Fórum - Téma


Problém s motorem v otáčkách


Fórum Jimny / Samurai III Problém s motorem v otáčkách

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53


1  2

2011-08-21 17:11:55

Přátelé poraďte, mám Jimnyho r.v. 2001 a při plném zatížení (řekněme 3-4 lidi + náklad) mně při jízdě do většího kopce (asi od 3500 otáček) najednou přestává jet. Po sešlápnutí plynového pedálu padají otáčky, chcípá to. Začnou problikávat oranžové kontrolky a nejede to. Tak musím zastavit, vypnout motor, chvíli počkat, pak nastartuji a zase mi to chvilku jede. No a po chvíli se to opakuje. Když jedu sám, tak mi to nedělá. Co s tím???

2011-09-30 21:53:22

výborně se odpovídá na takové otázky, kde majitel ani nenapíše jestli má diesel nebo benzín

to je jako když mi ženská na dotaz jaký má auto odpoví "červený"

2011-10-01 07:05:48

Vypadá to na chybu ECM, ale zas mi nesedí, že to dělá jen při zatížení

2011-12-09 14:49:44

Je to benzin...

Už jsem měnil čidlo otáček, nechal jsem vyčistit palivový systém, přidal palivový filtr a furt to blbne. Vzhledem k tomu, že jezdím většinou sám, tak zatím jezdím. Ale v zatížení to po zahřátí prostě nejede.

2011-12-09 17:16:15

já bych řekl že to má chudou směs, a to může mít vícero příčin

Hill  
Jaroslav
2011-12-09 23:05:35

Kolik máš naběháno na svíčkách a jakou vzdálenost mají na jiskřištích?

A jak dobře ti vedou kabely k nim (mám na mysli, jestli mají pod 10 kiloohmů na metr délky)?

To bývá příčina, proč jeden dva hrnky přestanou pálit při víc sešlápnutém plynu. Lambdasonda vyhodnotí výfukové plyny jako bohatou směs a uškrtí vstřiky.

2012-04-23 09:46:42

Mám také tento problém a stále jsem to neopravil. Navíc jsem dal nové kabely , svíčky a dopravní benzínové čerpadlo. Předem děkuji za radu Píďa.

2012-04-23 10:23:00

bych zajel do servisu

2012-04-23 11:28:09

Na diagnostice jsem byl třikrát a jednou i v německém Chamu. Tam taky nic nenašli.

2012-04-23 15:22:49

někdo snad říkal do značkového??????

2012-04-23 17:39:09

Tak nějak docela často to dělá ucpanej nebo rozpadlej KAT

2012-04-24 13:10:36

Ten mám mněsíc už vykuchanej. Taky jsme mněli kanystr a čerpadlo vedle na baterce a po 15km to samé.

2012-04-24 13:19:02

Na mechaniky v tom Chamu bych moc nespoléhal..., jsou tam šikovnější gynekologové, než automechanici...

2012-04-24 17:41:11

Pokud jsi ho vykuchal a ničím nenahradil, tek v prvé řadě si nas*r na ruce, v druhé do krku a v třetí ti to bude dělat problémy ještě větší

2012-04-25 17:25:16

taky pravda

2012-07-29 19:36:48

Problém pokračuje - motor mi přestal plynule táhnout, po sešlápnutí plynového pedálu netáhne a po chvíli najednou poskočí a táhne. Ale po chvíli otáčky zase padají a netáhne, v tom to poskočí a táhne. Takže jezdím takhle cukavě. Spíš teda nejezdím

Byl jsem v servise a prý to hlásí bohatou směs a proto to přechází do nějakého nouzového režimu a přestává jet. No nevím, ale hlavně - prosím potřebuji sehnat schéma zapojení řídící jednotky i s hodnotami, ať se to dá proměřit.

Jo a motor - je to Jimny FJ B43V, r.v. 2001. Motor M13A 1.3 16V 4WD 60 kW.

Díky moc!

2012-07-29 19:57:30

mám komplet servisní manuál

2012-08-02 11:03:48

For Doctor:

No já jsem taky nějaký sehnal - v angličtině, což by mi nevadilo, ale u těch schémat zapojení (nerozumím tomu, tak snad jsem se díval na správná) nejsou hodnoty, takže, když by mi to změřil, není to s čím porovnat. Jestli to máš s hodnotama a jsi ochoten se podělit, tak mi prosím napiš. Určitě se domluvíme. Jinak teď jedu na 14 dní na Ukrajinu, takže bych se ti ozval až kolem 14.8.12.

Díky

2012-08-02 11:15:26

odkazy na moje manuály k volnému stažení jsou na offroadfóru v sekci suzuki

ale mám jen starýho Jima resp. první verzi

2012-08-27 13:24:30

Ahoj, dělalo mi to to samý a nakonec to byla lamdasonda. Po výměně jezdí zase jako čert.


Odpovědět

1  2