Fórum - Téma


Problém s elektrikou


Fórum Baleno Problém s elektrikou

Informace o modelu: Suzuki Baleno

Diskuze o vozidlu

1996 Baleno 1.3

14 diskuzí

Výkon motoru 63 kW (86 PS) . Maximální rychlost 190 km/h. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 300 ccm (79 cui).

Je na prodej !

http://auto.bazos.cz/inzerat/43736893/Prodam-Suzuki-Baleno-na-ND.php



2013-12-04 16:24:28

Zdravím, mám problém ... asi 4 dny zpátky jsem zaparkoval nechal nastartováno po chvilce jsem si covnul dozadu a auto chcíplo ( Z ničeho nic noha byla na spojce - nechápu) ale to je v celku vedlejší ... po nastartování, ale přestalo fungovat rádio, zapalovač, elektrické ovládání zrcátek a panel na hodiny. Nevíte někdo čím by to mohlo být ? Pojistky jsem kontroloval všechny jsou v pohodě ... zkoušel jsem i odpojit a připojit baterku a také nic ...

Hill  
Jaroslav
2013-12-04 17:21:53

andre412: kontroloval jsi pojistky pod palubkou, ale ony jsou ještě jedny v motorovém prostoru. To může souviset s tím chcípnutím (zkrat na vývodu plusu spínaném klíčkem vyrazil pojistku vývodu, který je pod napětím v polohách klíčku ACC a ON).

Pohledej i po konektorech cestou (pod volantem, kolem pojistkové skříňky pod palubkou, zkotroluj hlavní relé u hlavních pojistek v motorovém prostoru).

2013-12-05 16:35:43

Todle všechno jsem kontroloval vše se zdá být v normálu

Hill  
Jaroslav
2013-12-05 17:51:43

andre412: když jsi nenašel, hledal jsi blbě: na drátu napájejícím zásuvku, výkonové napájení rádia a podsvícení hodin (ve Swiftu je to bílý s černým proužkem) je napětí po otočení klíčku do polohy RUN. Vezmi žárovičku 12V, nebo měřák, dostaň se pod palubku, zapni klíček a jdi po tom drátu od některého konce (nejlíp od zásuvky zapalovače, protože může být v jiné barevné kombinaci, tak půjdeš po ní).

Cestou k pojistkám jsou nejméně dva konektory, v nichž drát odbočuje k hodinám, k rádiu, nahoru ke konektoru ve stropním světýlku (tam se využíval v některých verzích, které mají hodiny v jednom krytu se stropním světýlkem), a k řídicí jednotce motoru.

Napájení jde přes pojistkovou skříňku pod palubkou.

Zkrátka elektrika jsou dva drátky, jeden tam a druhý zpátky (ten druhý vede v tomto případě kostrou vozu, s níž jsou spotřebiče zpravidla spojené co nejkratším černým, pokud se nespínají na kostru nějakým spínačem). Jestli ti nejdou všechny tyto spotřebiče, znamená to nejspíš, že ta šťáva chybí už na výstupu pojistkové skříňky, v níž je k tomu 15A pojistka a ta jde ze sběrnice napájené buď přímo od klíčku nebo od hlavního relé.

Prostě bude to rozdělávání a hledání, někde máš upadlý drát v konektoru nebo přerušený plošný spoj v pojistkové skříňce, případně ti na tu pojistku 15A nejde už napájení po zapnutí klíčku.

2014-11-27 22:21:30

zdravim mám doma suzuki baleno wagon 1.6 4X4 a chcem sa opytať mám problem s elektrikou neviem čo sa deje ak dám spiatočku zasvietia mi svedla nad spž a cuvacie svetla mi nesvietia potom ak necham zapnute svetla a vypnem motor s klučmi tak motor beži dalej a vypne sa až ked vypnem svetla myslite si že bude problem v riadiacom panely alebo niečo ine??? vopred Ďakujem za rady :)


Odpovědět