Fórum - Téma


Převodovka ignis 1,3 69 kW r.v. 2005


Fórum Ignis Převodovka ignis 1,3 69 kW r.v. 2005

Informace o modelu: Suzuki Ignis


1  2  3

2016-07-25 21:23:51

jazeta:

strunky, to budou pružinky, které tlačí na ty kuličky. No a ty kuličky, ty fixují polohu, neboli zařazenou rychlost, aby nevyskakovala.

2016-07-26 18:07:46

tu je scan faktury za ložiska

2016-07-26 22:58:37

mirekdoda: Strunka = perko no to už mi dává smysl...... na co jsou tam ty kuličky vím, uvidíme už ze zvedavosti se do toho pustím. Jinak všem děkuji za pomoc nějak se v tom přehrabu a najdu východisko.

2016-07-27 12:59:51

jazeta: Ja chápem že už chápeš ... Držim palce a ked budeš rozoberat tu prevodovku tak si zapamätaj ako sa sklada , na druhej strane je držák a vydlica trochu na bednu . A pre istotu si zožen aj autogen , jedno ložisko nešlo sundat , na obrázku je to videt, je tam stopa po miernom nahrievani. Ale ja ho už predávam a idem do Hiundai . Zas pokoj 15 let. Ak by dakto z okolia BA chel moju raketu, je v poradi. 168000 km Motor super . Vela veci je nových , chcelo by to ešte ložiska na kolach nech stíchne . Ale to už necham na štastneho majitele nech sa pohra ...

2016-07-28 18:08:16

"Dievčence" tak som rozbalil krabicu starých ložísk a našiel som tam aj guferá:

40x58x10.............BE5630E NOK dvojbrité

35x62x10.............BE2305H NOK dvojbrité

22x36x5..............NKO22AI42 KCR dvojbrité

rozmery so meral posuskou ale mechanik ich vyberal na mäsiara tak by som sa toho velmi nedržal

2016-07-30 07:59:21

Tak jsem přátelé vyzkoušel "staronovou" převodovku z vrakáče, volnoběh = je trošičku slyšet, jednička = je trochu hlučnější, ostatní rychlosti v pořádku, rychlosti nevypadávají, vypadá to dobře. Takže převodovka Wagon (ale motor 16V) = převodovka Ignis. Jeden "znalec" Suzuk povídal, že to nebude zaměnitelné a je. Po 60 km jsem náplň oleje převodovky vypustil a dal další nový 75W-90 GL 4 - Ravenol - má schválení pro Ford, VW, Opel, tak uvidíme zda i pro Suzuki...... Celkem mne mrzí, že se originál olej nedá volně koupit v litrech jak jsem zjišťoval, jen po 20 litrech v barelu. Jinak bych ještě jednou chtěl poděkovat za informace zde zveřejněné. Až udělám rozborku převodovky, určitě se podělím také o informace.

2016-08-10 20:22:22

Ahoj,prosím kde je dolívací a kontrolní šroub na převodovce. Který to je?

2016-08-10 21:05:21

erny: Nazdar , musíš isť pod auťak samo ho prípadne nadvihnuť a je to zo strany poloosi Ľavej od vodiča ,kontrolný šroub najdeš čiže až za polovicou diferaku . Asi 17-19 gola orech - vožech . Pri nalievaní musiš ,,použi,, striekačku CCA 0,5 - 1L s hadičkov .Držím palce . Odporučam servis lebo ho tam narveš málo a je problem , prípadne si pomýliš hladinový šroub. Bežná prax. Prípadne tam domiešaj plnič , unás stojí cca 20 Ečok čo neni veľa. A malo by to aj stíchnuť. Prípadne daj piliny ... ako za komančov do škodovky. Je to najlacnejšie.

