Fórum - Téma


RADAR


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV RADAR

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV

Diskuze o vozidlu

2015 Vitara / Escudo / Sidekick IV 1.6

1 servisních knížek  |  190 diskuzí  |  1 otázek  |  6.35 l/100 km

Výkon motoru 88 kW (120 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 600 ccm (98 cui), 4-válec.


1  2  3  4  5 ......... 7

2016-04-11 15:15:08

S tím plechem to je dobrý.

Já bych ho dal manželce ať utíká proti Vitaře rychlostí cca 10km/h.

A já bych se na ni s Vitarou řítil 20km/h. Střetová rychlost = 30km/h - to už musí fungovat !

A když ne, tak snad to bude uznáno jako polehčující okolnost.

2016-04-11 15:48:52

vitara.2015: Nejste náhodou před rozvodem?

2016-04-11 16:00:11

lubos:

Neexistuje, rozvodem ztratíš děti a polovinu majetku.

2016-04-11 16:04:04

lubos: Rozvod je hodně drahá záležitost.....

2016-04-11 16:05:10

lubosjáprvní: Takže radíte jí přejet a potom to svést na RBS

2016-04-11 16:14:34

Takze abych to shrnul, RBS funguje ve dvou potvrzenych fazich.

1. akusticka signalizace

2. Priprava brzd (zvysi tlak)

3. Faze samocineho brzdeni tady jeste nikdo nepotvrdil. Osobne se domnivam ze neni implementovana, nebo bude fungovat az ve chvili kdy je uz srazka nevyhnutelna.(osobne to nechci testovat :) )

Pokud se pletu dejte vedet

2016-04-11 16:35:50

jurasek:

Myslím že třetí fáze taky funguje.

Těsně než jsem strhnul volant, aniž bych brzdil, ucítil jsem cuknutí brzd.Naštěstí jsem pohnul volantem dřív než RBS totalně zasekl brzdy.

Takže se dá říct, že taky nemám jistotu jak by to dopadlo kdybych to nechal až úplně do konce.

2016-04-11 16:55:27

jurasek: Potvrzuji třetí fázi, teda pokud se mi to nezdálo, tak po zvukové signalizaci jsem ucítil jako kdyby lehké přerušované brždění,načež jsem pootočil volant a přestalo....vtip je že jsem před sebou nikoho neměl ale u krajnice stálo auto které vyčnívalo z řady, stačí pootčit volant nebo vyhodit směrovku a sytém vypne

2016-04-11 17:05:45

Zazil jsem neco podobneho,ale rekl bych ze to bylo zpusobeno fazi 2 natlakovani brzdoveho systemu jako by se desticky zlehounka dotkly disku. Pokud mam v tuto chvili nohu na brzde tak se vam brzda propadne a auto zacne intenzivne brzdit. Ale pokud nemate nohu na brzde tak nic. To jsou moje zkusenosti.

Ivánek  
Ivan
2016-04-11 19:49:21

jurasek: naprostý souhlas, první dvě fáze už jsem vyzkoušel, první samozřejmě vícekrát a tu třetí taky nechci zkoušet.

Jinak také nemá rád tunel Blanka, tam už se mi několikrát s kraválem vypnul.

Co se týče kovu, tak mi několikrát upozornil na psa, který se mi "zjevil" před autem... i na kolo a nejen staré a poctivé reagoval, naposledy včera.

2016-05-13 15:05:28

Zdravím.

Chtěl bych vám napsat poznatek:

Dojížděl jsem auto které odbočovalo do prava a během jeho manévru jsem ignoroval zvukové upozornění od RBS.Potom sem ucítil jak se LEVÉ přední kolo na moment zablokovalo a zadrhlo o asfalt.Samozřejmě sem už dál nečekal a udělal výhýbací manévr v levo.

Vše proběhlo bleskově a přirozeně.

A to prudce zablokované levé přední kolo mě mile udivuje!

Znamená to, že RBS vyhodnotil nutnost dostal auto do levé strany abych se vyhnul překážce v pravo?

