Fórum - Téma


Průchodnost terénem (4x4, křížení náprav, ESP...)


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Průchodnost terénem (4x4, křížení náprav, ESP...)

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 14

2017-01-09 12:19:47

aby_ti_kuna_vejce_vysala: V sobotu jsem měl možnost si vyzkoušet chování na 3 km lesní cestě, 25 - 30cm sněhu. První polovina stoupání cca 800 m a potom houpavý terén, ale projelo přede mnou více aut (3-4?). Přepnuto na snow, jenom před cca 100 m prudším stoupáním do zatáčky, jsem si zamknul Lck. Jel jsem na 1-2 bez problémů, paráda. Druhá polovina sjezd cca 400 m a dále opět houpavý terén. Přede mnou projelo jenom 1 auto, měkčí podklad. Vitara si i s tímto poradila skvěle, jenom auto dost plavalo. I když jsem jel pomalu, měl jsem co dělat udržet to rovně a to na Snow i Lock i s vypnutým ESP. Ale byla to paráda, trochu adrenalin.

2017-01-09 13:57:37

jaknb: To ESP stabilizuje ale výborně, to jsem koukal. S vypnutým je to takové...hravější Ale na měkkém terénu je to hodně i o gumách a tak... Každopádně...já jsem s tím vozítkem maximálně spokojen, rozhodně co se jízdních vlastností týče.

2017-01-09 14:05:31

jurashek: To můžu jenom potvrdit. Zatím to byla moje první větší zkušenost v terénu a taky maximální spokojenost. Offroad to nikdy nebude, ale možnost vypořádat se s lehčím terénem je skvělá a ruku na srdce, kdo z nás bude riskovat v nějakém težším terénu?

2017-01-09 18:47:20

jaknb: pridám aj moju skúsenosť, Vitara je super autíčko. Na to že je to mestký crossover toho zvládne v teréne pomerne dosť. Na snehu má svoje limity vo váhe, je ľahká. V hlbšom i keď prachovom snehu ostane na bruchu. A tam už žiadne technológie nezaberajú... pomôže len lopata a dostať kolesá na pevný podklad, keď zaberú už nieje problém sa vyhrabať, Snow+Lock hrabe prepáčte za hrubý výraz, ako sprostééé. Pokiaľ má trakciu nieje problém. Pri cúvaní po snehu je to horšie ťažko sa ovláda, nedrží smer, keď hrabú aj zadné. Ak niekto niečo chcete vedieť kľudne sa pýtajte. Nato že ju mám od 06/16 som s ňou už dosť pojazdil mimo asfalt.

MilanT  
Milan
2017-01-09 19:04:25

martinbb:

To couvání s hrabáním zadních kol je zajímavý poznatek.

Zkoušel jsi i couvání v režimu AUTO? Jestli při prokluzu předních kol při couvání začnou hrabat i zadní?

2017-01-09 19:46:39

milant: takúto variantu som neskúšal. Ale myslím že to bude rovnaké ako smerom dopredu, automatika zhodnotí, hrabú predné, pripojím zadné...

2017-01-09 20:37:49

Tak dneska u nás -20 auto chytlo jak nic akorát se mi zdálo že startér otočil o otáčku víc režim sport uježdený sníh auto sedí jak přibité jsem velice spokojen.Předemnou jela oktávka kombi v zatáčce mu to ustřelilo a o betonový plot si rozflákal předek .Jinak jsem si říkal vyzkouším abs tak sem to trošku rozjel šlapl na brzdy a autíčko krásně zastavilo bez prokluzu kol ale nekonalo se žadné kopaní pedálu jak mi abs dělalo na předchozím autě .

2017-01-09 20:40:25

robert1969: Noo...ta vaše cesta přes dědinu...ta je dneska jako mejdlo :-D To esíčko kolem odbočky k tobě...to je na rallye :-D ale Suzka držela parádně...

2017-01-09 21:08:55

jurashek: No tak to si zajed ještě na Oznici tam je to ještě horší!!

2017-01-09 21:23:05

robert1969: dík za tip :-D.

2017-01-11 19:14:19

Musím potvrdit tvoje slova včera jsem projel cca 3 km jako první jezdec sníh jsem místy hrnul před sebou. Když jsem se otáčel na pastvině tak jsem dal lock auto jelo super.