2016-08-10 21:30:00

Pro upřesnění šroub není na vořech ale čtyřhran 10x10, nejde zaměnit s jiným šroubem ale protože je mělký, pozor, nechá se snadno strhnout a nový stojí tuším 250 Kč. Jinak se nechá na trychtýř nasadit hadička a od shora naplnit/doplnit, je tam 2,2 l náplň ale vešlo se o 0,2 l více a nevytékal. Prostě informace o náplni je orientační, pokud nezačne vytékat, tak plnit. No nevím, piliny se do škodovek dávaly ale jak jsem zjistil, u těchto převodovek je to prostě tak, hučí ať děláš co děláš. Je to takový druh. Jen ještě poznámku, spíše bych doporučoval originál olej, co používají značkové servisy, nevím, zda v tom oleji nemají nějaké kapky navíc ale bohužel se prodávají jen po 20 litrech.......

2016-08-10 21:43:38

Měnil jsem rameno na levé straně a vyskočila mi poloosa a samozdřejmě vytekl olej. Potřebuju jen dolít a nejsem si jistý tím šroubem.

2016-08-11 05:11:39

erny: Ver tomu že je to tam , su tam dva šrouby jeden kontrolny a druhy dolievaci , prípadne rieš servis.Nič neskazš . Ked ti začne rapkat diferak a hýbat sa poloos je už nekoro. Všetko von a menit a menit . Všimni si ten diferak a olej musí biť až na sinchronoch a tam hladaj šroub asi 3/4 výška. CCA 2,5 l tam vleze .Asi 1l ti vytiekol ono sa to nezda .

2016-08-11 17:13:19

erny:

SENO1 to jistě myslel správně, ale napsal to nesprávně. Jsou tam dva šrouby, to ano. Ten, co je dole, je vypouštěcí a ten nahoře je současně kontrolní a dolévací. Viz bod 4) v textu na obrázku.

2016-08-11 18:29:47

mirekdoda: Jasne , maš pravdu , su tam dva aj štyri napčítaš , ale ten pravý je nad diferakom. Ten vypuštaci som menil má krátky štyr hran tak bacha lebo olej téci nebude .Ja som ho strhol - pretočil a nepotešilo .Aj ten dolievací je štryrhran.

2016-08-11 19:04:33

seno1:

já přece reagoval na tohle: su tam dva šrouby jeden kontrolny a druhy dolievaci

Více na: http://www.suzukiclub.cz/...-kw-r-v-2005-47282?kols=2

2016-08-11 20:44:22

mirekdoda: Jasne maš pravdu aj obrazek to potvrdzuje. Ale ked lahneš pod auťak tak tam najdeš šroubov viac , skus to a daj vedet.Laik ako ja si bude myslet že ten je ten pravý a nie ten skovaný a hlavne nedostupný. Inak máme zlato,, Werry Scantááre . Ale aj Vaši su dobrý .

2016-08-19 20:38:23

Mam takovej dotaz. Doufam,že nebudu za blbce. Rozvodovka ( poloosy, kardan) ma společnou náplň oleje s převodovkou že jo?

2016-08-20 07:45:19

boža: Ano to je společná náplň oleje pro celou převodovku i rozvodovku. Poloosy maji klouby ty se mažou samostatně a kardanku předokolka nemá jen 4x4 a ta pohání zahni kola pres diferenciál.

2016-08-20 10:33:03

Ja jenom, ze jsem koukal jak mě peradně slzí(no víc než slzí

2016-08-20 11:36:50

boža: No ale je důležité zjistit kde slzí. Jsou varianty: Mezi motorem a prevodovkou to bývá zpravidla simeringem na motoru a pak simeringama co jsou poloosy ke kolům. Je potreba zjistit kudy teče a pak to řesit. Doplňovat olej protože je ta prevodovka na toto haklivá pak se špatně maže pětka.

2016-08-20 12:04:10

jazeta:

A jsi si jistý, že rozvodovka (rozdělovací převodovka), přestože má společnou skříň, nemá oddělenou olejovou náplň od náplně převodovky?


Odpovědět

1  2  3