Fórum - Téma


Rada otáčky a nějaké drobnosti - prosím


Fórum Technický koutek Rada otáčky a nějaké drobnosti - prosím



1  2

2010-03-24 21:12:23

Tak doskládal jsem drobnosti kolem motoru. Chytlo to napoprvé jak mělo. Ale mám vysoké otáčky. Kde může být problém? Otáčky se mi drží na nějakých 1300. po čem jít? Může být problém v tom, že nemám zapojený tady ten ventilek? Odlomil se mi tady ten ventilek tak sem to nezapojoval.

2010-03-24 21:19:36

Druhá otázka. Kam vedou hadičky tady z toho bebechu. Jestli sem to dobře zapojil. Záleží ze které strany kam vychází?

2010-03-24 21:22:52

A nakonec. Mám tady ty hadičky dobře zapojené, Jde mi hlavš o ty co vedou z toho černého válečku do toho čidla nebo co to je. jestli má vést na ten horní, nebo dolní. No a vzhledem k tomu, že jsem upravoval sání, tak sem tu hadičku ze sání do toho válečku prodlouil, může to být problém? Když ji totiž zacpu, tak otáčky spadnou na 900 jak to má být, ale jakmile to pustím zase se zvednou.

2010-03-25 00:01:01

Joo, s ventilkem je sranda.Ucpi ho a dej vědět.Mělo by se to srovnat.Jestli máš ostatní dobře zapojený..

2010-03-25 08:29:07

Ventilek to je to první na foto? A mám ho ucpat? Sem myslel že právě musí dýchat. Jinak před rozděláním šlo všechno jak má. Mohli by se mi kdyžtak někdo mrknout k sobě do motoru jak to má být?

Jinak když zacpu ten váleček na druhém foto, tak se to srovná.

2010-03-25 18:26:38

Nikdo neporadí?

2010-03-25 22:43:10

zítra kouknu, ten ventilek ucpi

2010-03-26 18:41:23

Zkouše jsem ucpat a beze změny. Ale před tím to jelo vše jak mělo.

Jinak tu hadičku z toho válečku mám ted 2x tak dlouhou a není přímo v těle toho sání, ale v trubce to znamená tak 15-20 cm od místa kde to bylo před tím může to na to mí t vliv. Jo a když sem to dneska nakopl tak to už nemělo těch 1300 ale tak 1100 otáček ale i to je moc. když ten váleček ucpu, tak mi padnou zas tak na 800 možná 750 a to už mi přijde zas málo. je někde případně i možnost poštelovt ten volnoběh?

2010-03-26 18:44:26

předepsaný otáčky volnoběhu jsou 750-800, tak jsi v normě

2010-03-26 18:57:28

po ucpani mas naprosto normalni otacky co by si chtel jeste vic :) to leda ucpi tak napul

2010-03-26 19:48:13

No chtěl bych aby to jelo jak má. z toho černého válečku to vede do nějakého čidla a z toho čidla zase dál do parůhů sání a nevím co to je a obcházet to nějakým ucpáním se mi moc nechce zvlášt když to před měsícem jelo jak má.

2010-03-26 20:03:59

pokud vim tak mne to vede odbocnou do vika ventilu a pak do sani (filtru). vcera sem ten ventil mel venku a jednim smerem propousti celej a druhym smerem je napul ucpanej. a kdyz ho ucpes tak to nejede jak ma? a pokud to nechces obchazet tak budes asi muset sehnat ten ventil jinak to asi nevyresis :)

2010-03-27 12:05:47

Já celou dobu mluvím o tom válečku co je na třetím foto. Když ten váleček ucou tak to jede jak má.

2010-03-27 12:13:31

Mohl by mi někdo vyfotit jak jsou ty hadičky co mám na třetím foto. Takové ty průhledné fialové co vedou do toho čidla s konektorem.

2010-03-27 15:52:42

nemuzes to zakrouzkovat co myslis? na prvni fotce mas ulomenej ten ventilek jestli vidim dobre. na treti je valec kterej ale zapojenej mas tak teda nevim co myslis.

2010-03-27 16:10:30

na třetí fotce ten váleček za pojený ho mám, ale neměl sem to asi dobře. ted už je to asi v normě. jen mi to vyblikává 32 je to nějaký snímač podtlaku v sání. který to je?

2010-03-27 16:31:51

http://www.edisk.cz/stahn...7/hadice2.rar_4.32MB.html tady mas cerstvou varku fotek. akorat nevim jestli to se mnou porovnas protoze kdyz na to koukam tak tam mas neco navic. co mas za motor a rok vyroby?

aha uz to vidim :) ja tam nemam to cidlo co mas pridelany na pricce hned za tim valcem. a diru v sani nekdo ucpal patronou :D nevi nekdo co je to za cidlo a jestli to v litru ma byt nebo je to jenom na 1.3? a kdyby nekdo mel fotky hadic z litra tak bych se taky nezlobil :)

Hill  
Jaroslav
2010-03-27 20:12:22

Snímač podtlaku v sání na litru je tohle a být tam musí, jinak máš problémy s volnoběhem a chlastá jak třiapůllitr.

2010-03-27 21:12:52

hille da se to nejak promerit? nebo proste kdyz je spatnej tak to nahlasi chybu? zadny mezistav neni? mam totiz vyssi spotrebu tak jestli to nezpusobuje to cidlo.

a tohle zakrouzkovany cidlo je co? ja to na litru nemam a jak sem psal vys tak vyvod na hadicku ze sani co de do toho cidla mam ucpanej patronou :)

Hill  
Jaroslav
2010-03-28 09:44:05

Dostals mě, tohle na litru taky nemám a neviděl jsem to.

U MAP senzoru máš při zapnutém klíčku a motoru v klidu (tedy při normálním atmosférickém tlaku) naměřit na světle zeleném drátu s červeným proužkem asi 3,6V (plus mínus dvě tři desetiny voltu) proti kostře. Když je vadný, je tam v klidu buď hodně málo nebo naopak víc, než 4,5V a napětí se se změnou podtlaku obvykle nemění. Když je tam přes 10V, je po něm zcela určitě.

Nejspolehlivější diagnostika je vypůjčit si někde jiný, spolehlivě dobrý, a zjistit, jak se motor chová po jeho výměně.


Odpovědět

1  2