2016-05-13 15:23:31

vitara.2015: Nevím zda to cíleně brzdí stranou. Ale rozhodně to má spojení s tím jak se zatáčí. Tj. stranově to asi trohchu vidí. Když jedu ostřejší zatáčkou, tak to řve na auto na silnici předemnou, a ignoruje to auta co stojej na krajnici.

Takže všehcno je možné.

MilanT  
Milan
2016-05-13 19:41:51

vitara.2015:

Mě by to teda dost nemile udivilo. Fajn, auto by se vyhnulo odbočujícímu autu vpravo, ale vlevo mohl být chodec. Nevím, asi jsme už ve světe Skynet a Terminátorů,ale fakt nechápu, jak to auto vyhodnotí, jestli zmačkat plechy nebo zabít člověka nebo převálcovat kočárek s dítětem.

Jako to přiblblý auto Googlu. Přednost dostal pytel s pískem před autobusem s lidmi - http://www.cnews.cz/auto-...osti-narazilo-do-autobusu

2016-05-13 19:57:21

milant: Otázkou je, zda již mírně nezatáčel. Připomíná mi to chování ESP v zatáčce.

2016-05-13 19:57:35

milant: No jasně...ale to je to kdyby. Protože..kdyby tam byl chodec nebo kočárek, třeba by je zaregistroval a vyhodnotil situaci jinak. Asi se to nedá tak šmahem brát. A to googlevozítko...já bych řekl, že to jezdí líp než kdejaký řidič...nedivočí, jede systematicky. Systém se teprve učí...ber ho jako žáka v autoškole :-D. A pozitívní je, že když na něj zatroubíš, nevystoupí a nevyleští ti sklo baseballkou :-D

2016-05-13 19:58:31

Vitara.2015 a Vagojane:

pánové, uvědomte si, že nejste Myles Bennett Dyson, a to vaše slavné RBS v sobě neskrývá žádnou umělou inteligenci

Tak si raději strčte hlavu pod kohoutek vodovodu...

(a radujte se, jaká že to v podstatě skvělá žíhadla máte... )

2016-05-14 06:46:51

plukovník:

Osobně jsem zarytý nepřítel zbytečností.A to především těch, kterým někdo vložil do "ruky" nadvládu nad řidičem.Uznávám ABS.Jinak asi už nic.Rád vzpomínám na mechanické ovládání uzavírání diferenciálu, redukcí,.... a dokonce i na to jak sem si mohl otevřít okno "švihadlem" bez toho abych musel zapnout zapalování.

Ale k věci: Vitaru plnou automatik si koupila moje žena, která nemá neježděno oproti mě téměř nic.A já ji v tom podporoval - vlastně jí ho po technické stránce doporučil.Proto se na celý problém dívám z naprosto jiného úhlu.A určitě si myslím, že všechny ty zbytečnosti moji ženu ochrání na jejích dlouhých služebních cestách které teď musí podnikat.

Asi si dokážete představit jak řádím a testuju všechny ty /pro nás/ blbosti, když přesednu do Vitary z mojeho milovaného, hodně mechanického autíčka...

2016-05-14 07:39:03

Zdravím Milane.

S tím pytlem písku máte naprostou pravdu.

Naštěstí mě připadá, že RBS funguje jen při naprosté nečinnosti řidiče: infarkt, spánek... zakutálená PET láhev pod brzdový pedál.Protože sebenepatrnější zásah řidiče má ZATÍM přednost před RBS a nebo jej vhodně zkoriguje.

Snad proto se levé kolo kouslo.Protože já ač sem nechtěl, tak přesto asi v pudu sebezáchovy uhýbal do leva - protože tam nebyl autobus či písek v pytli.

Asi už je to na hraně a tak těch dobrovolných pokusů nechám...

2016-05-14 10:12:44

Tak tuhle funkci bych v autě nechtěl mít, vozidlo má ovládat řidič a ne aby se neovladatelně ovládalo samo.

2016-05-14 13:34:17

Jediné co ten radar umí je upozornit a max brzdit když se mu chce. To je vše.

Výhoda je ještě ten adaptivní tempomat. To je jediná užitečná věc co to umí.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7