Fórum - Téma


Při průjezdu levotočivou zatáčkou chcípne motor


Fórum Swift IV Při průjezdu levotočivou zatáčkou chcípne motor

Informace o modelu: Suzuki Swift IV


1  2

2015-03-09 19:29:41

Zdar chlapi,autem uz jezdime denne a vsechno slape jak hodinky i v terenu se ukazalo co to dokaze a umi.jediny problem co jsem zatim nevyresil a nikde o tom nic neumim najit+je to velmi otravne a brzdim tim provoz.jedna se o to,ze pri prujezdu levotocivou zatackou auto u vyjezdu ze zatacky zakucka nebo chcipne,nejvic se to projevuje na kruhaci,kde to vetsinou prichcipne tak,ze musim zastavit a nechat to vrcet na volnobeh a znova se rozjet,je to docela nebezpecne.zajimave je to,ze to dela jen doleva.prave zatacky muzu valit hlava nehlava i silne stoupaky a naklony v terenu bez problemu.mam 1.3 g13ba 4x4.nevite co by to mohlo delat??

MilanT  
Milan
2015-03-09 20:05:06

Natolik tomu nerozumím, abych si z tebe utahoval, že se zase bojíš natankovat víc jak 2 litry paliva, aby ti někde neteklo. a v levé zatáčce nasaješ vzduch.

Selským rozumem mě napadá jen odstředivá síla, která působí na nějaký volný konektor, nalomený kabel ve svazku u volantové tyče, kdy se projeví zlomený kabel při natočení volantu doleva. Možná hloupost - nedělá to nedostatek nějakých provozních kapalin nebo se zaměřit na palivové čerpadlo?

Nechcípe ti motor ESP?

Snad někdo poradí.

2015-03-09 22:38:30

Upřesním to

Když mám plnou nádrž,zdá se mi,že to nedělá nebo to dělá jen nepatrně či chvilku.Spíš se to naplno projevuje od půl nádrže níže.Kabelové svazky jsem pod palubovkou prohrabal a už když jsem měl auto rozebrané a tepichy venku,tak jsem všechny dostupné konektory prostříkával kontoxem.Tato závada se ale projevovala už od samého počátku,když jsem jel od prodejce domů.V konektorech to nebude už i podle toho projevu

Čerpadlo mě samozřejmě napadlo,ale nějak mě už nenapadají souvislosti,jak by to mohlo způsobovat,když za jiných okolností vždy tlačí dobře.Je tam uprostřed dělená nádrž(ne úplně,jen tunelem) a vypadá to spíš,že rejdem doleva se palivo odleje do pravé poloviny a čerpadlo nějak nasaje vzduch.Otázka je,jak je to tam vymyšleno proti tomuto efektu.

Ještě jeden poznatek,auto má sice tendenci chcípnout a otáčky padají i dost pod 900ot/min,ale je fakt,že úplně mi ještě nechcíplo,vždy musím zastavit nebo ubrat plyn,ať si to při volnoběhu dotlačí,když se hladina v nádrži uklidní a pak zas jedu normálně.Jo a ESP tam nemám,to se do toho někdy dávalo??

MilanT  
Milan
2015-03-10 07:20:34

vossák: Moje chyba. Mylně jsem si myslel, že máš Swifta s ESP.

2015-03-10 17:27:32

Tak dneska nové poznatky.Natankoval jsem plnou apo cestě se tomu věnoval.Když jedu do kopce pořádně pod parou a točím nad 4500ot/min,tak to taky nestíhá dodávat a po chvíli to začně ztrácet výkon a když přidám plyn má to tendenci zdechat,když uberu tak se to zase chytí a jede dál.Při plné nádrži to na tom kruháči nedělá,jede to normálně i když levotočku pořádně vytnu.Takže mám zkusit vyměnit ten palivový filtr?Snad neurvu rezlé trubky z nádrže

2015-03-10 17:33:01

vossák: Po filtru bych šel jako první. Zase taková položka to není a budeš mít aspoň jistotu při dalším pátrání.

2015-03-10 17:41:23

Jo a málem bych zapomněl,poslední dobou,když zapnu klíček,obzvlášť když je pořádná kosa.Tak čerpadlo vydá při natažení takový divný kvílivý zvuk,jakoby se hrozně trápilo aby protlačilo nebo natáhlo a nebo bylo zarezlé,zatuhlé,někdy to dělá někdy ne.Nikdy to nedělá,jak je už motor zahřátý,to jede hezky potichu.Zkusím mrknout na ten filtr,je tam dobastlený nějaký neorigo poloprůhledný něco v tomto smyslu

http://www.automatejcek.c.../palivovy-filtr-j1332021/

nijak to tam nedrží,jenom na těch hadičkách a je to menší než origo,není tam ten origo plechový s držákem

2015-03-10 17:56:00

vossák: Hehe někdo chtěl asi ušetřit :). Je taky možný, že máš bordel i někde na cestě v potrubí. Nebo je čerpadlo KO a nebo taky všechno dohromady.

