Fórum - Téma


problémy s DDis


Fórum Technický koutek problémy s DDis



1  2

2010-02-22 21:39:09

Milý Suzukáři a majitelé těchto modelů, lépe řečeno naftový autí.....vím že že jsou s tím problémy, hlavně PF filtr neboli particulate filter, napište to páč je to můj velkej zájem, řešim skoro denně tu debilní kontrolku

2010-03-05 17:17:47

Ahoj, jaký konkrétní problémy máš na mysli?

To mě moc zajímá - rozepiš se!

2010-03-06 11:38:47

u DDIS jezdí často zákazníci, že se jim problikává kontrolka filtru pevných částic nebo kontrolka nouzového režimu. U DDIS je to proto, že se s autem v "courá", jakmile je filtr zanešen víc jak na 45 gramů, je nutná jeho výměna. SDT nabízí regeneraci, ale většinou se nečistoty srazí max. o 2 gramy a motor dostane zabrat

2010-03-06 13:37:18

No vzhledem k tomu, že Vitarou jezdím spíš delší trasy (na couračky máme swiště), tak mi zatím nic nebliká...

A doufám, že to tak i dlouho zůstane! Na garančce mě upozorňovali, že pokud člověk jezdí jen po městě, tak s tím skutečně může bejt problém. Doporučovali jezdit občas i tak, aby byl motor delší dobu vytíženej, což je můj případ - po městě moc vitarou nejezdím.

Výměna filtru - to musí bejt darda, co?

Na co bych si měl dát ještě bacha?

Pracuješ v Liberci, nebo v Jablonci?

2010-03-06 13:45:38

Tak vidíš že nekecám, ale když nastane problém a to v tvým případě nejni, tak mu naložit 50km po dálnici co to jde

2010-03-06 14:08:13

Já,já to prásknu,je z Jablonce ,ty Míro,když už tady řešíš kontrolku svítící,nnemáme sice problém s dieselem,ani ho nemáme,ale grandvitaru předchozí model,1,6obsah,3.dv. a každou chvíli se nám rozsvítí kontrolka poruchy,na diagnostice to vždy ukáže nějaký nesmyslný kód,smažou to a je klid,ale po nějakém čase se to vždy opakuje,v Liberci mi řekli,že to je u tohohle modelu celkem častý jev,že si na to stěžuje víc zákazníků,ale nedokážou to opravit,nesetkali jste se s tim v Jablonci taky??

2010-03-06 14:11:24

teda práskáč jsi, ale prosil bych chybový kód

2010-03-06 14:14:09

Můžeš, prosím tě, hodit do placu nějaký zkušenosti s tímhle autem/motorem z hlediska mechanika?

Chápu, že budeš sám proti sobě (jako mechanik samozřejmě bezporuchový auta nepotřebuješ ), ale byl bych ti moc vděčnej za tvoje poznatky

PS: vážně si pohrávám s myšlenkou servisu v Jablonci...

2010-03-06 14:17:05

Honzi:máš benzín????

2010-03-06 14:21:59

jak říkám problém s PF pak u modelů 07 hadice intercooleru a jeho výměník, no jednou jsem měl případ špatný ECU

2010-03-06 14:24:05

pak ještě vedení z PF filtru

2010-03-06 14:45:34

mám benzín,kód si právě nepamatuju ,už nám to zas svítí,potvora

2010-03-06 14:50:05

motor????

2010-03-06 14:53:22

1,6

2010-03-06 14:55:26

pak by to mohla bejt chyba P0135 snímač kyslíku

2010-03-06 15:01:09

já vůbec teď netušim?Já mám takový dojem,že to ukazovalo něco se čtyřkou,400,prostě nějaký nesmysl a právě nevěděli nikdy co s tim,nebo věděli,smazat to,ale nevěděli,jak tomu předejít

2010-03-06 15:03:58

no i já si stim musím poradit, tak kód chyby napoví, pošli mi ho

2010-03-06 15:13:27

já s tim zajedu v týdnu u nás v Liberci do Suzuki,aby mi ho řekli a rovnou to zas smázli,pak ti ho hned písnu

2010-03-27 15:39:43

přeji dobrý den, měl bych také jedem problém s motorem DDiS, vlastním suzuki lianu s naftovým motorem. Pokud chci využít sílu motoru a mám otáčky okolo 2.500, tak se mi rozsvítí kontrolka poruchy, následně musím ubrat plyn a opět přidat a motor zase zabere. Když se chci vyhnout této chybě tak musím držet motor na 3.000 otáčkách. Když jsem byl v servisu v Liberci, tak mi v paměti chubu odstranili a zároveň mi řekli, že si mám prohlédnou vysokotlaké potrubí, což jsem udělal, ale žádnou závadu jsem nenašel. Ještě musím uvést, že kdyžse rozsvítí kontrolka poruchy tak tato po určité době zase zhasne ( cca 10 startovat).

2010-03-27 17:43:40

no sice s Lianou moc zkušeností nemám, ale zajímal by mě kód chyby kterej v KP vymázli, pak na to přijdem


Odpovědět

1  2