Fórum - Téma


radenie redukcie tlacidlom


Fórum Jimny / Samurai III radenie redukcie tlacidlom

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53



2013-01-18 14:57:05

chcem kupiť jimny, najradsej novšie, no mam obavu z radenia redukcie tlacidlom.nie je to kazová vec? ako dlho to trvá než zaradí redukciu po stlačení tlačídla.a čo v zime? na terajšom aute, ked je -5 stupňov to docela trvá nejaku tu sekundu a niekedy nezopne.

Tak neviem či radšej nekupit jimny do r.v 2004,aj ked ten novši motor je zasa vraj o kusok vykonnejší.

vie niekto poradiť? diky

Fulda  
Petr
2013-01-18 23:44:54

Tady máš jedno instruktážní video http://www.autosalontv.cz...1/suzuki-jimny-13-vvt-jlx

2013-01-19 14:48:47

Tak ze bych to delal podle toho videa se vazne neda rict, nechapu proc tvrdej dlouze drzet tlacitko, proc tvrdej ze se musi pockat az se to zaradi protoze ono se to zaradit nemusi dokud nepootoci ozubenim prevodvky a to udela jedine zarazenim rychlosti.

Konec koncu, ony ty jejich nazory celkove v tom videu jsou spis k smichu nerkuli k placi.

2013-01-20 10:00:30

dik, ale mna by viac zaujímali postrehy dlhodobých uživatelov auta ako redaktora ktorý s ním najazdi 50km,aj to s novým...

2013-01-20 12:53:44

Vseobecne plati ze cim vic elektroniky tim vetsi pruser, nicmene u Jiminy tech problemu s tlacitkovym ovladanim neni o nic viv nezli s manulanim razenim, protoze na oboji verzi odchazi vzdy jedno a to same.

Osobne mam radeji razeni pakou.

Doba zarazeni je zavisla na postaveni zubu v prevodovce, zaradit muze okamzite nebo i po deseti sekundach, vyjimecne po delsi dobe.

Pokud to to v zime nechce radit, nejspis si zanedbal mazaci udrzbu.

Ira
Víťa
2013-01-22 09:03:10

To abacad, s tlačítkem ti neporadím anžto mám Jimma r.v. 99, ale co se tejče motoru 1.3 s výkonem 59 kw, tedy o kousek míň výkonnej než po r. 2004, tak teda já osobně, za ty léta co ho mám, jsem si nikdy na nedostatek výkonu nestěžoval. A to ho kolikrát pěkně tejrám, občas ho používám i jako traktor. Co se tejče řazení redukce, v tomhle jsem ortodoxní staromilec. Když auto nemá dva fofrklacky, znechuceně odcházím.

2013-01-22 14:35:33

dik, ja viem, mal som už jimny rv 2004, upravené-ome podvozok+5cm, gumy 215/75 R15...keď zvačším priemer pneu, výkonu akoby ubudlo,bud nejde-v nizkych otačkách, alebo ide ako besné /3000-4500 otačok/,medzi tým nič moc

a ten ome podvozok....to bola paraáda,výrazne lepší ako seriovy

Ira
Víťa
2013-01-22 15:24:42

No bodejť, konstruktéry v Suzuki nenapadlo, že se najdou nadšenci, který budou na to strkat větší kola a dělat s podvozkem psí kusy.

2013-01-22 20:15:52

no jo kámo, ale ked tie psie kusy urobiš správne je to celkom iná kára, neporovnatelne lepšia...

Ira
Víťa
2013-01-23 07:43:40

To máš samozřejmně pravdu, já jen chtěl podotnout, že ten motor je konstruoovanej na sériovku a tam bohatě postačí, ale je tak akorát, jak se např. dají větší kola, tam už to může bejt s tim výkonem horší.

2013-01-23 08:21:21

Kola nejsou o vykonu ale o prevodech

Ira
Víťa
2013-01-23 12:00:44

To jo, ale má nepřestavěnej, sériovej Jimmy odpovídající převody aby se u toho nedusil, jak tu píše abacad? Jen dotaz laika.

2013-01-23 13:33:34

Ale coz oto pojedeto, ale ztrati to silu a ob as si bude muset pomahat spojkou, zlatej samurai tam das motor z vitary ddferyky z vitary a 32" kola a jedes

Ira
Víťa
2013-01-23 15:25:19

Jo, dík za odpověď, nechám si Jimma takovýho, jakej je. Před chvílí jsem se vrátil, strhávali jsme spolu v tom sněhu nalomenou a zavěšenou borovici a v pohodě jí dotáhli na řetězu až do chalupy. Jimmy je zlatíčko ! Vidíš a já si celou dobu myslel, že je Jimmy jen Samík v jiným kabátě. Takže tam motor z Vitary a diferáky nepasujou?

2013-01-23 16:24:16

s jimym je to tak...oproti samuraju je podstatne konfortnejší, ale v teréne je jeho prejazdnosť o poznanie slabšia ako samurai,

ak chceš z jimnyho superauto-traktor do lesa, treba dosť uprav a nie su lacné, ale vysledok je neuveritelny.

len orientačne

podvozok ome,ironman+5cm 800 E

predná zadná uzavierka ARB 2000 E

gumy 215/80/R15 fedima scirocco 500 E

rozšírenie náprav 6cm 100-200 E

zanfi kit pre zmenu prev. pomeru 1000 E /4,16 alebo 5,14/

tj cca 4500 E bez navijáku a nárazníkov

ak rovnako prestaviš samuraja, priechodnosť samuraja je i tak lepšia v terene, ale o jazdnom konforte sa neda hovoriť...

Ira
Víťa
2013-01-23 18:47:12

Já už ho takhle používám léta a ani v těch nejhorších podmínkách jsem nepotřeboval ani uzávěrky, ani speciální úpravy podvozku, ani naviják na vyproštění. Ten mám jen na stahování kmenů. Mně úplně stačí, když Jimmy projede po poli, kde byla provedena hluboká orba.

2013-01-23 20:35:00

To abacad, to bych za tyhle prachy postavil 4 jiminy


Odpovědět