2015-03-10 19:06:35

sundej nádrž a vyčisti jsi sítko palivového čerpadla, měl jsem uplně stejný problém

2015-03-10 22:15:17

Nejde to nějak profoknout zpátky skrz palivové potrubí?Ten filtr vyměním,ale pokud budu muset sundávat nádrž kvůli tomu čerpadlu,tak na to prdím,doma to nemám šanci udělat,v servise bych se nedoplatil....mám 4x4 a tam je to tak složité,že se to snad ani neoplatí+všechny šrouby tam jsou tak zahnilé všude,že by to bez poškození ani nešlo

Pokud by to bylo nezbytné,pouvažoval bych spíš o tom,odřezat částečně flexou,nůžkama na plech nebo něčím prostor pod zadní sedačkou abych se na plotnu s čerpadlem dostal a uměl to vykuchat vrchem,ale jak to pak pořešit zpátky,ať tama netáhne nebo nechčije voda do kabiny při jízdě ve větším mokru,taky mě děsí představa Gagarina,kdybych zařízl do nádrže nebo by blafly unikající výpary při řezání.Poslední věc u tohoto,že nevím,kde přesně u 4x4 čerpadlo je,zdali uprostřed nalevo nebo napravo-to by se snad dalo nějak naposlouchat přes kulatinku

2015-03-10 23:19:47

je na levo ,ale sundat nádrž nenízase takováhruza,už sem ji měl parkrát dole,mám taky 4x4 a vím jak to jde

2015-03-11 18:22:32

A co vsechno se musi odstrojit pripadne u ceho je to nejake horsi na demontaz.moc by mi to pomohlo at se radne prip. pripravim dopredu

MilanT  
Milan
2015-03-11 18:30:24

vossák: Takže přeci jen nakonec dojde na moje podezření s palivovým čerpadlem? Snad mě nepřijedeš zbít, když to vyndáš a bude to něco jiného.

2015-03-11 22:55:02

No já nejdřív vyzkouším všechno možné i nemožné okolo,zdali se to nezlepší a kuchání čerpadla vrchem nebo spodem(sundání nádrže) bude až absolutně poslední možnost,při nejhorším scenáři se na to prostě vykašlu a budu s tím jezdit tak,dokud to neklekne totálněKdybych měl doma alespoň sloupový zvedáček nebo kanál,tak bych to tu ani neřešil a už to měl vyřešeno,ale takhle se spoléhat na servis nebo někoho kdo ho má je o ničem

2015-06-01 15:55:15

Při průjezdu levotočivou zatáčkou vynechá .. Zdravím, myslím že už se tu něco podobnýho řešilo ale nikde jsem se nedočetl nějakýho řešení, ale při průjezdu levotočivou zatáčkou vynechá motor, čím táhlejší tím vynechá víc. Neví někdo co vlastně to dělá?

2015-06-01 16:00:00

lexa28: Nemá zřejmě benzín. Nebo to dělá i s plnou (půlkou) nádrží?

2015-06-01 16:12:17

jaski: dělá to jak se skoro plnou tak se skoro prázdnou stejně.

2015-06-01 16:13:29

Taky bych se přiklaněl k málo paliva. nebo slabší čerpadlo? Ještě mně napadlo, jestli není něco s odvětráváním nadrže.....

Mně třeba kdyz otevřu víčko od nadrže, tak tam mam podtlak a vcucne mi to vzduch. Jak je tam řešené odvětrávání? Nebo vám to dělá taky? U žádnyho auta se mi to nestalo

2015-06-01 16:16:12

lexa28: Aha ono je to 4X4 a to má snad dvě čerpadla (jedno přečerpávací). Hledal bych chybu někde kolem toho. Možná i někde špatný kontakt, který se rozepne při tom zatáčení, ale to mi nepřipadá moc pravděpodobný. 4X4 jsem nikdy rozdělaný neměl tak jen mudruje z přečtených diskuzí .

2015-06-01 16:17:54

ok1vkt: čerpadlo mám nový takže to to není a podle mě já mám v nádrži spíš přetlak protože mě to foukne vždycky ven než aby mi to nasálo vzduch dovnitř. A odvětrávání ani nevím jak je tam řešený to jsem nijak nezkoumal.

jaski: Já vím, ale obě čerpadla běží v pohodě, a navíc v nádrži je taková jakoby plechová vanička kde sedí čerpadlo a z boku je díra, zřejmně kvůli tomu aby se v tý vaničce držel benzín a čepadlo mělo pořád benzín.


Odpovědět

1  2