Fórum - Téma


Přísady do olejů.


Fórum Pokec všeobecný Přísady do olejů.




2008-02-26 19:10:11

nechci se vnucovat ale zkuste kouknout na tyhle stranky.,nejsou přisady jako přisady,...www.bishopsoriginal.chytry.cz

http://www.bishopsoriginal.chytry.cz

2008-03-05 09:33:26

Taky jsem vyzkoušel, ale konkurenta (jestli se dá toto nazvat: http://www.cesomot.cz/ochrana-motoru.php ).Přiznám se, že to platí u motorů, který ještě stojej za to. Osobně to doporučuju uživatelům nových nebo prověřených zánovních motorů. Pro nás, ojetiny, to nemá fakt žádnou výraznou cenu. Po aplikaci do toho mého motoru se nic zásadního nezměnilo, leda ,,pocit čistoty". Zimní starty mě ani před tím netrápily.

2008-03-05 11:04:43

Zpět k historii, v roce 1978 se pan Bishop seznámil se třemi budoucími společníky a v rámci velké Multi Level Marketingové firmy začínají distribuovat nový mikrodifuzní výrobek s názvem SLICK 50. Zatímco jsou výrobky šířeny v USA, vzniká firma Petrolon, která je známá díky Slicku 50 i v Evropě. Společníci pana Bishopa zaregistrovali na firmu Petrolon ochranné známky na veškeré jeho výrobky, došlo k neshodám a následnému odchodu pana Bishopa z firmy Petrolon, které přestal dodávat originální produkt s mikrodifuzní recepturou . Tu firma Petrolon nahradila pouhou směsí oleje a teflonu a nadále využívala dobrého jména originální Bishopovy receptury. Následovaly soudní spory vlekoucí se až do devadesátých let. Díky nepříjemné zkušenosti se pan Bishop rozhodl nadále obchodovat sám a jeho výrobky pak prodávat jako Bishop´s Original Products. Žádná jiná firma je už od něj nedostala.

a jestě jeden članek---- 1…teflonové přípravky v motorech nemohou fungovat, protože teflon není určen do olejů pro spalovací motory. Zástupce firmy DuPont J. F. Imbalzano vydal oficiální prohlášení: „Teflon ve formě přísady do olejů není vhodný pro spalovací motory“ . Sama firma DuPont se distancuje od možnosti využití této látky pro jakékoliv spalovací motory. Proč vlastně teflonové přísady v motorech nefungují? - Jejich způsob nanášení na povrch kovů – teflon lze nanášet náročnou technologií na absolutně čistý kovový povrch pouze ve vakuu za vysokých teplot. To znamená, že pouhým přidáním PTFE do oleje nedojde k nanesení na kovový povrch ani omylem. „

toto nejsou me poznatky ale převzané články

2008-03-10 14:15:32

No tak alespoň se vyjasnila funkčnost některých produktů za příznivé peníze. Dejme tomu, že jsem klasický případ, kdy motor trpí všemi mouchami, které by ta zázračná lahev vyřešila...Tak až to vyzkouším, dám vědět vlastní poznatky.

2008-03-10 14:52:45

jediná přísada co funguje je MILITEC 1 -už cca 20let to jezdíme v závodních autech a rozdíl je znát hned po 50km

2008-03-10 18:58:31

říkáš po 50 km ,oooo to zazračny lektvar.

2008-03-10 21:19:05

to si piš

2008-03-10 22:05:17

2008-03-11 07:40:28

  • MILITEC - 1 není tradičním doplňkem do oleje. Je 100% čistou syntetickou tekutinou, která neobsahuje žádná pevná tělesa (jako např. přísady na bázi teflonu, kovů, mědi nebo olova), je prostředkem pro zušlechťování kovů nejlepší jakosti (METAL CONDITIONER), nemění elastické vlastnosti kovů, působí na bázi syntetických derivátů uhlovodíků, chrání kovy stálou syntetickou molekulární vazbou s obsahem inhibitoru koroze.

Účinná složka patentové ochrany kovů MILITEC - 1 METAL CONDITIONER působí na kov přímo prostřednictvím řízené chemické reakce. Molekulárně se váže na kov a prolíná do mezikrystalických prostor povrchové vrstvy třecích dvojic. Z účasti extrémních tlaků a teplot vybuduje v kovu novou supertenkou povrchovou vrstvu odlišné krystalické struktury, která díky svému, velmi pevnému a hladkému povrchu, vykazuje velmi vysoké kluzké schopnosti a nedá se mechanicky setřít ani při vysokém tlaku, na rozdíl od přípravků teflonových, sulfomolybdenových či jiných organokovových popelnatých přípravků.

