Fórum - Téma


problémy s DDis


Fórum Technický koutek problémy s DDis



1  2

2010-03-28 11:02:24

zkontroluj těsnost intercooleru a potrubí, zaměř se na zvuky po zapnutí turba a chod klapky EGR ventilu(musí být volný)

2010-04-02 12:08:55

Přeji dobrý den, musím se přiznat, že tomu až tak moc nerozumím. Pod jaký číslem podle návodu se nachází EGR ventil. V minulosti jsem již měnil ELMG ventil, což by podle faktůty měl být ventil tlaku turbodmychadla. Ještě musím uvést, že se jedná o motor, který se montoval do Peugeota 207.

2010-05-01 07:56:48

krakonoši, to jsi ty???? Byl jsi u mě na diagnostice (váha vzduchu) , přetěsnil jsem nasávání turba a doporučil výměnu hadic intercolleru.............ozvi se jak to dopadlo, zajímá mě to

2010-05-01 13:47:35

Jinak jsem měl tu čest prohlídnout GV DDiS kamaráda d.a.m. Je to 07, ale lepší libovku v naftě jsem neviděl......diagnostika bez chyby a podvozek jako nové autí........jj je to uživatelem i jeho swiftík z roku 01 je ve 100% stavu......klobouk dolů

2010-05-01 14:15:03

Díky za pochvalu - to si snad ani nezasloužím

Ale mě to spíš utvrdilo v tom, že Suzuki nevyrábí vůbec špatný auta

To, že o auto je třeba i pečovat, by mělo bejt jasný každýmu.

A na oplátku - rád bych ostatním sdělil, že jsem moc rád, že jsem objevil Kata1973 - šikovný mechanik (zdůrazňuji Mechanik, ne vyměňovač dílů, jako jinde v autoriz. servisech) ochotný vždy pomoct a poradit.

Takových lidí není mnoho a já každýmu jeho šikovný ruce rád doporučím!

2010-05-01 14:26:56

Dík, jen pro informaci mi suzuka kupuje sud Gambrinusu na víkendy, takže ozývat se v týdnu

2010-06-08 22:36:15

Tak jsem navštívil Suzuki v Jablonci nad Nisou a zjistili mojí závadu, vyměnil jsem váhu vzduchu a ještě mi mechanik doporučil vyměnit vysokotlakou hadici vedoucí od intercoleru, vše je v pořádku. Velice dobrý mechanik, né jako jinde, kde Vám mění jenom díly ale jinak Vám nic neřeknou, protože sami nic neví. Takže vřele doporučuji. Já mám po problému, takže pokud něco budu potřebovat, tak ho určitě navštívím. Krakonoš

2010-06-09 17:47:58

děkuju

2015-07-15 14:23:58

kato1973: Přeji dobrý den, pracujete ještě v Suzuce, měl bych opět problém s autem. díky

2015-07-16 01:29:43

krakonos: Jj pamatuju....pracuji však ve Fiatu v Sao Paulo, jsem se z Jablonce odstěhoval

2015-07-16 02:31:09

kato1973: poradíte mi takhle na dálku ?

2015-07-16 02:39:31

krakonos: pokusim se a myslim že jsme si tenkrát v Suzuce potykaly

2015-07-16 03:02:03

kato1973: nechci být drzí, ale máš pravdu, takže, zase ten můj miláček zlobí. Při určitých otáčkách mi se rozsvítí diagnostika, obrázek motoru, zastavím, znovu nastartuji a vše je v poho, asi po 3 nastartování symbol motoru zhasne. Problém byl vtom, že se to dělo okolo cca 2.000 otáčkách. Pokud se mi podaří uhlídat otáčky a držím motor na cca 2.200 otáčkách, tak je vše OK, motor pracuje jako má. Při napojení na diagnostiku hlásí myslím chybu P 0002, což je, pokud to napíšu dobře - přetlakový ventil palivového čerpadla. To jsem vyměnil, nebyla to zrovná levná výměna. teď se chyba ukazuje při cca 1500 otáčkách. Současně s tímto problémem je i ten, že teplý motor musím občas dlouho startovat. když jsem po opravě zkoušel, zda je vše OK, tak jsem jel III, rychlostní stupeň do kopce, zatáčka, nechal jsem zařazen III. r. stup. projel jsem zatáčku a dal plný plyn motor byl na cca 1.000 otáčkách , motor začal velmi postupně zvyšovat otáčky a přesně na 1,500 otáčkách se opět rozsvítil symbol motoru, to jsem provedl ještě jednou vždy stejný výsledek, stejná chyba P 0002, v jednom případě nám diagnostika napsala slabí signál snímače klikového hřídele. Tak nevím, je problém v elekto instalaci nebo mechanická

2015-07-18 02:57:40

krakonos: Obávám, že v tomhle nepomůžu. Zahrnout tě teoriema to by nebyl problém , ale tady to chce si s károu pohrát a zkoušet a měřit, páč P 0002 to neni jen přetlakový ventil. To je celej systém paliva a já bych tipoval problém v elektrice ( okruh ECM) pokud auto jede normálně.

2015-07-18 07:44:31

kato1973: budeme tedy zkoušet, ještě jeden postřeh, při poslední jízdě, opět chyba, nechal jsem ji být, pokračoval jsem v jízde, zastavil jsem u bankomatu, nechal jsem běžet motor, přijdu, nasednu a motor běží na plný výkon, takže opravdu, problém někde v elektrice. zatim díky

2016-09-19 21:07:20

krakonos: TAk jsem nakonec poruchu našel, vyměnil jsem vstřiky a provedl repas čerpadla, a auto jede jako nové ( v servisu mi řekli, že jsem málo jezdil, v zomě jsem auto nechal v garáži a radši jezdil starým, současná nafta již není co bývalo, tím že jsem nejezdil se začlo něco uvolňovat z čerpadla, což mi ucpalo trysky)


Odpovědět

1  2