Fórum - Téma


Problem. Nestartuje swift


Fórum Swift III Problem. Nestartuje swift

Informace o modelu: Suzuki Swift III



2009-04-09 20:49:01

Porad zkousim natocit, starter toci, ale nenastartuje. Udelalo mi to znicehonic. Pri roztlaceni taky nenaskoci. Pripada mi, ze podavaci cerpadylko z nadrze nedostava signal. Kdyz otocim klickem , tak vubec nezabzuci. Pojistky jsou v cajku. Fakt uz nevim.

Tak se chci zeptat kam mam mrknout nez se podivam na to cerpadylko.

Za vsechny rady diky moc!!

2009-04-09 21:12:33

kupodivu sem tu nedávno řešil já podobný problém a je byl tu další,kterému taky nechytal,já to vyměnil víčko a palec rozdělovače,pak sem chtěl vyměnit palivovej filtr,ale zatim mám klid,pak Slada psal,že měl měl ucpanou vstřikovací jednotku,Lucaso měl zase problém s imobilizérem

Hill  
Jaroslav
2009-04-10 08:06:08

Tyto obvody jdou přes pojistku č.21 (15A) v pojistkové skříňce pod palubkou, pod napětím jen při zapnutém klíčku. Předpokládejme, že je v pořádku.

Vedle baterky ve skříňce hlavních pojistek máš relé čerpadla:

  • na bílém drátu s modrým proužkem musí být plus po zapnutí klíčku i při startování
  • na černém s bílým proužkem taky (to je plus na cívku relé)
  • růžový s bílým proužkem vede od ECM, ten ovládá relé čerpadla tím, že tento růžový s bílým proužkem spojí s kostrou. Relé musí po zapnutí klíčku přitáhnout na 3s a pustit plus na silnější růžový drát, který vede dozadu k čerpadlu (přitom by mělo být na slabším, růžovobílém, drátu napětí blízké 0V, při rozpojeném relé 12V).

Po 3s relé zase odpadne a přitáhne znovu až během startování. To přitažení a odpadnutí relé je slyšet, ale neškodí to změřit (třeba cvakne, ale nemusí ještě dosednout kontakty).

Jestli necvaká, přečisti nástrčné kontakty, případně vyměň relé.

Jestli se ti objeví na silnějším, fialovém, drátu napájení (na kontrolu stačí žárovka do parkovaček proti kostře) a čerpadlo přesto nezavrčí, pak ještě cestou k čerpadlu je pod zadním sedadlem vpravo jeden konektor (aby šlo vytáhnout nádrž a nemusely se stříhat dráty), ten může být uhnilý nebo mít špatný kontakt.

A, jestli ti jde napětí až za něj, pak je čas vyprázdnit a demontovat nádrž a podívat se na pumpu.

2009-04-10 08:50:30

Diky mockrat. Jdu na to mrknout. Pak sem napisu jak to dopadlo!

2009-04-10 22:57:31

Takze hotovo.

Vyzkousel jsem vsechny varianty s tim relatkem a bylo v poradku.

Tak jsem si sundal tu nadrz. Uz jsem myslel, ze bude v pytli to cerpadylko, kdyz jsem ho zkousel na baterku. Ale k memu udivu byl jen nejak zahadne pod buzirkou prerusenej kostrici dratek na tom cerpadylku, tak jsem ho vymenil a Swistik zase slape jak divej!

Nicmene diky za rady!

2009-04-10 23:08:26

Paráda,většinou to bývá nakonec nějaké ptákovina

Hill  
Jaroslav
2009-04-11 07:53:34

Ještě, že tak: horší by bylo, kdybys vyndal nádrž, abys později zjistil, že bylo vadné relé.

2009-04-18 23:32:22

jen k tej ucpanej vstikovaci jednotce: ucpana byla ale vzhledem k tomu ze opet stojim, tak to nejspis nebyla pricina.

ale zkousel jsem povytahat palivove hadice v motoru a po vytazeni zpetne hadice proti me ( od nadrze) zacal strikat benzin. tak jsem povolil vicko na nadrzi a bylo to OK. v kazdym pripade jsem dneska vytahnul nadrz a vsechno profouknul, ale na nic jsem neprisel.

Kdyz jsem ale odpojil u nadrze hadicku opet zpetnyho vedeni, tak benzin strikal jak divej ( z nadrze). Udajne muze bejt nejaka hadicka uvnitr napucena a ucpava se, tak jsem koupil novy a komplet je vymenim. Kdyby mel nekdo nejakou zkusenost, kde muze bejt problem s tim, ze se zpetny vedeni tlakuje, tak bych byl vdecen

2009-04-29 23:02:09

Jěště že člověka to sraní stim baví co...??...dělala mi to kostra v motorovim svazku...vedoucí za sacím...

2009-05-03 20:01:49

kostra co je přivedená na těleso sání? cca. 3- 5 drátů přivedených na 1 šroubek?

2009-07-31 09:41:50

Kde je možné sehnat relé na čerpadlo v motorové části ? Je možné, že když je vyndané nesvítí kontrolky ? ale startovat jde.

Hill  
Jaroslav
2009-07-31 12:52:44

Tam je normální relé do auta s jedním spínacím kontaktem. Neměl by být problém použít jakékoliv (snad jen kvůli konektoru by to chtělo stejné rozmístění fastonů)

2011-09-07 22:01:03

Nazdar, Hille. Vieš mi povedať, kde je v MK1 GTi relé palivového čerpadla? Nejde mi šťava do konektoru (žltý s červeným prúžkom), ktorý je pod zadným sedadlom. Dík.

2011-09-07 22:43:27

Není v té plastové krabičce vedle levého uchycení tlumiče v motorém prostoru jako u modelů mk2 a 3?

2011-09-07 22:52:37

Nie, nie. Mk1 má v motorovom priestore tuším len dve ralátka a tie sú na pravom tlmiči. Ostatné by malo byť všetko vnútri. Ale kde je to k čerpadlu?

Hill  
Jaroslav
2011-09-08 16:48:41

Ale žlutý s červeným proužkem přece vede k plovákovému reostatu. K pumpě vede růžový bez proužku.

2011-09-08 17:18:48

No do nádrže mi ide len ten žltý s červeným prúžkom...

Hill  
Jaroslav
2011-09-08 17:21:29

Ty máš ještě karburátorové provedení s mechanicky poháněným benzinovým čerpadlem přímo u motoru?

2011-09-08 17:33:03

Tak a priviedol si ma na to! Ja totiž mením motor z gl na Gti. No a zadnú časť zväzku som nechal pôvodnú. Samozrejme aj nádrž. Dík moc. Btw. dobre píšeš po slovensky.

Nemá niekto na predaj benzínovú nádrž na SWIFT Mk1 GTi?

2011-09-12 15:38:56

Chlapi a holky, fakt sa nikomu neváľa doma nádrž s čerpadlom na GTi Mk1?


Odpovědět