Fórum - Téma


Při 7tisícíh štěrká


Fórum Swift III Při 7tisícíh štěrká

Informace o modelu: Suzuki Swift III



2015-11-02 22:10:30

Při 7tisícíh štěrká jak kdyby přes zuby ale ne tak razantně. Typuju ložisko odněkud. Může být?

 jaski
Martin Jaskevič
2015-11-02 22:31:35

dropy: Šlo by to přeložit do češtiny? Já tomu moc nerozumim.

MilanT  
Milan
2015-11-03 06:56:30

jaski: Já kdybych viděl svojí dobírku výplaty na účet ve výši 7 tisíc, tak mi štěrká (?) hodně razantně nejenom v zubech.

Navíc "netypuju" ale "tipuju", protože jsem mistr v odhadování a tipování.

2015-11-03 14:54:42

milant: Tady jde evidentně o tvrdý TYP :D Takže to je určitě ten problém :D A při 7 tisících pokud se vrátíme k otáčkám se ani nedivím že to na něj štěká :D nejspíš budou štěkat ventily o písty který mají snahu opustit motor výfukovým potrubím :D

2015-11-03 17:20:40

milant:

7 tisíc není zase tak špatná výplata.

MilanT  
Milan
2015-11-03 19:15:46

lexa28:

Honzo, k otáčkám se klidně můžeme vrátit, ale to bysme se od nich nejdřív museli vzdálit. O otáčkách autor vlákna nic nepsal. A pokud měl na mysli Suzuki Hayabusa, které točí tuším do 10 tisíc. tak si spletl vlákno.

plukovník:

Máš pravdu, záleží na měně

RoKa  
Roman
2015-11-03 19:18:15

plukovník: jj, jako týdení výplata to jde...

2015-11-03 21:01:23

milant: Napověděl mi to selský rozum ale třeba je nakonec třeba řeč o 7 tisících uprchlíků které autor v autě převozil do německa :D

MilanT  
Milan
2015-11-03 21:05:05

lexa28: Tak jasně, ty otáčky se nabízejí, ale bůhví, co mu tam při nich štreká a o co vlastně jde.

Je to tajemný tajem.

2015-11-03 21:23:57

Takl abych to upřesnil řeč byla opravdu o otáčkách motoru G13BA, který mi při zařazeném stupni 1 začal řinčet v oněch otáčkách. Ale třeba je to jen přiruba výfuku

ale stejně jsem tu špatně

MilanT  
Milan
2015-11-03 21:32:48

dropy:

Chudák motor. Jakou máš rychlost při té zařazené jedničce a otáčkách 7 tisíc? To je fakt normální to takhle vytáčet? To tam nemáš omezovač otáček?

P.S. Pokud budeš jezdit na první rychlostní stupeň dálniční rychlostí, tak bych asi neřešil, co mi na autě "štěrká". Ono se to za chvíli projeví samo.

2015-11-04 11:14:15

milant:

...právě, záleží na měně, např. v případě vietnamských dongů...

Ira
Víťa
2015-11-04 16:14:55

Sedm tisíc otáček na první stupeň Hmmmm, ten člověk musí mít ukrutnou sílu... *

To se mu to auto nakonec rozštěrká tak, že ho bude sbírat po silnici do pytle

2015-11-04 18:54:09

dropy: na další kvalty to řinčí stejně ?

MilanT  
Milan
2015-11-04 19:26:17

petrat:

Vzhledem k výkonu a papírové maximální rychlosti toho 16 let starého vozu bych řekl, že dropy nemá moc dalších kvaltů na vyzkoušení. Rychlým výpočtem podle běžného rozměru pneu a zpřevodování mi vychází, že těch 7 tisíc otáček a max. rychlost 160 km/h dosáhne na 3 převodový stupeň. Ale to je teorie u nového auta.

2015-11-04 19:32:36

milant: má to omezovač ?

MilanT  
Milan
2015-11-04 19:47:56

petrat:

Na to samé jsem se tady včera dropiho ptal. Leč zatím bez odezvy.

On je dropy tajemný jak hrad v Karpatech a vůbec ani nevíme, o jaké auto a motorizaci se jedná.

Dotaz položil v sekci Swift III ( rok výroby 1992 - 1996) a v profilu má Swifta IV rok výroby 2000.

Je to prostě další sranda téma

2015-11-04 20:06:18

Dropy: A jel jsi v té chvíli (7.000 ot. na 1. stupeň) do kopce nebo z kopce? A měl jsi boční náklon? Puštěné rádio?

 jaski
Martin Jaskevič
2015-11-04 20:39:02

petrat: Swift 97 omezovač má, ale už nevim v kolika. Někde to tu na fóru určitě je napsaný. Ono to auto v tom omezovači řve úplně celý, takže je otázka, jestli jen neslyší nějakou rezonanci či něco jinýho. Protože proč by ložiska měly rachtat zrovna v 7000?


Odpovědět