Fórum - Téma


Recenze servisů


Fórum Pokec všeobecný Recenze servisů



1  2  3  4

2016-08-02 13:36:02

A kdyby někdo narazil na UH Car, tak v pohodě, velmi ochotní a zatím spolehliví. Nebyl nejmenší problém. Co se domluvilo, to platilo, včetně termínů. (až na čekání na VTP ale to se zadřeli spíše Madaři...) Pseudoslevy poskytují asi všude stejně (bo z 2x předraženého se lépe slevuje a vypadá to lépe :-D ) Ale to je jiná kapitola.

2016-12-21 15:29:40

Nějaké reference na Freye v Jinonicích? Případně doporučíte jiný servis specializovaný na Suzuki v Praze? (Nemusí být autorizovaný.)

MilanT  
Milan
2016-12-21 16:40:01

blackwetdog:

Když zadáš do místního vyhledávače FREY, tak ti to najde - http://www.suzukiclub.cz/...h.php?sle_searchText=Frey

Moje názory tam najdeš taky a tak jen v kostce. Kupoval jsem tam auto a nechal jsem si před koupí přidělat zástěrky. Jeden vrut do plastového lemu dali delší a tak se vrut opřel o plech blatníku a odtlačil lem. Prý zástěrky nemontují tak často aby to uměli.

Pak montáž zásuvky do kufru - bez problémů. Potom výměna tažného zařízení a oprava opěradla řidiče v rámci škodní události. Tohle hodnotím na jedničku. Auto opraveno rychle, vevnitř i zvenku umyto. Ale měli hloupý dotaz, proč nevozím podložky pod RZ s jejich reklamou. Asi to chtěli vyměnit.

Na garančky ale jezdím k Rieggerovi na Prosek. Bylo mi to doporučeno tady na fóru. A jsem spokojen jak s cenou, komunikací, kvalitou a rychlostí práce.

2017-03-26 18:40:49

Dobrý den,

tak mi to nedá a trochu si tu pobrečím. Moje žena dostala nový S-Cross. Je to první Suzuki v rodině a vybíral jsem ho podle referencí a taky podle poměru cena/výkon. Auto je pěkné, vypadá solidně udělané, ale servisy a díly jsou svízel, už bych do Suzuki z tohoto důvodu asi nešel. Samozřejmě jsme řešili, kam na servisní prohlídky a po krátkém průzkumu cen v Praze a okolí jsme zvolili Riegger na Proseku. První garančka super, cena dobrá hotovo za jeden den. Pak se na autě vyskytla první závada, startér točil, auto nenaskočilo. Bylo v záruce, zavolal jsem Suzuki assistance, vozidlo bylo na odtahovce odvezeno do Riegger. Druhý den telefonát, že prý aby mohli opravu dokončit, potřebují druhé klíče. To mě docela dostali, protože to k nim mám přes celou Prahu, při dnešním provozu je to výlet i na dvě hodiny. Chvíli jsem se dohadoval, a pak rezignovaně vyrazil. Druhé klíče nepomohly, následující dny se licitovalo o řídící jednotce a různých jiných komponentech, byly prověřovány (údajně) jednotlivé kabelové svazky, demontována přístrojová deska (údajně) a oprava se protahovala. Po MĚSÍCI byla zjištěna vadná čtečka čipu v klíči (imobilizér) (též údajně, písemně nic nemám) a vozidlo nám bylo slavnostně vráceno. Budiž servisu ke cti, půjčili manželce po dobu opravy bezplatně jakousi nejmenší Suzuki so existuje, tuším Splash.

