Fórum - Téma


Problemy s eletrikou


Fórum Swift III Problemy s eletrikou

Informace o modelu: Suzuki Swift III


1  2

2008-02-14 18:34:16

Lidi nestalo se vam ze vam z niceho nic prestalo jit topeni zadniho skla i ostrekovani? dival sem se na poistky sou v poradku a dal nevim co se deje. Kdyz stlacim zadni stirac tak nereaguje kdyz zadni ostrekovac tak jenom stira ale nestrika a topeni to nejde vubec a ani nesviti ta diodka ci svetilko na spinaci Kdyz mate skusenosti poradte. Doufam ze ve swiftu z 93 je jenom jedna nadrzka na ostrekovace.

Hill  
Jaroslav
2008-02-14 19:24:38

Tak to se budeš muset podívat na spínače - ostřikovač a stěrač jsou na jedné 15A pojistce, ale rozmrazovač je přes dvacítku. Motorek ostřikovače zadního okna je v nádobce spolu s motorkem předních ostřikovačů. A měl by chodit. když jde i stěrač. To spíš vypadá na ledový špunt někde cestou v hadičce. Slyšíš motorek ostřikovače, když stiskneš tlačítko?

Rozmrazovač bude na proměření, stačí malinko zoxidovaný konektor na spínači nebo studeňák (rozpadlý pájený spoj na plošném spoji, spínač i LEDka jsou totiž na plošňáku), aby se dozadu nic nedostalo.

Měřák a trpělivost.

2008-02-14 19:35:09

Kdyz stlacim tlacitko zadniho ostrekovani tak motorek vubec nejde jenom stira. A jeste se te zeptam jak se dostanu k temu spinaci resp. jak dam dole to tlacitko a nevis nahodou kere sou to poistky(presni umistneni) lebo ponekud k autu nebila uzivatelska prirucka a nevim kera poistka je od ceho. Dik moc

Hill  
Jaroslav
2008-02-15 08:29:40

Tlačítka jdou mírným násilím vypáčit, líp to jde, když je v autě teplo. Mají jen západky. Když se ti povede dostat k nim zezadu rukou, drobným krouživým pohybem je vystrčíš.

Pojistková skříňka je pod palubkou vlevo zhruba nad spojkovým pedálem, na víčku je vylisované označení, k čemu která pojistka je - část osazení se model od modelu mohly lišit, tak je důležité, co tam máš na tom víčku ty: DEF je rozmrazování zadního skla, WIP je stěrač (a ostřikovač), větví se to až na tlačítkách.

2008-02-15 15:16:30

Horsi je to ze tam nemam vicko

Hill  
Jaroslav
2008-02-15 19:29:54

Ono je to celkem jedno, povídám, že se to větví až na tlačítkách, takže pojistkou to není. Když běhá zadní stěrač, musí běhat i ostřikovač. Takže tlačítka ven a měřit. Schémata jsou tady v manuálech nebo na http://www.swift-manual.one.pl/

2008-03-06 21:56:32

mám dotaz....potřeboval jsem vyndat palubní desku,když jsemjí dal zpět a dal tam budíky a zapnu klíček,tak mi ručička na benzín vyjede uplně do plných a přitom tam mam asi 7l......Zkoušel jsem i jiný budíky a dělá to to samý....nevíte co s tim???

Jam
2008-03-07 09:29:07

Máš někde zkrat na zem. Jdi po drátu k nádrži, je tuším žlutočervený.

2008-03-13 19:00:59

tak se mi ten problém trošku zvětšil....palivoměr mi vyleze na plno jen co otočim klíčkem,ručička na teplotu mi po nastartování vyjede taky na plno a neukzuje mi otáčkoměr....současný stav je že mi to přestlo i ject(přestalo vrčet čerpadlo a nejdou kontrolky)...nevim co stim všechny pojistky jsou ok už jsem vyndal znovu palubku a nevim co dál...

Hill  
Jaroslav
2008-03-14 19:48:57

Zkontroluj, jak dobře máš nastrčené konektory, hlavně G8 a G13 na desku měřáků.

2008-03-16 14:15:11

tak už mi to vrčí....odpálila se dioda v řídící jednotce...jeden elektrikář mi to přeletoval a už to vrčí.....za chvíli jdu zkusit budíky,tak uvidíme

2008-03-19 13:15:51

Dotaz:jde otáčkoměr a palivoměr přes řidící jednotku???

2008-03-19 15:31:01

na mem gti tomu tak neni..

2008-03-19 20:53:57

a v jakých místech je snímací čidlo otáček??a ještě jedna věc,když přidám 4 přádavný světla vydrží to altík???

2008-03-20 13:10:24

pokud neni spatny tak by mohl, kdyztak se da vymenit za vetsi...

2008-03-20 18:43:03

špatný neni ale jestli to utáhne...

2008-03-20 18:54:53

nevim jak na swiftu, ale na vitare nam daval altik 20A na volnobeh, coz by melo stacit...

2011-02-01 17:35:52

nazdar mam tiez problem zo zadnym ostrekovacom najprv mi slo ostrekovanie a stieranie naraz na spinac potom prestal ist zadny stierac a teraz nejde uz ani ostrekovac

zahada je v tom ze motorcek je funkcny v konektore na motorcek je prud ale po pripojeny uz nefunguje a striedavo sa meni napetie

Hill  
Jaroslav
2011-02-01 18:37:45

Že se ti mění napětí, nemůžeš posuzovat podle digitálního multimetru, protože těžko bude vzorkovat napětí synchronně s otáčením motorku čerpadla. Na tohle je lepší ručkový, na něm líp zjistíš, o kolik průměrně napětí spadlo. Je to způsobené přechodovými odpory zejména ve spínači a něco málo v konektorech. Normálně totiž na konektoru k motorku musíš mít jen o pár desetin voltu méně, než je na baterii.

Ony ty spínače nejsou nic moc, jak se v nich utrhne ten střední plastový šteftík, co drží kontaktní destičku za prostředek, ta se prohne a kontakt je mizerný až žádný.

2011-02-01 19:41:34

cize pravdepodobne to bude spinac ???? zacalo to postupne najprv prestal fungovat stierac a teraz uz aj ostrekovac


Odpovědět

1  2