Dokonalé kluzké vlastnosti takto ošetřených ploch MILITECem - 1 jsou nesrovnatelně kvalitnější, což přispívá k lehčímu, kultivovanějšímu a ekonimičtějšímu provozu motoru či stroje. Nelze opomenout značně zvýšený výkon a provozní spolehlivost, a to při extrémním zatížení.

2008-03-11 07:54:35

No a zaplácne to taky vůle jednotlivých dílů v motoru (třeba u stíracích kroužků)???

2008-03-11 10:22:21

Bishopsoriginal......To, že je možno tato permanentně difundující maziva nakupovat i po uplynutí 30 let, je jen díky vynikajícím výsledkům provedených testů na univerzitách a zkušebnách po celém světě. V neposlední řadě jsou to reference tisíců spokojených zákazníků. Firma Bishop´s Original Products může s pýchou oznámit, že vyrábí přísadu do leteckých pístových motorů schválenou Federálním leteckým úřadem (FAA). Na úvodní stránce byla uvedena část institutů a zkušeben, kde byly provedeny oficiální testy.

Jednoduše řečeno, permanentně difundující maziva jsou prostředky ke snížení tření a opotřebení vytvářející mikrotenký film, proniknutý a pevně spojený s kovovým povrchem v procesu tření za normálního mazání zařízení nebo stroje. Tato vysoce stabilní vrstva maziva vytváří zpravidla vrstvu tloušťky 1-2 mikrometrů pevně spojenou s kovem. Přitom však nedochází ke změnám tolerancí a rozměrů ve stroji. Povrch neleští, chemicky do něj difunduje, čímž mu dodává vysokou odolnost vůči působení vody, kyselin, zásad, rozpouštědel a vysoce korozívních chemikálií. Neobsahuje MoS2, PTFE, halogenové uhlovodíky (chlor, fluor) a polymery nebo složky na bázi síry nebo fosforu. Nejedná se tedy o EP přísady.

Jam
2008-03-12 01:59:16

blablabla.... Ani jedno bych si tam nenalil

2008-03-12 02:47:16

nutí tě někdo abys to tam lil?

2008-03-12 15:51:41

přesne tak

2008-03-12 16:27:58

Omlouvám, že jsem se špatně zeptal, protože tohle jsem si na Webu taky přečetl: já chtě vědět nejlépe vlastní zkušenosti a né odstavce psané marketingovým oddělením. Teda jinak se zeptám: zkoušel někdo už tu směs určenou ke GO za provozu, či jak se tomu nadává??? Zkrátka ne jen ,,mýty a pověry"... Já už zkoušel Slick 50 a žádný rozdíl - ten tu byl nakonec vysvětlenej. Co tedy???

2008-03-12 17:56:01

koukni na ty stranky nahoře ,jsou to moje stranky a myslim že je to tam dost vysvětlené.

2008-03-12 17:58:27

A jestli někdo slibuje GO motoru za provozu ....tak to ti mohu říct že je to naprostý nesmysl.

2008-03-12 18:00:09

Jsou tam i me zkušenosti..............

2008-03-12 18:04:13

GO za provozu neexistuje-SLICK nefunguje-pokud se za fungování nebere zhoršení chodu motoru.Vlastní zkušenosti mám s Militecem a jen ty nejlepší.Třeba:šlo ztuha řadit u nové převodovky-po nalití Militecu se problém vyřešil během cca půl hodiny co auto vrčelo na heveru-zkoušel sem to X krát a vždy to pomohlo-už asi 15 let ho používám. Jednoduče řečeno MILITEC snižuje tření a kdo maže / správně / ten jede

2008-03-12 20:18:07

CO tu furt řešite SLICK 50..........ignac ma vyzkoušeny militec...........a ja mam vyzkoušeny bishopsoriginal.

SLICK 50 .....ze začatku1975-1980 fungoval protože přisadu jim dodaval Bishop,potom přestal a oni si mysleli že je to

v teflonu tak ho sami začali přidavat.......... ale to je popsany v članku nahoře.


Odpovědět