Fórum - Téma


Rada pri kúpe Sx4 S-cross 4 wd


Fórum SX4 II Rada pri kúpe Sx4 S-cross 4 wd

Informace o modelu: Suzuki SX4 II


1  2

2015-03-30 16:40:49

Ahojte. Rád by som chcel vedieť vaše názory na toto auto. Chcem ho kúpiť nové a zaujímajú ma vaše postrehy a skúsenosti. Mám vw touran a moje skúsenosti nikomu neprajem. Moja predstava o aute? I napriek vw ma neskutočne sklamal kazivosťou motora jeho výbava a vybavenie a jazdné vlastnosti super. Ako je to s týmto autom? Ďakujem za váš čas. Dík

2015-03-30 21:21:07

Ahoj,

Auto máme doma od poloviny února. Až na menší problém s dešťovým senzorem, který byl vyřešen v rámci záruky za jedno dopoledne, jsme naprosto spokojeni. Auto je příjemně velké (někdo by řekl malé), svezení je super. U nás nahradilo Roomstera a nelitujeme. Jestli chceš, ptej se na cokoli...

2015-03-30 21:54:33

Ahoj. Chcem benzínovú verziu ten motor je ok? Neviem akú výbavu resp čo tam dať.

2015-03-30 21:59:12

seki: ja měl v roomsteru taky 1,6, takže za mě OK. Není to žádný závodník, ale jede se s tím přijemně a na bezpečnou jízdu a předjíždění stačí. Alespoň mně. Výbavu mám nejvyšší, bral jsem skladovku a dostal jsem hezkou cenu. Je pravda, že některé věci jsou zbytečné (senzor světel, stěračů), jiné zase prinejmenším přijemné (tempomat, vyhřívání sedaček). Já jsem původně uvažoval o nejvyšši výbavě bez paketu lux, nakonec mám i ten... Ale jak říkám, byla to skladovka

2015-04-06 14:43:35

Zdravím majitele a příznivce S-crossu

Vážně uvažuji o koupi tohoto modelu. Pročetl jsem co se dalo, ale názory na cvt se mi zdají spíše negativní. Automat je podmínka manželky a musím říct, že ani já již nevyžaduji sportovní jízdu s kvedlačkou v ruce, zkrátka s věkem jsem klidnější.

Budu velmi rád za vaše názory a zkušenosti.

2015-04-06 16:33:49

Ahoj. Ja som bol vyskúšať sx4 cross benzín a musím povedať že pocitovo je auto príjemne na prvý pohľad komplikpvané množstvo tlačitok to vw nemám. Tá benzínová bez automatu je podľa mňa slabá. Nemusím ísť 200km/h ale vadí mi malý krútiaci moment. Pri predbiehaní nič moc. Tento týždeň idem vyskúsať diesel má 2x taký alo benzín pri rovnakom výkone. U nás teraz bude akcia v plnej výbave za 22 600€ . Pri hrubom počítaní sa mi 2000€ o ktoré je viac diesel vrátí po 30 000km. Takže chcem diesel ale dosť to závisí od pocitu z jazdy. Je zaujímavé že krútiaci moment je rovnaký a aj vyssi ako u áut s vyssim objemom. To je zatiaľ môj názor.

2015-04-06 20:04:37

delaney: Jak jsem psal, trhač asfaltu to není. Měl jsem zpočátku z CVT taky obavy. Teď ale nelituji. Příjmné svezení, o řazení nevíš... Když chceš předjet, je možno si podřadit padly pod volantem a jede to moc hezky. Nám jezdí auto většinou 15km trasy do práce a z práce a pak po městě, myslím, že ideál, manželka je taky nadšená

2015-04-06 20:11:53

Je to možné. S benzínom to treba dávať o stupeň dole a oveľa viac do otáčok. A čo sa týka servisu mi ešte povedz... pohoda? Ja mám 125 kw motor a viem je to o zvyku.

2015-04-06 20:30:45

seki: servis nevím, auto mám od 16. 2. V tom bohužel neporadím...jako rodinné máme 136kw v naftě, samozřejmě je to úplně o něčem jiném, ale na pohodu jízdu dostačující a automat se mi velice zalíbil. A pořád je mi nějak příjemnější ten benzín, než nafta...

2015-04-06 20:30:47

vasek.janout: díky, příjemná informace, budu to muset prubnout v rámci zkušební jízdy. Momentálně mám omegu 125kw s klasickým automatem /4r/ ale s variátorem zkušenost chybí.

2015-04-16 23:32:22

Prosím o radu majitelé S-Crosse. Odpálil jsem hlavu na staré SX4, po 232.000 km. Nechci se moc rozepisovat proč, i když by to bylo možná zajímavé čtení pro ty, co by se chtěli pobavit na neštěstí druhého :(. Jednoduše řečeno, dostal jsem teď nabídku, že by mi vzali to auto protiúčtem. A teď zvažuji, jestli benzín, nebo diesel. Večná to otázka.

