Fórum - Téma


Problem z radenim


Fórum Swift III Problem z radenim

Informace o modelu: Suzuki Swift III



2008-11-25 18:17:51

Mam mensi problem z rademin rychlosti. ked auto stoji ide pri vymacknutej spojke a nastartovanom motore zaradit cokolvek v pohode

za jazdy ide normalne radit 1-2-3-4-5 ale ked napr mam hodenu 3jku vyradim a potom chcem za jazdy hodit 1 alebo tak je to dost problem a casto pomoze len zastavit a potom to zaradit ide.

Menil som prevodovku na ktorej bol KO diferak za druhu zanovnu. na tej problem z radenim nebol islo to takmer prstom

skusal som stelovat spojku ale nemalo na to ziadny vplyv aj ked som ju pritiahol tak ze uz pretacala aj pri nestlacenom pedali.

dalej som menil lozisko na spojke ked uz som mal prevodovku dole. spojka bola OK tak tu som nemenil

2008-12-05 16:59:48

Dle mě synchrony

2008-12-05 20:16:51

tiez som si to do vcera myslel. vcera som ostal vyset. podozrenie bolo na z neznamich pricin odidenu spojku.

doma som zhodil prevodovku a zistil ze odislo spojkove lozisko ktore malo najazdenych slabych 600km cize uplne nove. odtrhlo sa z neho jedno usko co drzi o vydlicku a znicilo pritlacny tanier a lamela ostala paradoxne zdrava ale uz neni najnovsia takze menim celu sadu. jedine vysvetlenie na KO lozisko odnovoti.

takze musim kupit celu spojkovu sadu a som 4dni bez auta kim mi to pondelok privezu.

2008-12-05 23:46:18

Ze trojky za jízdy jedničku ? Se nedivím,že to nejde

2008-12-06 09:29:26

co je na tom nepochopitelne. napr ides cez mesto na trojke a v dialke je semafor na ktorom je cervena tak si vyradis a spomalis skoro na nulu, a ked uz si skoro pri semafore skoci zelena tak tam hodis co? no jednotku

2008-12-06 15:18:57

mně občas pomáhá dát malý meziplyn... ale když je studený motor, tak nepomůže nic

2008-12-06 15:46:31

Pokud nejedu rychlostí chodce,tak dvojku. Jednička nemá synchrony.

Před křižovatkou nevyřazuji. Při brzdění motorem šetřím brzdy a spotřeba = 0. U stříkačky.

2008-12-06 16:41:48

přesně, meziplyn používám při podřazování a pohoda, jedničku sem tam za jízdy ani nezkoušel dávat

2008-12-07 09:01:09

ja to tiez tak robim len ja som mal KO lozisko na spojke o co sa prejavilo az po 500-600km a bolo uz potom jasne preco islo radit tak ako islo teda ze neslo

uz je to v stadiu riesenia. prevodovka je vonku rozbite lozisko zo znicenym pritlacakom vonku a v mototechne objendnana spojkova sada. takze problem povazujem za vyrieseny

2008-12-16 22:22:04

No chlape myslim, ze jsi uplne mimo, to lozisko sis odpalil sam jak tady popisujes tim tvym ladeim, spojky, tim se da pouze prisponovat pedal, ne silu stlaceni loziska na pritlacak. A s tim radenim, jestli za jizdy davas jednicku tak ti neni rady ani pomoci, nicmene kdyz uz ji mas venku tak ji rozpul a koukni na synchrony, akorat ze na 1 tam zadny nejsou, tak je nehledej.

2008-12-16 22:34:21

kdyz jsem v aute sam, tak to u semaforu rozjedu na dvojku v pohode, ale kdyz je auto plne...tak to na dvojku budu rozjizdet hodne dlouho - proto davam jednicku... ale nervu ju tam pres zuby. kdyz jedu rychlosti chuze, tak tam jde dat v pohode...takze si myslim, ze na svistovi nepacham nejake nasili...nebo se pletu?

2008-12-17 11:39:15

TO: Mirek

neviem ci si myslis ze som magor alebo co. viem ze sa matkou na lanku spojky steluje len to ze pri akej polohe pedala zacne spojka vypinat. nic ine.

a za jazdy jednotku hmmm zeby som ju tam rval v 60tke mas zaujmave predstavy.... mam to asi tak jak pise Bruca. ked idem dost pomaly cize do cca 15km/h tak tam jednotka ide hodit beztrestne. v rychlosti nad 15 uz nema zmysel hadzat jednotku a naco robit zlo prevodovke. Ty si asi nikdy v zivote neisiel v kolone ze?

prevodovka je uz na mieste a mam spravenych cez 2000km odvtedy a musim zaklopat vsetko frci (radit sa da prstom)....

a este jedna vec k tomu vadnemu lozisku. rychlosti bol problem hadzat od sameho zaciatku co som ho namontoval a po malich krocikoch sa to zhorsovalo. nebolo to len pri hadzani jednotky ale celkovo islo setko stuha. len z loziskom som tam daval druhu prevodovku a mal som podozrenie na vadnu prevodovku ze by bolo zle nove lozisko ma ani nenapadlo a kym som sa dostal k tomu aby som tu prevodovku znova zhodil tak uz bolo neskoro

BTW v swiftovy sa cicrem uz pomerne dlho mal som ho okrem vnutra motora a vnutra prevodovky dosroba rozobrany a nalietal som na nom skoro 50000km takze uz asi viem co si mozem ci uz v dielni alebo za volantom dovolit a myslim ze tvoje skakanie neni na mieste.

2008-12-17 14:22:57

nevim jak u swifta ale u samuraje a vitary radit za jizdy 2 -> 1 neni problem, hodnekrat jsem takhle za jizdy radil kdyz mi to do strmeho kopce zpomalovalo...

2008-12-17 14:31:30

jednicka za jizdy tam jde u vsech modelu swifta ve spravne kombinaci s natocenim vozidla a zatazenim rucni brzdy ... mam to vyzkousene... jen zivotnost skrine se v tomhle veku auta limitne blizi nule, takze jednicku jedine kdyz stojim... i ta jizda rychlosti chuze je dost slupka... nejcasteji ti u swifta odejde synchron na 2ce, pote na 5ce, je to radove tak 5000+ polozka za opravu jednoho...


Odpovědět