídel jemně pootočila a kolečka si pěkně sedla tam, kam patří při dalším vyšlápnutí pedálu a pokusu o zařazení zpátečky.

P.S. je to snažší, než hýbat celým autem.

2016-05-09 18:00:13

mirekdoda:

Jen tak mimochodem,

když zpátečka "obvykle" nemá synchron,

znamenalo by to, že někdy, ve výjimečném případě tam ten synchron být může ?

Ptám se jen tak pro úplnost, a upřímně, protože jsem si jistý, že ty jako pilot jsi určitě v obraze.

2016-05-09 18:02:06

plukovník:

však ty mi rozumíš, chtěl jsem se jen vyhnout výroku s absolutně pravdivou hodnotou.


Odpovědět

1  2  3  4  5