Ročně najedu cca 40-50 tisíc km. Nemůžu si dovolit koupit auto, co najede 250 tisíc km a umře. Nejlepší by bylo, pokud vydrží aspoň těch 400 tisíc. Takže otázka znovu. Benzín nebo diesel? S dieslem nemám žádné zkušenosti. Vyšší investice do pořízení nového auta sice časem vykonpenzuje úspora na palivu, ale co náklady spojené s dieslem? Turbo, filtr pevných částic atp. Pokud můžete, prosím napište, řeším to akutně, jsem bez auta a je to pěkný mazec. Musím se rozhodnout dost narychlo, co ja strašně nerad.

2015-04-17 02:03:51

elim_co:

Nikdo se tady nechce pobavit na neštěstí druhého, tím spíše, že odpálit hlavu po najetí 232 000 km na LPG není neštěstí, ale zázrak

2015-05-06 15:00:11

Moje Suzuki SX4, r. 2009 odešla do věčných lovišť, díky LPG, ale prodal jsem ji za slušné prachy servisu. Žel možná si ji někdo koupí s "novým" motorem a s LPG jako ojetinku. Chtěl jsem koupit místo ní něco ojetého od Škodovky, nebo Fordu, ale nakonec po těch lžích, co uvádějí prodejci jen aby prodali ty svojě stočené křápy, tak jsem to vzdal a narazil jsem na ojetou Suzuki SX4 S-Cross. 1,5 roku stará, 11.000 km najeto, v podstatě nová! Byla s takovou slevou, že jsem to vzal. Nic lepšího jsem koupit nemohl.

Takže pořád jsem

2015-05-06 17:57:31

elim_co: Gratuluji, ať slouží

MilanT  
Milan
2015-05-06 19:08:37

elim_co: Taky gratuluji. Na jakou pohonnou hmotu tedy teď jezdíš?

2015-05-06 20:34:29

No, tak na to jsem taky zvědav, na jakou PHM se chystáš jezdit.

2015-05-07 09:27:24

Pánové, tentokrát LPG ani náhodou. Jedna zkušenost stačila. Jezdím na benzín. Naftě nedokážu přijít na chuť. Zatím velká spokojenost. S předchozí generací SX4, 79 kW jsem měl problém se držet kolem 6,5 litru. Sice jednou jsem odjel nádrž na 5,9 l, ale to bylo hodně velké sebezapření. Když jsem měl lehkou nohu, tak cca 6,3-6,7 se dalo jezdit. Ale když jsem jezdil trošičku více na plyn, tak to sežralo 8 litrů. Teď mi to bere 6,5 litru a to jezdím tak, jak chci. Dálnice 130-140 km/h a je to v pohodě. Fakt velká spokojenost. Když jsem ho vyzvedl, tak první jízda po okreskách 5,8 litru. A to je ještě nový motor. Věřím, že to půjde ještě dolů. U předchozího modelu se mi motor usadil teprve po 60 tis. km. Najednou se více sklidnil. U S-Crossu je 47 litrová nádrž a po "hladové oko" najezdím 700 km v pohodě. Není co řešit. Dát 70 tisíc za naftovou verzi je podle mně blbost. Za ty problémy časem to nestojí za to.

2015-05-07 11:17:21

elim_co: Gratulujem knovému autu a nech ti slúži dlho a k tvojej spokojnosti.

MilanT  
Milan
2015-05-07 11:42:04

elim_co: Tak ten benzin ti chválím.

Spotřeba je taky pěkná, ale upřímně - spotřeba u auta 4x4, kterému se v jakémkoli režimu neustále vrtí kardan, asi nemůže v běžném provozu dosáhnout spotřeby 5 benzínu a 3-4 nafty. Kdo tohle očekává, tak je sci-fista.

SX4 4x4 jsem si kupoval s vědomím, že budu jezdit za cca 8 litrů benzínu. A plácám se kolem 7 litrů skutečné (a to mám trvale příčníky a hodně často plně vytížený vlek). Takže za mě super.

Tak hodně kilometrů bez nehod a závad - to je důležitější než spotřeba.

2015-05-07 12:08:18

milant: Já to tak komentoval proto, že jsem u předešlého auta chtěl ušetřit, a to s LPG. Byla to blbost. Když jsem to auto kupoval, netušil jsem, že budu jezdit těch 40 tisíc za rok. To bych přemýšlel (možná) jinak. Teď jsem se spotřebou spokojený. Je to pravý atmosferický motor. Žádné MPI, TSI a podobné hovadiny. Je to osvědčený motor a doufám, že Suzuki nepůjde cestou automobilek, co to vyrábějí. Ty nové motory od Škodovky - benzínové, tak to je čistě spotřebák jak prášek do praní. Motor je šizený, opotřebováva se tak, že po 100 tis. km je vykloktanej a vhodnej na výměnu. A to neříkám o nové politice Škodovky. Čipování dílů, všude kde je sběrnice dat, tak se to rozběhá pouze po registraci náhradního dílu přes databáze online, atp.

Se Suzuki je to naprostá spokojenost. Kromě výměny oleje a filtrů, tak jezdí bez závad.


Odpovědět

1  2