A to jezdím na celoročních gumách Michelin crosclimate. Měl jsem před Vitarou Kiu sportáge a myslím, že vzhledem k váze 2t, bych měl větší problémy. Velká spokojenost.

2017-01-11 23:35:28

plukovník: Tak to gratuluji ke správné volbě a vítám Tě mezi Subaristy.

Už jsem zaznamenal Tvůj první dotaz na Subaru fóru.

Jinak tam ještě trochu nastuduj ten mezinápravový diferenciál u manuálu, protože co jsem tu tak zahlédl, máš v tom ještě zmatek.

2017-01-12 07:47:34

wagonek:

...Studuji, studuji, servisní manuál má přes 7 000 stran.

Ale jak jsem tak zatím zkonstatoval, celé to Subaru fórum je jeden velký zmatek a majitelé nového vozidla jsou tam všeho všudy asi čtyři, takže se budu asi muset spoléhat pouze na oběžnïky, co se mi dostanou na stůl

P.S.

Přesto, že mám nakročeno do Subaru, jezdím bavorákem a mám slabost pro Renaulty,

duší se cítím být Suzukáč...

Ano,

Když prší, tak prší Suzikííí...

Arture:

Ta Kia Sportage ale nemá dvě tuny, ale jenom něco málo přes 1,5 t.

Pro určení "váhové kategorie" se bere v potaz "pohotovostní" (prázdná) hmotnost.

Takže rozdíl od Vitary je pouze cca 300 kg, což zas není tak mnoho.

Skutečná "dvoutunová" auta vypadají jinak.

2017-01-12 12:07:50

robert1969: Včera jsem jel domů (na Mikulůvku) a predemnou jela šedá metal.. Kdo z vás to byl?:)

2017-01-12 13:37:37

totr: Někdo další do klubu? Potkávám ho, zdravíme se ale nevím kdo to je...třeba na sebe někde narazíme. To bude málem na lokální sraz...už jich tu přibylo. Ještě jezdí do VM jedna bílá někde z té strany...od Vsetína

MilanT  
Milan
2017-01-12 14:00:02

Chlapi, řešte si prosím tenhle váš fejsbůk třeba tady - http://www.suzukiclub.cz/...m-tema/kdopak-to-je-42478

Tady je to o křížení náprav, díky.

2017-01-12 15:33:37

jurashek: šedá nevím ale bílá je na Oznici. Sko.

2017-01-13 08:43:46

Takze dalsi poznatok na jazde na snehu. Vitara, v rezime Sport a Snow, na snehu do 10cm na asfaltovom podklade ma tendenciu pri razantnom pridani plynu, neviem to spravne napisat. Zadne kolesa zaberaju viac ako predne a vytacaju auto z jazdnej drahy. Vcera som sa trochu vysantil na perkovisku. Da sa s autom celkom fajn vyhrat, driftovat, kruzky na mieste. Po vyp ESP je to zivsie ale menej zvladnutelne, elektronika si to vie lepsie ustrazit. Mate niekto tiez takyto poznatok s tou zadnou napravou? Dokonca som bol prekvapeny ze otocenie na mieste do zadu zvlada aj bez rucnej brzdy. ???

2017-01-13 09:02:31

martinbb: To chování na kluzkém pod větším plynem potvrzuji. Jen si myslím, že to není že by zadek zabíral víc, ale spíše že je lehčí a snáz utíká do smyku. S naloženým autem se mi to takto výrazně už nechovalo. To bylo daleko stabilnější. Rodeo na fleku jsem zatím nezkoušel, nebyla možnost...

2017-01-13 10:26:31

martinbb: u mna tiez tak, Rezim SNOW, pravotociva zakruta mierne do kopca, ujazdeny sneh a zadok lahko uteka dolava. Rychlost som mal cca 35-40kmh.

mozno je to tou vahou ako pise Jurashek

na tomto videjku myslim, ze je prave aj vaha vyhodou: 1300kg vs 1600kg

https://www.youtube.com/watch?v=xcnJBTH2J0s

Suzuki SX4 vs Ford Kuga - AMAZING SNOW TEST - Slovenia  |  Více info

Snow testing Suzuki SX4 vs Ford Kuga 4x4 - Slovenia

Both have winter tires:

Kuga: Fulda krisalp 235 55 17

Suzuki: Sava Eskimo HP 205 60 16


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 14