Fórum - Téma


Recenze servisů


Fórum Pokec všeobecný Recenze servisů



1  2  3  4

2016-08-02 13:36:02

A kdyby někdo narazil na UH Car, tak v pohodě, velmi ochotní a zatím spolehliví. Nebyl nejmenší problém. Co se domluvilo, to platilo, včetně termínů. (až na čekání na VTP ale to se zadřeli spíše Madaři...) Pseudoslevy poskytují asi všude stejně (bo z 2x předraženého se lépe slevuje a vypadá to lépe :-D ) Ale to je jiná kapitola.

2016-12-21 15:29:40

Nějaké reference na Freye v Jinonicích? Případně doporučíte jiný servis specializovaný na Suzuki v Praze? (Nemusí být autorizovaný.)

MilanT  
Milan
2016-12-21 16:40:01

blackwetdog:

Když zadáš do místního vyhledávače FREY, tak ti to najde - http://www.suzukiclub.cz/...h.php?sle_searchText=Frey

Moje názory tam najdeš taky a tak jen v kostce. Kupoval jsem tam auto a nechal jsem si před koupí přidělat zástěrky. Jeden vrut do plastového lemu dali delší a tak se vrut opřel o plech blatníku a odtlačil lem. Prý zástěrky nemontují tak často aby to uměli.

Pak montáž zásuvky do kufru - bez problémů. Potom výměna tažného zařízení a oprava opěradla řidiče v rámci škodní události. Tohle hodnotím na jedničku. Auto opraveno rychle, vevnitř i zvenku umyto. Ale měli hloupý dotaz, proč nevozím podložky pod RZ s jejich reklamou. Asi to chtěli vyměnit.

Na garančky ale jezdím k Rieggerovi na Prosek. Bylo mi to doporučeno tady na fóru. A jsem spokojen jak s cenou, komunikací, kvalitou a rychlostí práce.

2017-03-26 18:40:49

Dobrý den,

tak mi to nedá a trochu si tu pobrečím. Moje žena dostala nový S-Cross. Je to první Suzuki v rodině a vybíral jsem ho podle referencí a taky podle poměru cena/výkon. Auto je pěkné, vypadá solidně udělané, ale servisy a díly jsou svízel, už bych do Suzuki z tohoto důvodu asi nešel. Samozřejmě jsme řešili, kam na servisní prohlídky a po krátkém průzkumu cen v Praze a okolí jsme zvolili Riegger na Proseku. První garančka super, cena dobrá hotovo za jeden den. Pak se na autě vyskytla první závada, startér točil, auto nenaskočilo. Bylo v záruce, zavolal jsem Suzuki assistance, vozidlo bylo na odtahovce odvezeno do Riegger. Druhý den telefonát, že prý aby mohli opravu dokončit, potřebují druhé klíče. To mě docela dostali, protože to k nim mám přes celou Prahu, při dnešním provozu je to výlet i na dvě hodiny. Chvíli jsem se dohadoval, a pak rezignovaně vyrazil. Druhé klíče nepomohly, následující dny se licitovalo o řídící jednotce a různých jiných komponentech, byly prověřovány (údajně) jednotlivé kabelové svazky, demontována přístrojová deska (údajně) a oprava se protahovala. Po MĚSÍCI byla zjištěna vadná čtečka čipu v klíči (imobilizér) (též údajně, písemně nic nemám) a vozidlo nám bylo slavnostně vráceno. Budiž servisu ke cti, půjčili manželce po dobu opravy bezplatně jakousi nejmenší Suzuki so existuje, tuším Splash.

Uplynul rok a něco a manželce se na parkovišti někdo opřel o zrcátko tak šťastně, že ho zavřel, vmáčkl do dveří, zprohýbal plech a poškodil lak. Takže znova Riegger a při té příležitosti jsme nechali udělat servisní prohlídku a dodatečně namontovat neznačkové parkovací senzory od Ježíška. Banální oprava dveří trvala dva týdny a kdybych nezačal dělat bugr, trvala by ještě další. Vedoucí sevisu mě docela dostal dotazem, jestli to auto potřebujeme. Asi málokdo si koupí auto kvůli tomu, aby ho nechal stát na dvoře... No nic, po mých urgencích jsme si mohli pro auto přijet. Auto jsem oblezl dokola, dveře byly nastříkané stejně hnusným pomerančem jako celé auto z výroby, takže pohoda, od zbytku auta se nelišily. Senzory byly vzadu stejnoměrně, kolem nich nebylo nic poničené. Stejně jsem ale převzetí auta podcenil a amok jsem dostal až doma. První při kontrole faktury, montáž senzorů, objem práce 4 hodiny, cena s DPH 3.000 Kč. Za 4 hodiny smontují ve fabrice minimálně dvě celá auta... Druhý jsem dostal, když jsem se do auta posadil. Oboustranná lepící páska na přilepení displeje asi málo držela, tak jí někdo pomohl vteřiňákem. A to tak, že při tom poblil nejenom okolí displeje, ale i displej samotný... Tak to jsou moje zkušenosti s tímto servisem, zítra budu od vteřiňáku poprasený rámeček reklamovat.

MilanT  
Milan
2017-03-26 20:00:06

rene641:

Montáž parkovacích senzorů za 4 hodiny je běžná doba (např. http://ac-autosklo.cz/parkovaci-senzory-montaze/). Nevím jestli tušíš, co to všechno obnáší aby to vypadalo jako z továrny (demontáž a montáž plastů, správné uložení kabeláže, testování funkce...)

A cena 3 tisíce s DPH je velice slušná.

Za 4 hodiny možná někde smontují dvě auta, ale podílí se na tom 30 montérů, 5 robotů, 10 skladníků, 5 techniků...a to mluvíme jen o smontování hotových polotovarů, na kterých se podílí několik dodavatelských firem.


Odpovědět

1  2  3  4