Fórum - Téma


Problém s držením otáček.


Fórum Swift IV Problém s držením otáček.

Informace o modelu: Suzuki Swift IV



2012-11-16 00:56:21

Dobrý den, mam problém se svým swiftem 1.0 gls při sešlápnutí spojky nebo zařazení neutrálu se mi i po zahřátí motoru drží otáčky na 1500 stím, že když klesnou na 1500 automaticky se mi přidá plyn otáčky se vyhoupnou na nějakých 1750 pak zase klesnou na 1500 a zase se přidá plyn automaticky sám od sebe a zase to vyhoupne na 1750 a takle furt dokola.Nevíte čím to může být napadla mě lambda a nebo teplotní čidlo sytiče.Předem děkuju za informace.Přikládám video.

Problem with suzuki swift 1.0 gls.

Hill  
Jaroslav
2012-11-16 06:07:47

To už jsme tu také řešili - dělají to ročníky od 1997, protože starším se nemůžou hádat lambdasondy (mají jen jednu).

Pokud se ti nerozsvěcí CECK ENGINE, zkontroluj těsnost výfukového potrubí mezi lambdami (tedy potrubí a katalyzátor) a jeho průchodnost.

Vyjímečně se stane, že je poškozený kablík k zadní lambdě, ale to se ohlásí kontrolka za jízdy, případně je zasajrajtěná škrticí klapka v sacím hrdle a vleče se. To stačí vyčistit..

2012-11-16 09:01:12

Tak to aby se tam přidal i ten můj ročník 1996 .Mimochodem CHECK ENGINE svítí furt při startování (nwm či správně nebo ne) a to svítil už když sem auto kupoval ale otáčky byly v pořádku.Při jízde kontrolky žádné nesvítí takže nejspíš ta škrtící klapka dneska se na to kouknu.

2012-11-16 15:36:57

Mě to dělalo po výměně vzduchového filtru - nezacvakla jedna ze sponek. Přisávalo to poté vzduch pod filtr.

Hill  
Jaroslav
2012-11-16 22:20:52

Kontrolka CHECK ENGINE při zapnutí klíčku musí svítit (ověření, že je kontrolka v pořádku, ale jinak že něco nefunguje, v tomto případě motor). Po nastartování musí zhasnout.

Podle dokumentace Suzuki už můžeš mít lambdy dvě i v ročníku 1996 (já mám dovoz z Německa, výr. 11/96, ale lambdu mám jen jednu).

2012-11-17 11:59:09

Tak máte pravdu,opravdu škrtící klapka dneska to jaski rozebral a zkoukl.

2012-11-17 12:18:32

Zkontroluj jeste ten ventil, jak sem ti rikal. Nejak si s tema sroubama pohraj.

Fulda  
Petr
2012-11-18 12:30:40

na litrovce r.v. 97 nám taky takhle kolísaly otáčky a dělal to motůrek regulace volnoběhu, po výměně za jinej byl klid, supr bylo, že je tam ještě klasickej šroubek na seřízení volnoběhu, tak jsem přidal na 1000 ot/min aby to nekuckalo kolem 600 a mohlo se jezdit než se sehnal ten motůrek

2013-04-29 11:35:13

Zdravím Chlapi , chcel som sa opýtať , Kúpil som suzuki swift 1999 rok 1.3 50 kw , po naštartovaní ma otáčky okolo 2000 a po zohriatí skapína motor , čo to može byť ? prípadne sem viem hodiť aj videjko . ďakujem za odpovede


Odpovědět