Uplynul rok a něco a manželce se na parkovišti někdo opřel o zrcátko tak šťastně, že ho zavřel, vmáčkl do dveří, zprohýbal plech a poškodil lak. Takže znova Riegger a při té příležitosti jsme nechali udělat servisní prohlídku a dodatečně namontovat neznačkové parkovací senzory od Ježíška. Banální oprava dveří trvala dva týdny a kdybych nezačal dělat bugr, trvala by ještě další. Vedoucí sevisu mě docela dostal dotazem, jestli to auto potřebujeme. Asi málokdo si koupí auto kvůli tomu, aby ho nechal stát na dvoře... No nic, po mých urgencích jsme si mohli pro auto přijet. Auto jsem oblezl dokola, dveře byly nastříkané stejně hnusným pomerančem jako celé auto z výroby, takže pohoda, od zbytku auta se nelišily. Senzory byly vzadu stejnoměrně, kolem nich nebylo nic poničené. Stejně jsem ale převzetí auta podcenil a amok jsem dostal až doma. První při kontrole faktury, montáž senzorů, objem práce 4 hodiny, cena s DPH 3.000 Kč. Za 4 hodiny smontují ve fabrice minimálně dvě celá auta... Druhý jsem dostal, když jsem se do auta posadil. Oboustranná lepící páska na přilepení displeje asi málo držela, tak jí někdo pomohl vteřiňákem. A to tak, že při tom poblil nejenom okolí displeje, ale i displej samotný... Tak to jsou moje zkušenosti s tímto servisem, zítra budu od vteřiňáku poprasený rámeček reklamovat.

MilanT  
Milan
2017-03-26 20:00:06

rene641:

Montáž parkovacích senzorů za 4 hodiny je běžná doba (např. http://ac-autosklo.cz/parkovaci-senzory-montaze/). Nevím jestli tušíš, co to všechno obnáší aby to vypadalo jako z továrny (demontáž a montáž plastů, správné uložení kabeláže, testování funkce...)

A cena 3 tisíce s DPH je velice slušná.

Za 4 hodiny možná někde smontují dvě auta, ale podílí se na tom 30 montérů, 5 robotů, 10 skladníků, 5 techniků...a to mluvíme jen o smontování hotových polotovarů, na kterých se podílí několik dodavatelských firem.

2017-03-26 23:14:15

milant: Promiň, ale dřív jsem dělal auta doma melouchem, po sametu jsem nějakou dobu pracoval v servisu a tak trochu mám představu, co jak dlouho trvá. Kdybych zákazníkovi takhle poprasil rámeček, tak bych ho hanbou koupil nový snad za svoje, asi mě rodiče špatně vychovali. A senzory se dnes montují do aut od patnácti stovek.

http://www.prag-info.cz/_...+a+DPH-MTY4Mw-244567.html

http://www.zabezpecitauto.cz/?parkovaci-senzory

MilanT  
Milan
2017-03-27 08:31:01

rene641:

Vzhledem k tomu, že parkovací senzory se zobrazovací jednotkou stojí méně než 4 stovky - http://www.jb-tuning.cz/w...stent-LED-4-senzory-CERNE tak mi tvoje odkazy s cenou včetně montáže cca 3500 korun a více připadají relevantní k mému předchozímu příspěvku.

Takže opakuji - cena 3000 s DPH za montáž senzorů se zobrazovací jednotkou je více než slušná. Navíc sis přinesl svůj doplněk a na ten je nahlíženo trochu jinak, než když to koupíš i s prací.

Potřísněný rámeček vteřiňákem jsem nekomentoval. Ano, je to nekvalitní práce, ale problém je v tvém nekvalitním převzetí práce a auta.

No a nakonec mě udivuje, že melouchář a bývalý pracovník servisu sitakovou prkotinu neudělá sám doma během 30 minut.

Promiň, ale vše jsi mohl řešit jinak (když už máš představu o délce a kvalitě práce).

2017-03-27 12:55:02

rene641:

Do Rieggera jezdím už několik let. Pracují kvalitně, dá se domluvit, nekradou a není po nich potřeba práci předělávat. Je pravda, že za tu dobu by se dalo několik nedokonalostí najít, ale nikdy jsem na tom netratil.

Ohledně senzorů jsi jim koupí neoriginálů dal šanci na lidovou tvořivost a ta se "povedla". Pokud člověk chce mít větší jistotu, tak koupí originály, které montují běžně. Tam je měnší šance, že to podělají.

2017-03-28 09:29:36

Stejnou prasárnu s vteřinovým lepidlem jsem zažil v autorizovaném servisu Mitsubishi. Už nefunguje. Senzory zalepený vteřinovým lepidlem do nárazníku, mapa od lepidla okolo cca 5x5 centimetrů. Následné řešení této záležitosti po dobu několika měsíců.

Riegger jako servis neznám. Když jsem poptával nové auto, bylo jednání prodejce velmi slušné a vstřícné. Ceny některých dílů a příslušenství výrazně nižší, než konkurence.

Silně se mi nelíbila jedna věc. Nemohu dokázat, Swift fórum, které provozoval Riegger již dlouho nefunguje. Pomlouvání konkurence, házení špíny. Dále veřejné pomlouvání konkurence s velmi osobním podtextem, že paní co prodává auta něco má s majitelem, mají málo zaměstnanců a mohou tak nabízet dumpingové ceny. Proběhlo na mini srazu v areálu servisu před několika lety. Od té doby jsem tam nebyl, protože to se nedělá.

2017-03-28 10:13:51

jandaxx: p.s. nemám osobně nic proti riegger servisu.ale jel jsem z kar.varu a svitila mi lambda sonda na palubce v rieggru mi řekli že je vadna sonda za 7.000 kč jel jsem do nymburka do servisu a byl uklepaný kabel oprava zdarma tak teda nevím

2017-03-28 10:25:16

Z hlediska servisu a provedení prací nemám žádné zkušenosti. Ale házet špínu na konkurenci a naznačovat nějaké intimní vztahy mezi zaměstnancem a majitelem firmy je za hranou slušnosti a zdravé konkurence. Ale jak píšu, každý mi tady může napsat "lžeš, dokaž to". Bylo to osobně z očí do očí, tak nic dokázat nemohu. A ten první případ byl veřejně na Swift fóru. To již neexistuje a tak taky nic dokázat nemohu. Tím ale nevylučuji, že když tam půjdu na servis, tak nastane nějaký problém. Třeba by byla odvedena perfektní práce

2017-03-28 14:09:45

Po prvotním amoku musím Riegger pochválit. Poslal jsem stížnost a obrázek mailem, vedoucí servisu reagoval s omlouvou a s tím, že je to opravdu škaredé, že máme přijet a že to zkusí vyčistit, když to nepomůže, vymění díl. To je velmi slušný přístup, kdyby chtěli, mohli tvrdit, že od nich to odjelo v pořádku. Všichni jsme lidé a každému se může občas něco nepodařit, ale jenom opravdový frajer se pak k tomu umí postavit čelem. Takže za mě Riegger

2017-03-28 16:13:22

jandaxx:

Sekci na fóru ohledně subjektiního hodnocení konkurence mohu potvrdit. Osobně jsem to bral jako specifikum podníkání v místní kotlině, protože třeba Škoda sice podobně ale sofitikovaněji manipuluje recenze. Myslím, že každý soudný člověk takovou komunikaci prostě ignoruje.

2017-04-21 16:38:03

Zdar, sem tu novej a hledám slušnej servis na Jimnyho, ideálně Brandýs nad Labem, Mladá Boleslav Mělník. Umíte poradit???

2017-04-22 09:29:50

malina: autoservis suzuki nymburk

2017-04-22 13:09:27

jiri1164: děkuji, ale tam už nikdy ani za zlatý prase, vibrace nápravy neodstranili a měsíc po opravě začal téct olej z nápravy

že prej vibrace je normální jev u tohodle auta a že to není závada

2017-04-24 10:46:05

malina: jo diky za upozornění já myslel že jsou fér a jak koukám tak nejsou


Odpovědět

1  2  3  4